Darülaceze Huzur Evi

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
alper; zaten işsiz...
cadı; zaten adı üstünde...
şafak; cüsseye baksana,belli olmuyormu?...

yazık sana.......
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar ben mecidiyeköy tarafından gelicem o taraflardan gelen olursa mecidiyeköyde buluşup sirkeciye geçebilirim...:cat:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ewwet bi HAMBURGer molasından sonra geldim anca :)
yenemedik ama deplasmandada yenilmedik samiyende tamamlıcaz inş bu işi :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ewwet bi HAMBURGer molasından sonra geldim anca :)
yenemedik ama deplasmandada yenilmedik samiyende tamamlıcaz inş bu işi :)

konudışı kardeşim
gürkan:bounce:



helal be turgay çiğ çiğ yiyicez onları :p
cadı

Hamburg er i yerken zaiyatlar versekte O HAMBURG er yenilmeye mahkumdur
RoMeO:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlkay Geliyosun Dimi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst