- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 551
dishy' Alıntı:Bence noela arkadaşımız dio ki (( ama içinden)) bulmuşum bu kadar sazanı bi yaziyim de herkes atlasın
alınma yok :bounce:
Aynalımı , aynasızmı bu sazan şayet aynalıysa vallahi üstüme alınırım bu sazan benzetmesini. Ama aynasızsa benlik bişey yok