Davet

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
YÜzme Bİlmİyen Gelmesİn Hepİnİzİ Denİze Atcam Elbİsede Getİrİn Islak Eve Gİtmeyİn Bİrde Afrİkali Kiz ArkadaŞimi Getİrcem Ortami Beyenİrse Sİteye Üye Olucak Ama Cok İcer Dostdarkin İctİĞİnİ KulaĞiyla İcer:p
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
dishy' Alıntı:
erseeeeeennnnnnnnn sen de beni burdan al :) :) :) ben de geliyim :) :) iyi olmaz mı canım :)

ersennnnn hele bi perilleri alma oyarım he :queen:
ne baartıon len perilciğimizi al işte getir

peril bak ümitide al bi daha da sölemicem valla onsuz da olmaz
hem biliosun o benim çok sevdiğim rahmetli abimi andırıyor.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mod arkdaşımız komtan mekana gelicek hem biraz müzik dinlemeye hemde bizimle tanışmaya evet başka kimler geliyor
elleri görelim
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
:queen: abi ayak kaldıranlar var onlarıda yaz :queen:

bide albatros ben yüzme bilmiyom can simidi getirsem olmazmı :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ashes' Alıntı:
mod arkdaşımız komtan mekana gelicek hem biraz müzik dinlemeye hemde bizimle tanışmaya evet başka kimler geliyor
elleri görelim

affınızı rica etmek durumunda kalacağım :rendeer:
size iyi eğlenceler, sahne alan arkadaşa başarılar ayrıca
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
yok abi o beni taşımaz yaw batmayalım sonra ördekte boğulur neyim boşver ben bizim simitçiden alırım bi simit onla idare ederiz artık
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmrbaykal' Alıntı:
bende geliyorum.
geçen sefer çok güzeldi.tavsiye ederim.
vay babam vay vay tamer iki sohpet ederiz buluşuruz orda bakalım ben işten izin alabilicem mi biraz erken çıkarsam gelirim biraderim :)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın akşam gelirsem görüşürüz söz vermiyimde geç falan çıkarım nolur ne olmaz
yarın akşam hepinizi bekliyorum konuyu okuyanlar :)
ashes, alonso, appleworm, batista123, ccbbdd, dishy, frontier, Rahmi&Halime, sametcakar, SAVASXXL, spyle, ışık ercan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi aksilik olmazsa bende orda olacağım
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Akşam ben de orada olacağım arkadaşlar.. Güzel bir ortam ve ccbbdd nickli benim dostum Barış'ın gitarı eşliğinde hoş bir akşam geçireceğimize eminim.. Gelecek arkadaşlarla da tanışma fırsatı bulacağız..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
O kadar masa ve sandelye yoksa yere minder sereriz.kac kişilik ya orası küçükmü :cyclopsan
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük bir yer güzel sen gel seversin :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ALBATROS-FB' Alıntı:
O kadar masa ve sandelye yoksa yere minder sereriz.kac kişilik ya orası küçükmü :cyclopsan


Ahmet Günaydin,

yok Gayet Büyük ve Güzel bir yer, barisa bildirdim yer ayirtacak bize zaten gecen Hafta da bi sürü yer vardi....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst