Davet

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
dishy' Alıntı:
Bence noela arkadaşımız dio ki (( ama içinden:p )) bulmuşum bu kadar sazanı bi yaziyim de herkes atlasın :) alınma yok :bounce:

Aynalımı , aynasızmı bu sazan şayet aynalıysa vallahi üstüme alınırım bu sazan benzetmesini. Ama aynasızsa benlik bişey yok
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraderim aynalı mı aynasız mı bilmemde en afilisinden :)
akalteke akşam senide bekliyoruz artık bunca ısrarın üstüne :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Idare Eder

akalteke' Alıntı:
Aynalımı , aynasızmı bu sazan şayet aynalıysa vallahi üstüme alınırım bu sazan benzetmesini. Ama aynasızsa benlik bişey yok
BABA BU YAZI İDARE EDER YAVAŞ YAVAŞ MODUNA GİRİYORSUN BİRAZ DAHA ISIN OLACAK:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
biraz önce sahildeydim.
suda giden sarı bir 150 rs gördüm.
kimse telaş etmesin etsin....tanıdık...:queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ben Akalteke Gelmİyom Len Havaya Gİrdİm Özel ŞÖfÖr GÖnderİn Bİde Ücretİ KonuŞalim Menecerİmİ GÖnderİyorum
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahmet motorlamı geliceksin hava nasıl açtımı sabah felaket yagmur vardı bizim burda
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
:queen: akalteke kopradin bizi :queen: su yazdiklarini bi toparlayip dergiye göndersem telif hakki gibi dertlerimiz olamz, dimi?
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Yok Arabayla Ama Burda YaĞmur Yok Avrupa Yakasinda

intercom' Alıntı:
:queen: akalteke kopradin bizi :queen: su yazdiklarini bi toparlayip dergiye göndersem telif hakki gibi dertlerimiz olamz, dimi?
ABİ KOPTUYSAN AKŞAM NASIL GELECEN YA TEK PARCA GEL BİDE BİZİ UĞRAŞTIRMA:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ekmek çarpsın gelecem gelmesinede ehliyet traş ondan tırsıyom abi yahu yoksa iki adımlık yer noolcak.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Gel

akalteke' Alıntı:
Ekmek çarpsın gelecem gelmesinede ehliyet traş ondan tırsıyom abi yahu yoksa iki adımlık yer noolcak.
BENDE İKİ TANE EHLİYET VAR SANA BÜTÜN EHLİYETLER FEDA OLSUN İSTESEN HEMEN FIRINA ATTIRİM Bİ EHLİYET AKŞAMA HAZIR OLUR:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
akalteke' Alıntı:
Ekmek çarpsın gelecem gelmesinede ehliyet traş ondan tırsıyom abi yahu yoksa iki adımlık yer noolcak.


Abi bak ben erken cikcam biraz, benim bi arkadasim var o gelecekti ama Ekici biridir hafiften o yüzden gelmiom der o belki. Ben Eyüpdeyim o gelmezse arayip alayim seni kücükköyden mesele degil yani, seni yeterki gel .....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzoooooooo fly ı da çağırsana

akalteke' Alıntı:
Diyorki: "ab" kriterlerine göre sizin yaptığınız bu etkinlik ülkenizin "ab" ye giriş sürecinde etken olacaktır. Fakat kıbrıs rum kesimi bu etkinlik hakkında her zamanki gibi oyun bozanlık yapmakta ama biz Almanya olarak başbakan Merkellede yaptığımız görüşmede şayet Barış arkadaş sanatını icra ederken "ab" kriterlerine uygun parçalar çalacağını dışişleri bakanı A. Gül tarafından garanti altına aldığını bunu sonucu olrarak Kıbrıs rum kesiminin bu tavrından vazgeçebileceğini söylüyor.

Ayrıca bu tip toplatıların "AB" girişi sonrası sen nehri kıyılarındada olabileceği korkusuna kapılan fransanın bu süreçte engel çıkarabileceği tahmin edilmektedir.

"Diyo galiba"
Abi helal olsun yani alman yengenin yazdıklarını seninkilerden daha çok anladım:queen:

tmrbaykal' Alıntı:
biraz önce sahildeydim.
suda giden sarı bir 150 rs gördüm.
kimse telaş etmesin etsin....tanıdık...:queen:

reklan etmeyin kardeşim ürünü ön pilana çıkarın:queen: eğitim şart:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
22
Arkadaşlar ben gelemiycem için uzgunum :pale: Şimdiden herkese iyi eglenceler
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
gelmek isteyen olursa hatlı bi minibüs kiralarım.
dolmuş yaparız.
:mrgreen: :topkapıtopkapı askaray
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zafer trenox sende gelirsin herhalde aloooooo trenox bey ordamısınız :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar umarım yeteri kadar içki vardır barış senbir konuş olmazsa daha büyük bir buzdolabı alsınlar

mesela benim evimde bundan var:queen: :queen:
buzdolab9mj.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Kovcam Len Sİzİ İŞten Bİ B... Oku Beceremedİnİz Ben Sİze Gardolap Demedİm O Ne Len Bİz Onu Nereye SiĞdircaz Onu Gerİ GÖtÜrÜn Bİralari Sepetle Denİze Salandircaz SoĞusun Dİye Dede TaktİĞİ Eskİden Buz Dolabimi Vardi:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst