Davet

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ccbbdd' Alıntı:
arkadaşlar karaköy rıhtıma 18:00 dan sonra giriş yapabilirsiniz ve orda ücretsiz parkedebilirsiniz sanıyorum 18.00 dan sonra ordaki zincirler kalkıyor ve o bölüm trafiğe açılıyor motorla gelenler için zaten problem yok...
aksam bır aksılık olmazsa foto.makınem ve ben ordayız....:cat:
ama bırsey sormalıyım fıyatlar nasıl..??
bu sıralar ytl benım cüzdanan pek ugramıyorda...:pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
batuhan35' Alıntı:
aksam bır aksılık olmazsa foto.makınem ve ben ordayız....:cat:
ama bırsey sormalıyım fıyatlar nasıl..??
bu sıralar ytl benım cüzdanan pek ugramıyorda...:pale:
batuhan barış uyuyor uyanınca sana fiyat falan herşeyi anlatır
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
EYVALLAH KARDEŞLERİM AKŞAM BENİM AFRİKALI KIZ ARKADAŞLA GELİYORUM BİDE BİRADER HE AFRİKACA BİLEN VARMI ARANIZDA MUZO SEN ANLARSIN ALMANCAN VAR BAKARSIN İKİ DİLDE AYNIDIR Bİ YARDIMCI OL KARDEŞ BİLİYON BEN GARİP ADAMIM :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
EYVALLAH KARDEŞLERİM AKŞAM BENİM AFRİKALI KIZ ARKADAŞLA GELİYORUM BİDE BİRADER HE AFRİKACA BİLEN VARMI ARANIZDA MUZO SEN ANLARSIN ALMANCAN VAR BAKARSIN İKİ DİLDE AYNIDIR Bİ YARDIMCI OL KARDEŞ BİLİYON BEN GARİP ADAMIM :cherry:


:p :mrgreen: :) Aaaaa ne demek Ahmet, olmadi yeni bir Dil gelistiririzzz ayipsin, ingilizce mingilizce Tarzanca hertürlü takiliriz....
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Arkadaslar,

Soneri de getiriyoruz, haberiniz olsun yani....Kesin gelecek :mrgreen:

Baris,

Bu sefer benim Sarkimi yani Wonderfull Tonight i Lütfen Sona birakma hemen Cal emiii....
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
YA BURAYA TEKNEYLE GELSEK OLURMU LAİLAYA ÖYLE GELİYODU SOSYETE:queen:


Abi Güldürme yaaa cok komiksin, Ne eksigimiz var dimi Sosyeteden....Balikci Teknesi kiralayip mi gelsek Mekana nee....:pr: :p :cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
Len Bİzİm Sandal DelİkmİŞ Su Aliyoz Batiyoz S.o.s Kurtarin Guluk Guluk


Bende öyle gelcektim ama Kizildereliler Kanumu delmisler.....Vadi yolundan gelcem onuda kapatmislarsa Posta arabasini beklicem bu durumda Haftaya Mekanda ancak olurum herhalde.....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
leynnnnnnnnnnn bensiz haaaa pis kaka alkolikler:p

biraa5ol.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
yok be dostdark çay içip motorlarımız hakkında bilgi alışverişi yapıp barışın müzikleri ile ruhumuzu dinlendireceğiz.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi baskına gelcezde fiyatlar konusunda bende düşünüyom patron izmirde ve aybaşı geçeli bir hafta oluyo :queen: bu yeni paralar benide pek sevmiyo galiba
geçerken uğruyolar fazla kalmıyolar ama hemen kalkıyolar :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Wayyy Babam Wayy Wayy ,

Darkcim dönüsün Muhtesem olmus yaww...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
vay muzaffer abi soner abi sizi yeniden bu sayfada görmek çok güzel.Hoş gelmişssiniz abi.Soner abi resimde fena çıkmışssın:)
 
Katılım
11 Eyl 2005
Mesajlar
23
barış yine dediğini yaptın :farao: iyi görüşcez :p herkese iyi eğlenceler öyleyse:salut:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Sükrü Fiyat hakkinda söyle bisey var, ben gecen hesap yapmadim ama levent Noela ile birer Bira 50lik + Patates kizartmasi 14 YTL vermis,,,,yani bu durumda galiba Bira 5 oluyor.....

Yaaa Baris bi Mekanla konussan Hafta ici yapsin bi Moturcu indirimi....Herhafta giderizzzz....
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ya akşam bende gelmek istiyorum ama annem içki içenlerle arkadaşlık yapma diyor.Napıcam ben şimdi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst