- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #21
teşekkürler abicim ya.. Yok orası resimde göründüğü gibi degil.. Hoplaya zıplaya gittimSerhat kardeşim ço0o0ok güzel olmuş iyi gezmişsiniz çayda içmişsiniz :cherry: Bende benim scooter la geziyodum böyle dağ bayır çok zevkli oluyor bilirim o duyguları şimdi motosikletim ankarada olduğu için artık gezemiyorumNeyse boşver
Ellerine Tekerine sağlık hep böle gez sallama kimseyi ss lede bu resimdeki yolda gidebilirsin
Devamını bekliyoruz.. Saygılarımla hoşçakal
teşekkürler Bülent abi.. Ben olması gerektiği gibi yapmaya çalışıyorum ama.. Bilinçsiz arkadaşlarım çoook var..serhatcım tebrikler güzel bir gezi yapmışsınız...yaşınızdan olgun davranışlar bunlar...bu şekilde yeni başlayan arkadaşlarımızada güzel örnek oluyosunuz...:bounce:
sagol cako abi de.. Senin ilk motorun Popcorn muydu yaw??:cat: POPCOrN :cat: İLk motorum
güsel güzel:bounce: