Güzel gezi olmuş Serhat.... :cherry:
7 den 70 e motosikletçilerin özgürlük ruhu işte...Helal size.Yalnız bir büyük tavsiyesi;Lütfen dikkatli olun biraz.Ehliyetsizlik başa bela...Biz de başlangıçta ehliyetsiz bindik.Ama iyi ki başımıza bir müsibet gelmedi.Umarım alıncaya kadar siz de dikkatli dikkatli,paşa paşa biner gezersiniz.
senin gezi yazıları bi garip oluyor be serhatım :mrgreen: hepsi kısacık azıcık resimler. biraz fazla çek beabende BWS 100 alayım,birlikte kros ruhlu scooter ler ile dağa çıkalım ne dersin?? :mrgreen: