Davet

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
dostdark' Alıntı:
:queen: getir abi yanar dönerli meyva tabağı getir içinden de dasöz çıksın:queen:
geçen sefer 10 kişi kadardık ortalığı yıktık bu akşamda köprüyü yıkarız herhalde:queen:

bende ateşte fıstık yaktırdım.sıcak sıcak yeriz
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
camadan, ALBATROS-FB, batuhan35, Blacat, black beauty, brubaker1, dostdark, emrahcadirli, ledo, muratdiksöz, tmrbaykal, vınvın

tavan yaptık
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Bu Ekİp Her Yerde EĞlenİr Mekan Varketmez

Dolari Borsayi Etkİlermİ
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
bence isim listesi yapın sonra yer problemi yaşarsınız gibime geliyor, ona göre bir ayarlama olsun:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar eller havaya hadi bakalım başlıyoruz nerde kalmıştık :)
28mayissapancafotolari0374oc9n.jpg
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
mete_han' Alıntı:
SANATÇIYA BİRAZ SAYGI ARKADAŞLAR AMA...:) :p

yahu arkadaşlar adamımız Barışımız park muhabbeti yapmamalı bence...sanatçı müziğini icra etmeli...yani sahne öncesi park vale falan istemezsiniz herhalde...:queen: :p :wiinkk:
metehan abı nerelerdesın....:)
aksam gelıyormusun bır aksılık olmazsa ben 8 gıbı oradayım....:cat:

halilertan' Alıntı:
bence isim listesi yapın sonra yer problemi yaşarsınız gibime geliyor, ona göre bir ayarlama olsun:cat:
+1 güzel fikir......:cat: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
metehan, değerli üyemiz siz hep yazarken görüyoz ama hiç bir aktivitede bulamıyoz bigün abi senin dükkanı basıp alıp götürecem valla ha :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
Evet Abi KeŞ Olsun Nakit Olsun Gerci Bizim Birader BulaŞikci Ben Onu Getİrcem:p


OGLUM KARDESIN BANKACI DIYE HAVAMI ATIYON ARTIS:mrgreen:

yok be Abi, gelecek belki cikabilirse erkenden....Bankaciyla hava mi olur be Abi bize faydasi yokki kendisinin AKRABAYIZ ya ondan ama sana bi Orta yapabilir Kredi mredi felan:p ... Bana yapmiooooo :salut:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
sevgili barış akşam istek parça kabul ediyorsan gelirim bak ona göre...

arkadaşlar ayarlayabilirsem ben de orada olacağım...

şimdiden hepinize iyi eğlenceler...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
eee hadi şerefe
komite8ch.jpg
[/URL][/IMG]

Arkadaşlar yukarıdaki resim gidilecek mekanda çekilmiştir
karaköy rıhtım tarafından giderken ilk mekan
tavla nargile de mevcuttur
zaten bulamamanıza imkan yok birsürü kask kafalının coşup eğlendiği yere dalın biz oradayız :cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madem okuyorsunuz çekinmeyin gelin bizim kapımız herkeze açıktır :)
emrahcadirli, SAVASXXL
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vınvın' Alıntı:
sevgili barış akşam istek parça kabul ediyorsan gelirim bak ona göre...

arkadaşlar ayarlayabilirsem ben de orada olacağım...

şimdiden hepinize iyi eğlenceler...

ee yani bira borcun kabarmıştı zaten yakalamışken tahsilat yapalım di mi:queen: :queen:

şaka bir yana seni özledik hande:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
akalteke' Alıntı:
Yahu gelmesine gelecemde Biz çaydan başka içki türküden başka müzik. Görmedik bilmeyiz. Madara olmıyalım oralarda. Gerçi köprünün altında Fatih diyede bir mekan var içkisiz üstelik tavlada var. Metehanı sandığa gömmek isterim doğrusu.

tamer abi sen gel orada çayda var , tavlada var. ben sana eşlik ederim.
herkez kendi gibi zaten endişelenme.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
arkadaşlar bende arkadaşlar gelmek isterim.
ancak,

birincisi anadolu yakasında maltepe civarında oturuyorum
ikincisi mekanı bilmiyorum :)

nası gelinir mekana

anadolu yakasındakiler buluşma imkanı var mı? vs vs. gibi sorular var kafamda.

karşıya geçip oranın uçsuz bucaksız yollarında kaybolmayalım bide :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
DOSTDARK OĞLUM SENİ VE MOTORUNU DENİZE ATCAM AMA YANINA BİRADA ATCAM BİRALARA CAN SİMİDİ BAĞLIYACAĞIM YADA YÜZME ÖĞRETECEĞİM DENİZDE BERABER YÜZERSİNİZ:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ya çekinecek ne varki okuyorum şu anda ...
sadece anlamaya çalıştığım şey iddda haline neden dönüştü onu anlamaya çalışıyorum....
ashes ayrıca seninle bi kişi yüzünden dava arkadaşı bile sayılırız.. bunuda unutma...
ayrıcana çok ii tavla oynarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst