Dağa çıktım.. Hemde Popcorn'la... :)

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Serhat kardeşim ço0o0ok güzel olmuş iyi gezmişsiniz çayda içmişsiniz :cherry: Bende benim scooter la geziyodum böyle dağ bayır çok zevkli oluyor bilirim o duyguları şimdi motosikletim ankarada olduğu için artık gezemiyorum :( Neyse boşver :) Ellerine Tekerine sağlık hep böle gez sallama kimseyi ss lede bu resimdeki yolda gidebilirsin :) Devamını bekliyoruz.. Saygılarımla hoşçakal
teşekkürler abicim ya.. Yok orası resimde göründüğü gibi degil.. Hoplaya zıplaya gittim :p

serhatcım tebrikler güzel bir gezi yapmışsınız...yaşınızdan olgun davranışlar bunlar...bu şekilde yeni başlayan arkadaşlarımızada güzel örnek oluyosunuz...:bounce:
teşekkürler Bülent abi.. Ben olması gerektiği gibi yapmaya çalışıyorum ama.. Bilinçsiz arkadaşlarım çoook var..

:cat: POPCOrN :cat: İLk motorum :)

güsel güzel :) :bounce:
sagol cako abi de.. Senin ilk motorun Popcorn muydu yaw??
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Racing ruhu hiç bir zaman bitmez Fadıl abi..
Hepsinin ayrı tadı var be abicim..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
işte karşınızda canım kardeşim serhat ve yeşil mi yeşil makinası popcorn :cat:

tekerine sağlık kardeşim. güzel gezmişsiniz iki kafadar. fotoğraflar da harika :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaaavv bu Seraht ta motorcu damarımı desem kanı mı, yüreği mi, ne desem artık:cat: Afferim, bravo diyeyim başka eklemeyeyim:cat:
Afferim Serhat beaa:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
işte karşınızda canım kardeşim serhat ve yeşil mi yeşil makinası popcorn :cat:

tekerine sağlık kardeşim. güzel gezmişsiniz iki kafadar. fotoğraflar da harika :rendeer:
sağol ablacım benim... telefonum güzel resim çekiyor canım..
Vallaa dogru diyosun.Durumumuz müsait olsada her tür motordan alabilsek be:salut:
keşke be usta..
Yaaavv bu Seraht ta motorcu damarımı desem kanı mı, yüreği mi, ne desem artık:cat: Afferim, bravo diyeyim başka eklemeyeyim:cat:
Afferim Serhat beaa:rendeer:
sağol abicim.. :) ne yapalım dağ bayır gez dedin.. bende öyle yapıyorum işte.. :queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
HheeHhh:cat:
İşte büyük sözü dinne, şaane olmuş, bir de bizimle paylaşınca tadından yenmez olmuş:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Her zaman büyüğümün sözünü dinlerim..
Paylaşımcı ve katılımcı ruhum devam edecek.. :queen::bounce:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Serhat kardeşşş sende bendensin yauw:p
Karnın mı acıktı da gittin dağa:cherry:
Güzel bi gezi olmuş emeğine sağlık:cat:bu arada keşke o bayrağın daha yakınından bi foto alabilseydin.merak ettim bak oraları gelip görmek lazım:cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
güsel olmus bi günde ıspartaya beklerim
inşallah var öyle bir fikrim ama ...:wiinkk::bounce:

Serhat kardeşşş sende bendensin yauw:p
Karnın mı acıktı da gittin dağa:cherry:
Güzel bi gezi olmuş emeğine sağlık:cat:bu arada keşke o bayrağın daha yakınından bi foto alabilseydin.merak ettim bak oraları gelip görmek lazım:cherry:
buyur gel abicim.. beklerim buralara.. Burdur Şiş yeriz seninle.. o bayrağın yanına çıkarız.. :wiinkk::rendeer:

güzel gezi.paylaşım için teşekkürler.motorun şirinmiş.:cat:
teşekkür ederim.. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel başlangıclar bunlar...kendine olan özgüvenin zamanla dahada artacak...motor büyüteceksin ilerleyen yıllarda bu topiğine bakıp tebessüm edeceksin...bende bisiklet ve mobilete yıllardır bindim...senin şu anki scooterını alabilmek için ne taklalar atmıştım pedere ama olmamıştı...herşeyin bir zamanı var...selamlar dostum sana...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
@kroscu01
dostum sana artık bir kros makina lazım

yapmayın yaw.. beni kroscu yapacaksınız ara yerde walla..

@mete_han
güzel başlangıclar bunlar...kendine olan özgüvenin zamanla dahada artacak...motor büyüteceksin ilerleyen yıllarda bu topiğine bakıp tebessüm edeceksin...bende bisiklet ve mobilete yıllardır bindim...senin şu anki scooterını alabilmek için ne taklalar atmıştım pedere ama olmamıştı...herşeyin bir zamanı var...selamlar dostum sana...

yaw metehan abi.. babana peder dersen adam tabi almaz.. :p sağol abicim yorumun için.. inşallah allah bana tebessüm edecegim günleri de gösterir..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
gezdıgınız yerler cok güzellll heveslenıp yollara cıkmaanız bıle cesaret işi helal olsunnn
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
7 den 70 e motosikletçilerin özgürlük ruhu işte...Helal size.Yalnız bir büyük tavsiyesi;Lütfen dikkatli olun biraz.Ehliyetsizlik başa bela...Biz de başlangıçta ehliyetsiz bindik.Ama iyi ki başımıza bir müsibet gelmedi.Umarım alıncaya kadar siz de dikkatli dikkatli,paşa paşa biner gezersiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst