- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
ayberk biz varız aparatlar var canerler var saat 10 feribotu ıle karsıya geceriz
dilever abı benım sonucum kotu mu ıyımı ben kotu dıye tahmın edıyorum![]()
konu dışı özelden konuşun kardeşim:rendeer:
ayberk biz varız aparatlar var canerler var saat 10 feribotu ıle karsıya geceriz
dilever abı benım sonucum kotu mu ıyımı ben kotu dıye tahmın edıyorum![]()
Arkadaşlar ben mecidiyeköy tarafından gelicem o taraflardan gelen olursa mecidiyeköyde buluşup sirkeciye geçebilirim...:cat:
sen sirkeciye boş gel ben sana sitenin kadrolu artçısını vericem merak etme:rendeer::wiinkk:
:queen::mrgreen::wiinkk:
hahahha koptum yaaa
sen sirkeciye boş gel ben sana sitenin kadrolu artçısını vericem merak etme:rendeer::wiinkk:
ewwet bi HAMBURGer molasından sonra geldim anca
yenemedik ama deplasmandada yenilmedik samiyende tamamlıcaz inş bu işi![]()
Hocam kadrolu artcıyı alınca Ozaman bende kadroya geçerim değilmi:queen: :queen:
geyik yapmayın...
ayberk:bounce:
ben koparıcam senin kafanı ilkay
cadı
konudışı kardeşim
gürkan:bounce:
helal be turgay çiğ çiğ yiyicez onları
cadı
Hamburg er i yerken zaiyatlar versekte O HAMBURG er yenilmeye mahkumdur
RoMeO:bounce:
cadı cadı cadı cadı her yerden giriyorsun ya yavaş biraz ne bu böyle...