VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 14 Kas 2008 Konu Yazar #1 Cillop gibi bi makina =) 3,500 km de o bir ßeßeeeeeeq =) Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin Allah. (oh be motoru sattım binecek bi motor buldum) benim motordan hızlı bu ya
Cillop gibi bi makina =) 3,500 km de o bir ßeßeeeeeeq =) Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin Allah. (oh be motoru sattım binecek bi motor buldum) benim motordan hızlı bu ya
E emin_arikoglu Katılım 13 Ağu 2006 Mesajlar 3,044 14 Kas 2008 #2 hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
chatkut Katılım 27 Ocak 2007 Mesajlar 1,921 14 Kas 2008 #3 vay davut hayırlı olsun yeni motorun...maşaallah çok güzel makina :rendeer: kazasız belasız
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 14 Kas 2008 #5 Hayırlı olsun dostum Herkeş cbf almaya başladı :queen:
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 14 Kas 2008 #7 hayırlı uğurlu olsun... kazssız sürüşler dilerim
alix35 Katılım 14 Ağu 2008 Mesajlar 843 14 Kas 2008 #10 hayırlı olsun.....yaw cbf yi her görüşümde...iştahım kabarıyor... mavi de güzel duruyor.....güle güle kullanmak dileğiyle...
hayırlı olsun.....yaw cbf yi her görüşümde...iştahım kabarıyor... mavi de güzel duruyor.....güle güle kullanmak dileğiyle...
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 14 Kas 2008 #11 Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 14 Kas 2008 #13 hayırlı olsun davut gülegüle kazasız belasız günlerde kullan.
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 14 Kas 2008 #14 allah kaza ve usta yuzu gostermesin yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar
allah kaza ve usta yuzu gostermesin yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 14 Kas 2008 Konu Yazar #15 SmirnouF' Alıntı: allah kaza ve usta yuzu gostermesin yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar Genişletmek için tıkla ... yoo bindim hiçbişide olmadı
SmirnouF' Alıntı: allah kaza ve usta yuzu gostermesin yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar Genişletmek için tıkla ... yoo bindim hiçbişide olmadı
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 14 Kas 2008 Konu Yazar #17 pierid' Alıntı: Allah sahibine bağışlasın Genişletmek için tıkla ... bana bağışlamasın mı nur topu gibi dime
pierid' Alıntı: Allah sahibine bağışlasın Genişletmek için tıkla ... bana bağışlamasın mı nur topu gibi dime
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 14 Kas 2008 #18 hayırlı olsun davut len erhan sana da motor dayanmıyo hee koca GT'yi niye sattınkine ?