Darıca hayvanat bahçesi ve Kartepe gezisi

Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
6
Öncelikle herkese selamlar Foruma bu ilk mesajım yanlışlıklar olursa affola.Benim gibi motorunu yeni alan vakti bol olan(Öğretmenim )istanbul civarı gezicek yer arayan arkadaşlar için bugün yaptığım geziyi paylaşmak istedim.Öncelikle darıca hayvanat bahcesine(Yeni adı Faruk Yalçın hayvanlar alemi ve botanik bahçesi) gittim.Merak eden olursa güncel ücetler hakkında da bilgi vereyim kişi başı 15 tl ya da 30 tl verip 1 yıllık ücretsiz giriş kartı alabiliyormuşuz öğretmenlere ücretsizmiş bu da bana süpriz oldu :)Ama öğlen vakti gitmeyin sıcak mahvediyo ben 2-3 saat gezdim.Bir de ne yapsın hayvancağızlar sıcaktan kuytu köşelerde yatıyolar ya da kapalı mekanlarından çıkmıyorlar. Oradan Kartepenenin manzarasının güzel olduğunu duymustum onu görmek için tepeye kadar cıktım .Çıkarken yol kenarında baya bi piknik alanı ve restaurant var.Bende bi yerde oturup resimlemeye çalıştım.Kartepe manzarası süper çıkmanızı tavsiye ederim Daha onceden de forumdan giden arkadaşlar olmuş bilgileri tazeleyelim dedim şimdilik bu kadar.İyi eğlenceler...

Darıca








































Kartepe










 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
6
ilk defa gitme fırsatım oldu benim de görülmesi gereken bi yermiş
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok güzel kareler baya oldu gitmeyeli :) giriş biletleri ne kadar olmuş?
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Afrika savanasında yaşayan hayvalara bak İstanbul'a gelince banka işi için mecburen sıcakta dışarı çıkmış emekliler gibi olmuşlar. Hepsi gölgede :p.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst