- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 531
YÜzme Bİlmİyen Gelmesİn Hepİnİzİ Denİze Atcam Elbİsede Getİrİn Islak Eve Gİtmeyİn Bİrde Afrİkali Kiz ArkadaŞimi Getİrcem Ortami Beyenİrse Sİteye Üye Olucak Ama Cok İcer Dostdarkin İctİĞİnİ KulaĞiyla İcer
dishy' Alıntı:erseeeeeennnnnnnnn sen de beni burdan al![]()
![]()
ben de geliyim
![]()
iyi olmaz mı canım
![]()
not_fear' Alıntı:ersennnnn hele bi perilleri alma oyarım he :queen:
ashes' Alıntı:mod arkdaşımız komtan mekana gelicek hem biraz müzik dinlemeye hemde bizimle tanışmaya evet başka kimler geliyor
elleri görelim
vay babam vay vay tamer iki sohpet ederiz buluşuruz orda bakalım ben işten izin alabilicem mi biraz erken çıkarsam gelirim biraderimtmrbaykal' Alıntı:bende geliyorum.
geçen sefer çok güzeldi.tavsiye ederim.
ashes' Alıntı:vay babam vay vay tamer iki sohpet ederiz buluşuruz orda bakalım ben işten izin alabilicem mi biraz erken çıkarsam gelirim biraderim![]()
ALBATROS-FB' Alıntı:O kadar masa ve sandelye yoksa yere minder sereriz.kac kişilik ya orası küçükmü :cyclopsan