- Katılım
- 15 May 2006
- Mesajlar
- 713
aksam bır aksılık olmazsa foto.makınem ve ben ordayız....:cat:ccbbdd' Alıntı:arkadaşlar karaköy rıhtıma 18:00 dan sonra giriş yapabilirsiniz ve orda ücretsiz parkedebilirsiniz sanıyorum 18.00 dan sonra ordaki zincirler kalkıyor ve o bölüm trafiğe açılıyor motorla gelenler için zaten problem yok...
ama bırsey sormalıyım fıyatlar nasıl..??
bu sıralar ytl benım cüzdanan pek ugramıyorda...