Davet

Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
soner hoş geldin civa gibi geldin.sanada bu yakışır.
barışa da iki lafım var beni kulüpün gezisine davet etti .(iyide yaptı ) ama kendisi yoktu alacagın olsun.ama ben onun mekanınada gelicem iyice kara olsun.sahi şu mekanın yerini bir tarif etsin arkadaşlar.bruce ahmetim sen de gideceksen birlikte cıkalım cocukluk arkadaşım benim..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker1' Alıntı:
soner hoş geldin civa gibi geldin.sanada bu yakışır.
barışa da iki lafım var beni kulüpün gezisine davet etti .(iyide yaptı ) ama kendisi yoktu alacagın olsun.ama ben onun mekanınada gelicem iyice kara olsun.sahi şu mekanın yerini bir tarif etsin arkadaşlar.bruce ahmetim sen de gideceksen birlikte cıkalım cocukluk arkadaşım benim..
veysel abi bende gitmeyi planlıyordum beni bi arasana dahilim 136 abicim benim
way babam way way :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
akalteke dostum ata sporumuz bowlıng kraket briç varken ne tavlası bu...:p


ben daha taş dizmeyi bile bilmem...ama öğretirsin...:)

barış kardeş evrensel müzik yapar...her kulağa hitap edebilir...yetenekli çocuktur...ama benim bu aralar vaktim yok...o saatlerde çalışıyor olacağım...sevgiler...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ashes harbi çalarmı uzun ince bir yoldayımı. yada "burası muştur" çalarsa bide varya dadından yenmez ha..

mete_han' Alıntı:
akalteke dostum ata sporumuz bowlıng kraket briç varken ne tavlası bu...:p


ben daha taş dizmeyi bile bilmem...ama öğretirsin...:)

barış kardeş evrensel müzik yapar...her kulağa hitap edebilir...yetenekli çocuktur...ama benim bu aralar vaktim yok...o saatlerde çalışıyor olacağım...sevgiler...

Mete onlar ne yahu eger bu yaşıma kadar birine el sürdüysem namerdim valla bilmiyom
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
LEN YAKARIM HEPİNİZİ MENDEFURLAR KÖPRÜ ALTI BİZİ BOZMASIN BU YAŞTAN SONRA SORACAKLAR NERDEN DİYE CEVAP:KÖPRÜ ALTINDAN GELİYOM ADAM DEMEZMİ HADİ LEN SÖYLETMEYİN LEN DOSTDARK KESİN SENİN FİKRİNDİR BU HEP KAKA FİKİRLER SENDEN CIKIYO:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
ah istanbul'da olmak vardı
köprü de balık ekmek yemek

demiş şair

ama biz
barışı dinliceeez ::music2:: ::blusssh:

cuk_o, gidince görecez, tanışırız artık seninle ilerinin RR cısı olacak biri olarak.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
2522 KİŞİ Olduk Yatiya Gİtcez Yer YataĞi Serİn Mİllet Bİ KÖŞede Uyur

Soner Yanarli BİŞe Getİrİmmİ Şerefİne Ortaya ŞÖyle
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
tanışırız abi ne demek yok sayıyı merak ettim orda park etcek yer bulamayıs falan gelir 80 100 motor sonra eşele dur gir bi araya sonra bi 200 motor daha gelsin çıkama falan yannış olur yani :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
2522 KİŞİ Olduk Yatiya Gİtcez Yer YataĞi Serİn Mİllet Bİ KÖŞede Uyur

Soner Yanarli BİŞe Getİrİmmİ Şerefİne Ortaya ŞÖyle

:queen: getir abi yanar dönerli meyva tabağı getir içinden de dasöz çıksın:queen:
geçen sefer 10 kişi kadardık ortalığı yıktık bu akşamda köprüyü yıkarız herhalde:queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
köprü lazım değil aslında bi tane da var ilerde :queen:

sırf alt tarafımı yıksak acaba
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
ABILER ABLALAR BIZ ORDA KALABALIK OLURUZ SİMDİ HESABI KABARTIRLAR MATEMATİGİ.HESAPI KUVVETLI KİŞİ YADA KİŞİLER LAZIM DUYRULUR .:mrgreen:

SITEDE İŞİ MUHHASEBECI VEYA BANKACI OLAN VARSA ARKADASLAR SIZLERIDE BEKLERIZ :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
ABILER ABLALAR BIZ ORDA KALABALIK OLURUZ SİMDİ HESABI KABARTIRLAR MATEMATİGİ.HESAPI KUVVETLI KİŞİ YADA KİŞİLER LAZIM DUYRULUR .:mrgreen:

SITEDE İŞİ MUHHASEBECI VEYA BANKACI OLAN VARSA ARKADASLAR SIZLERIDE BEKLERIZ :cat:

Ahmet,

Dogrusun gecen Hafta 7-10 kisiydik hesabi karistirdilar zaten....Bence kim ne aliyorsa hemen Ödesin yada Kredi Kartli ödeyecekler tek tek Adisyon Actirsin kendilerine derim, bu Kalabalikta aciip Karisirlar walla....

Belki Kardesimde gelecek o Bankaci yardimci olur bize...:pr:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi herkes ayrı ayrı adisyon açtırsın karışmaz ozaman dicem adamlar mööyse adisyonları karıştırırlar :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Evet Abi KeŞ Olsun Nakit Olsun Gerci Bizim Birader BulaŞikci Ben Onu Getİrcem:p

Muzo' Alıntı:
Ahmet,

Dogrusun gecen Hafta 7-10 kisiydik hesabi karistirdilar zaten....Bence kim ne aliyorsa hemen Ödesin yada Kredi Kartli ödeyecekler tek tek Adisyon Actirsin kendilerine derim, bu Kalabalikta aciip Karisirlar walla....

Belki Kardesimde gelecek o Bankaci yardimci olur bize...:pr:
OGLUM KARDESIN BANKACI DIYE HAVAMI ATIYON ARTIS:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar geçen sefer çok eğlendik çoookkkk
işte mekandan fotoooo

komite8ch.jpg
[/URL][/IMG]

sol üsteki arkadaşımız ilk MTalman üyesi Noela ve noela bu akşamda geliyorr merak eden arkadaşları beklerizz biz sanal dostlar değiliz:cat: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst