Davet

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Muzo' Alıntı:
Sükrü Fiyat hakkinda söyle bisey var, ben gecen hesap yapmadim ama levent Noela ile birer Bira 50lik + Patates kizartmasi 14 YTL vermis,,,,yani bu durumda galiba Bira 5 oluyor.....

Yaaa Baris bi Mekanla konussan Hafta ici yapsin bi Moturcu indirimi....Herhafta giderizzzz....

( hafta içi + motorcu ındırımı )
walla iyi fikir....:cat:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
harbiden barış öle bi kıyak yapabilirse mükemmel olur her perşembe gideriz içmeye :queen:

yada biz gidelim pazarlık edelim her hafta bu grup gelcek ona göre indirim yapın otoparkta bile abone olanlara indirim yapılıyo
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
cuk_o' Alıntı:
harbiden barış öle bi kıyak yapabilirse mükemmel olur her perşembe gideriz içmeye :queen:

yada biz gidelim pazarlık edelim her hafta bu grup gelcek ona göre indirim yapın otoparkta bile abone olanlara indirim yapılıyo


Baba,

Persembe degil Carsamba ( Bugün ) bak yarin gelme biz yokuz ona göre.....
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ya barışçım bu tarih dışında özel olarak bir organizasyon yapmsak da daha kalabalık daha planlı programlı gelsek sana.daha iyi olur bence :)
ayrıca kampta eksikliğini çok hissettik.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Ya akşam bende gelmek istiyorum ama annem içki içenlerle arkadaşlık yapma diyor.Napıcam ben şimdi:silent:

dostum seni yeni tanıdım ve çok sevdim mutlaka gel:rendeer:
annen siteye girmiyorsa sorun yok
sadece siteden kötü çocuk olduğunu anlayabilir:p
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
muzo

abi perşembeyi ben şey olsun die söledim heni perşembe günü kimse içmez daha boş olur indirim yaptırmamız daha kolay olur diye yani ondan yoksa akşam ordayım biliyom yani

valla annen izin vermiyosa gelme bence ben ne zaman hatun izin vermeden bi halt etsem başıma bişey geliyor :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Bildiğiniz sağlam bi uyku hapı var mı.Annemin çayına karıştırayım.Hehe:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
barış bu akşam ada sahilerinde bekliyorum u da çal ben halla havamdan çıkamadım

organizatr7iv.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
cuk_o' Alıntı:
muzo

abi perşembeyi ben şey olsun die söledim heni perşembe günü kimse içmez daha boş olur indirim yaptırmamız daha kolay olur diye yani ondan yoksa akşam ordayım biliyom yani

valla annen izin vermiyosa gelme bence ben ne zaman hatun izin vermeden bi halt etsem başıma bişey geliyor :queen:

Heee anlasildi ama Baris hep Carsamba caliyor orda galiba.....
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili Dostlar,

Barış kardeşimiz bizi davet eden bir başlık açmış.

Eğer düşünceme katılırsanız, o çerçevede bırakalım !
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
tamam abi o zaman çarşamba diye pazarlık ederiz mesela ben kayseriliyim pazalık konusunda iyiyimdir :queen: gerçi ben istanbulda doğmuşum ama annem babam kayseri doğumlu birazcık bulaşmıştır banada herhalde bulaşmadıysa annemi getiririz o zaman bize extradan para bile veririler :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ledo' Alıntı:
Sevgili Dostlar,

Barış kardeşimiz bizi davet eden bir başlık açmış.

Eğer düşünceme katılırsanız, o çerçevede bırakalım !

:cat: :rendeer: oldu leven abi :cat: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo' Alıntı:
Sevgili Dostlar,

Barış kardeşimiz bizi davet eden bir başlık açmış.

Eğer düşünceme katılırsanız, o çerçevede bırakalım !
eyvallah levent abi senin dedigin gibi olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ccbbdd' Alıntı:
arkadaşlar karaköy rıhtıma 18:00 dan sonra giriş yapabilirsiniz ve orda ücretsiz parkedebilirsiniz sanıyorum 18.00 dan sonra ordaki zincirler kalkıyor ve o bölüm trafiğe açılıyor motorla gelenler için zaten problem yok...


SANATÇIYA BİRAZ SAYGI ARKADAŞLAR AMA...:) :p

yahu arkadaşlar adamımız Barışımız park muhabbeti yapmamalı bence...sanatçı müziğini icra etmeli...yani sahne öncesi park vale falan istemezsiniz herhalde...:queen: :p :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
arkadaşlar fiyat konusunda elbete mekanla konuşur ve size özel bir indirim yaptırmaya çalışırım,bunun dışında fiyatlar zaten çok afaki değil bira 50cl. 6tl gibi bir fiyat..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Yahu gelmesine gelecemde Biz çaydan başka içki türküden başka müzik. Görmedik bilmeyiz. Madara olmıyalım oralarda. Gerçi köprünün altında Fatih diyede bir mekan var içkisiz üstelik tavlada var. Metehanı sandığa gömmek isterim doğrusu.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Yahu gelmesine gelecemde Biz çaydan başka içki türküden başka müzik. Görmedik bilmeyiz. Madara olmıyalım oralarda. Gerçi köprünün altında Fatih diyede bir mekan var içkisiz üstelik tavlada var. Metehanı sandığa gömmek isterim doğrusu.
akşam gel kahveni iç nargileni iç barış biirde sana uzun ince bir yoldayım çalsın mest ol :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ledo' Alıntı:
Sevgili Dostlar,

Barış kardeşimiz bizi davet eden bir başlık açmış.

Eğer düşünceme katılırsanız, o çerçevede bırakalım !


Ne demek Levent Abi,

Sen ne dersen öyledir....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst