Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Bende RAPTOR'umu alınca dediklerinizi yapıcam arkadaslar şu motor açma konusu yani ve sizlere kesinlikle katılıyorum motorun hakkını vermek lazım...

Bence bu olay sadece türkiyede gerçekleşiyor farkındaysanız araba kullananların coğuna bakın vitesi arttırma devirleri 2500-3500 RPM oluyor normalde bu devirlerin 5500-6500 olması lazımmış...

Fakat benim anlamadığım şey şu...
xerox
ilk 50-100 km normal devirde , ondan sonra devirli kullanmaktı

Şimdi ilk 50-100 km de normal devirde ondan sonrada devirli kullanmak nası oluyoo :silent: :silent: :silent:

Xerox benim anladığım şu ilk 50-100 km de normal yani 5000-6000 daha sonra yüksek devirde öylemi?

Kusura bakmayın arkadaslar biraz kafam karıstı zannedersem sizin aklınızı da karıstırdım :) :)
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
SicK_BoY,
şimdi hatırlamıyorum ama bir forumda okumuştum ve mantıklı gelmişti. İlk 100-150 km motor yeni olduğu ve parçaları vidaları vs otorsun alışsın mantığından fazla zorlamadan kullnmammızı tavsiye ediyorlardı Ondan sonra parçalar oturduktan sonra motoru çok zorlamadan devirli kullanabilirsiniz demişlerdi.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
guven61' Alıntı:
SicK_BoY,
şimdi hatırlamıyorum ama bir forumda okumuştum ve mantıklı gelmişti. İlk 100-150 km motor yeni olduğu ve parçaları vidaları vs otorsun alışsın mantığından fazla zorlamadan kullnmammızı tavsiye ediyorlardı Ondan sonra parçalar oturduktan sonra motoru çok zorlamadan devirli kullanabilirsiniz demişlerdi.

Aslında şu parça,vida v.s. şeyleri oturması kounsunda sana katılıyorum ilk zamanlarda motoru zorlarsan aşırı yüklenmeden dolayı titreme olur ve titreme sonucu parçalar daha yerine tam oturmadan çıkar...

Yaaa arkadaşlar zaten yeni motorsikletin ilk 50-100 km. 'nde motora alışmak için ugraşmıyormuyuz.O yüzden pek hız yapıcagımızı zannetmiyorum...
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Herkese, merhaba
bugun 1000 km bakımına Aykona uğradım . Turgay bey ile de tanıştık (hani motorda depoyu yükseltip , yüksek gidon takan ve egsozu kesen) motoru dinledik konuştuk . (ben motorumu böyle sade daha cok seviyorum)Bu oglendi
akşam motoru almaya gittiğimde Sarıkayalar satış temsilcisi olan İsmail beyle tanıştım dışarıda ali usta motorun son ayarlarını yaparken nasıl memnunmusunuz diye soran biri geldi bende ya yeni biri yada müşterileri diye düşündüm. Sarıkayalardan olduğunu öğrenince ayak üstü biraz konuştuk motordan çok çokmemnun olduğumu ilk motor için benim için ideal olduğunu belirttim. Aykondakilerin ilgili ve alakalı olduklarınıda. Ama Sarıkayalardan değil tamam Denizli de uçan kuş biliyor olabilir ama biz burada bilmiyoruz.
dediğine göre Çok Çok süprizlerr geliyoor. :cat: :cherry:
ilk sorum kardeşim biz istanbulda sizden cok aykonu tanıyoruz hiç mi reklam yapmayacaksınız , ayrıca intenet siteniz iğrenç (gerçi benim maillerime cevap yazdılar ve ilgilenmişlerdi ama) yazılan maillere cevap alamamaktan şikayetçi millet demiş oldum
cevaplara gelince
planlamalarının ve organizasyonun hala devam ettiğini bu konuda özellikle bayilik konusunda katı olduklarını ve seçici davrandıklarını belirtti. :bounce:
ocakdan sonra cok cok büyük reklam kampanyasına başlayacaklarını raytingi fazla olan TV kanallarında reklamlarının döneceğini çok takip edilen programlarda ödül olarak motor vereceklerini belirtti. :queen:

Ayrıca 2006 modellerde biras değişiklik olduğunu :salut: radyatör büyümüş tekerlek birazdaha ileri cıkmış
bende bizim forumdan bahsettim ve burada bir resim geldi o motormu acabna dedim eğer o ise farkı alın bana onu verin :joker:
neyse cok fazla duramadım ama arkadaş çok ilgili idi kendisi kartını verdi herhangi bir sorunda kendisi ile irtibata geçebileceğimi berlitti.
Ya size bir şey diyecem satış sonrası alınan hizmet beni mutlu ediyor bu yüzden bu motoru alırken doğru karar verdiğime seviniyorum :cat: :cat:

bu arada aldığım dedikoduya göre V3 ler gümrüğe gelmiş (meraklısına) ancak avrupa tipi onayda sorun varmış o evraklar bekleniyormuşşş.

Neyse herksese iyigünler
(Ya sitenin dedikodu yazarı gibi oldummm) :thumright:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir başkadır motosiklet aşkı...
sadece hayran olduğum, hakkında pek de bişey bilmediğim iki tekerlekli canavarları ayağımdaki bir sorun dolasıyla kullanamayacağımı sandığımdan, yıllarca klasik görünümlü bu motorlara bakıp iç çektim. 6 ay kadar önce yine kullanamayacağımı sanarak "bari düz yolda 20 metrecik" diyerek xing fu denen 15 yaşında iki zamanlı 4 vites bi motora bindim..
aman allahım.. gidebiliyordum.. ve dur kalklarda vites değiştirmek için sağ ayağımı yere koyunca o 150 kiloluk makine devrilmiyordu! bir bisikletinde üstünde oturmaktan daha zor değildi!
peki şimdi ne yapmalıyım.. bir yandan motosiklet kullabildiğim için sevinçten ağlayacak gibi oluyordum, diğer yandaysa "kayıp yıllar"ın acısı vardı. bilseydim bunun imkansız bir aşk olmadığını almaz mıydım bi tane.. gerekirse yemez içmez, bir motor sahibi olmaz mıydım.
2 ay içinde de okulum bitti. şimdi yana döne iş arıyorum kazandığım tüm parayı DADYW'e yatırmak için.. ilk gördüğümde "vardır 8-9 milyar, beni aşar" dediğim o güzelim makineye.
önce enişteme, sonra aykon'dan uzun saçlı arkadaşa (tuncay mıydı?), sonra sizlere teşekkürler!.. en kısa sürede DADYW'imle aranızda olacağım inşallah..
sonrası rüzgar, tutku, özgürlük hissi...

motosiklet eğlence değildir!..
 
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
91
sevgili arkadaşlar motordan çok fazla anlamam ama 15 yıldır bilfiil arabanın üzerindeyim.Belli bir süre ve kilometreye kadar motoru,firenleri fazla zorlamayından kasıt (Rodaj) yeni olan pistonların,gömleklerin,fren pabuçlarının birbirleriyle uyum içerisinde çalışmalarını sağlamaktır.uyum sağlandıktan sonra bende viteslerin üst limitlerde kullanılmasından yanayım ki motorlar açılsın.Ama sürat kötüdür bunu da unutmamak lazım.
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
demonicdreams İşallah hasretin daha fazla sürmez :cat:

Arkadaşlar ben motoru aldığım da kimse bişey demediği için ilk 500 bakımı yapılana kadar çok devirsiz kullandım sonra motoru açana kadar baya uğraştım ama benim için 130 dan fazlası şuan hayel max 125-130 gördüm tabi kadran doğruysa Aykonda Ali usta 200 den sonra Erkana (Onunda Raptoru var) artık devirli kullan demişti. ben davaya biraz geç uyandım
2. vites 55
3. vites 85
4. vites 110
5. vites 130
evet 5. vites baya kısa ama daha fazla gitmiyor benim zamanında düştüğüm hataya siz düşmeyin :salut: şimdi vites aralarını biraz daha açmaya çalışıyorum bakalım
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
38
en sonunda fethiye bayisine giderek bu motoru yakından inceleme fırsatı buldum arkadaşlar.gerçekten goruntusude en az ozellikleri kadar etkileyici.resimlerinde cidden o kadar seksi durmuyo.yakından inanılmaz etkileyici.motor için 3,790 ytl iki adet kask için(biri hediye) 45 ytl,arkaya iki adet deri çanta için 150 ytl,plaka içinde 150 ytl toplam 4,150 ytlye son fiyat anlaştık.2,650 ytl peşin kalanı 6 taksit 283 ytl(200 ytl faiz odeyecez yani) olarak odeyecez.uzun aramalar sonunda bu motorda karar kıldım ve alıyoruuuuuuum. :flower: :flower: :flower: fiyatları bu kadar ayrıntılı vermemin sebebi hem aldığım fiyatları kontrol etmek hemde almak isteyen arkadaşlara yardımcı olmak içindir.herkeze kazasız belasız gunler diyorum.
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Arkadaşlar plaka ve ruhsatımı bugün teslim aldım.Dün Aykon'dan aldığım Fatura,Uygunluk Belgesi ve ÖTV ödeme Belgesi ile birlikte Bostancı'da bulunan Kadıköy İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Şubesi'ne gittim.Öncelikle bahçede bulunan Şöförler Odası Ofisinden 2 YTL ödeyerek 2 Adet Müracaat Formu (Ek-1)ve 1 adet dosya aldım.Daha sonra ilgili memurdan plaka numarası alarak plaka numarası ile zorunlu trafik sigortasını yatırmaya gittim.20 YTL ödeyerek sigortamı yaptırdım. Fatura'dan 3 adet,diğerlerinden 2'şer adet fotokopi çektirerek 2 YTL ödedim.Daha sonra evraklarla Vezneye giderek 49 YTL karşılığında Ruhsat ve Tescil belgelerini aldım ve dosyayı Vezneye teslim ettim.Yine bahçede bulunan ofiste 8 YTL ödeyerek plakamı bastırdım.Bugün 13.30 da gittiğimde Ruhsatım hazırdı.Son olarak bastırdığım plakamı mühürlettim.Böylece işlemi tamamladım.
İşlem sonunda cebimden çıkan toplam para 2+20+2+49+8= 81 YTL .
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
fes71


81 ytl cok ideal bi ücret...

Vay bee ben daha fazla tutar diye düşünüyordum ama bu ücret beni mutlu etti emin ol fes71 sanki kendi motorsikletime plaka ve ruhsat çıkarmış kadar sevindim :queen: :queen: ...


Sizin söylediğiniz ve etraftan duyduğum bilgilere göre motorsikleti aldığımız yerden ruhsat ve plaka işlemleri için yanlış hatırlamıyorsam 200 ytl gibi bir ücret isteniyordu fes71 iyiki bu olanları bizimle paylaştın...
Artık motorsikletimi aldığımda plaka ve ruhsat işlemleri ile kendim ilgileneceğim :cat: :cat:
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Bu arada dün Aykon'a gittiğimde tanıştığım Sarıkayalar İzmir bayii yetkilisi beyden 2006 modellerin düz gidonlu ve ufak tefek birkaç değişiklikle makyajlanacağını ayrıca düz gidonun aksesuar olarak da satışa sunulacağını öğrendim.Bizim 2006 sandığımız model de B serisiymiş.Yani 2006 model değilmiş.Ben de daha önce linkini verdiğim Danimarka'lı dallamaların yalancısı oldum.Yanlış yönlendirme yaptıysam özür dilerim. :pale:

Bugün ruhsatı aldıktan sonra Galeri Sayan'a gittim sağolsun Serkan Bey çok yardımcı oluyor.Henüz artçı alacak tecrübem olmadığından 1 adet siyah Airoh SV 55 kask,Modeka'dan korumalı ve su geçirmez uzun mont,yine modeka'dan bir çift su geçirmez eldiven ve UFO'dan bir çift mafsallı dizlik aldım.Fiyatlar ve taksit seçenekleri çok uygun arkadaşlar.Sponsor firma olması hasebiyle ''Sayan'a uğramadan aksesuar almayın.'' demekte bir sakınca görmüyorum.Eksik olmasın kendisi bir de hediye takdim etti.Kendisinin takdiri olduğundan ne olduğunu yazmayacağım ama buradan kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.Gerçek esnaflık budur. Keza Aykon da öyle... İlgi alaka 10 numara :cat:
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
ARES41 Öncelikle şunu söylim Biz bu sayfada Regali onlarla (diğer Çin M.) karşılaştırmıyoruz çünkü karşı tarafta karşılaştıracak bişey yok :queen: (biraz ağır oldu galiba)

neyse işin doğrusu ben bu motoru almadan önce 3 ay Mondial Keeway ve Kanuni üzerinde araştırma yaptım binenlerle konuştum filan İnan hiç biri Regalin yanına bile yaklaşamazlar ne motor olarak ne görüntü olarak. Size bir olayımı anlatayım bunda yaklaşık 1-2 ay önce motoru Aykona götürüyorum mecidiköy ışıklarda durdum yanımda Keeway ve Junlin duruyo tesadüf üçü trafikte yan yana :cherry: yan yana gelince anlıyorsun farkı Adamların üzerinde O 30 40 saniyelik sürede bariz bir üstünlük ve hakimiyet sağlıyorsun :bounce: :bounce:

fes71 motorunu bugün gördüm tekrar hayırlı olsun alabildinmi yolda bi problem olmadı işallah ?


Turgay(umarım yine yanlış hatırlamıyorumdur) abi yeni döşemelerle motorun fotolarını bekliyoruz :bestmt:



Bu arada Şu 2006 meselesi Yok öle bişey arkadaşlar bu konuda herkez bişeyler sölüyor ama öle bişey yok 2006 modelinde sadece gidon değişiyo belki lastiklede biraz oynanır ki zaten gidon aksesuar olarak ayriyeten verilcek beğenenler alabilcekler. 2006 yı bekliyenler boşuna beklemeyin bence alcaksanız şimdi alın çünkü fiyatlarında ucuzllayacağını hiç zannetmiyorum yazın O talepte fiyat indirmezler hatta arttırabilirler :king:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
selam ,
nikneym, hayırlı olsun, seni kısakanıyorum zira burada havalar oldukça soğudu valla cuma işe motorla gittim ama önümü bile yağmurda zor görüyordum.

MrBig, bence yanlış karar vermedin en kısa zamanda görüşmek dileğiyle

ARES41, abi nololur büyük harflerle yazma saat sabahın ikisi ve ben okumakta baya zorlandım.. keway 250 landcruser su ana satılmıyor 2006 martından sonra diyorlar, 150 super light ile kıyaslamaya gelince ben ilk motor almaya karar verdiğimde gittiğim (bağlarbaşı yopaş) satıcıda her ikiside vardı yan yana usta ile yaklaşık yarım saat konuşunca regal dedi nedenleri
1 biri 150 öbürü 250cc
2 biri su diğeri hava soğutmalı
3 ustaya göre şehirler arası gitmeyi planlıyorsan regal (anlatığına gör şişmez vs. )
4 Superlight da daha fazla aksesuar var(tek ustun tarafı) (deri çanta kumanda sisler v.s.) ama yakından bakınca ucuz malzeme gibi geldi ve ileride değiştirilmesi gerekebilir(tabi benim görüşüm

Alırken 3-4 ay araştırdım. MCT-kanuni-Jinlun benim kararım regal raptor oldu
Kullanımları konusunda ise fikir veremem zira sadece dadwy mi (kursta yamaha dragstar250 (bir günlük de twister) saymazsak) kullandım.

Haa bu arada forum 58. sayfaya kadar gelmiş ve şu ana kadar iki kişide sorun çıktı.
1, Raptorda radyatör dü hallettiler.
2, hatırlamıyorum bir arkadaşın egsozunda idi oda yapıldı
yanlış hatırlıyorsam düzeltin.


Bu da doğru karar verdiğimizin en büyük kanıtı
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Arkadaşlar benim ailem biraz motora karşıydı bilmem belirttim mi....Beni REGAL-REPTOR sevdasından vaz geçirmek için araba almaya karar verdiler ve şu anda birazda araba konusunda benden yardım istiyorlar daha doğrusu modeli benim seçmemi istiyorlar.... :queen:

Amaaa ben ne yapıcam tabiki DADWY 250E sevdamdan vazgeçmiicem önümüzdeki ilk bahara motorsikletimle beraber giricem daha öncede dedim yaa sırf DADWY 250E için işe girdim.... :p :p

İşte ben DADWY 250E ye böyle bağlandım :joker: :joker:

(kusura bakmayın arkadaslar konunun biraz dışına çıktım ama sizlerle paylaşmak istedim...)

Raptor_SS' Alıntı:
Bu arada Şu 2006 meselesi Yok öle bişey arkadaşlar bu konuda herkez bişeyler sölüyor ama öle bişey yok 2006 modelinde sadece gidon değişiyo belki lastiklede biraz oynanır ki zaten gidon aksesuar olarak ayriyeten verilcek beğenenler alabilcekler. 2006 yı bekliyenler boşuna beklemeyin bence alcaksanız şimdi alın çünkü fiyatlarında ucuzllayacağını hiç zannetmiyorum yazın O talepte fiyat indirmezler hatta arttırabilirler

Raptor_SS arkadasımızın dediği gibi 2006 model diye bişey yok ben bundan yaklaşık 10 gün kadar önce Aykon'a gittim ve ADAŞIM olan MURAT arkadaşımla konuştum gerçekten çok samimi,içten konuştu benimle ve ayrıca o bahsedilen, resimleri konulan RAPTOR modelinin 2006 olmadığını ve sadece B serisi bir model olduğunu söyledi fakat ne zaman gelip gelmiyeceği konusunda da bi bilgi almadım(Çok da merak etmemiştim açıkcası :cherry: ben E serisi DADWY 250E'ye aşık oldum :joker: )
 
Katılım
14 Ağu 2005
Mesajlar
38
nikneym, hayırlı olsun, seni kısakanıyorum zira burada havalar oldukça soğudu valla cuma işe motorla gittim ama önümü bile yağmurda zor görüyordum
valla batista123 ne yalan soyliyim bu konuda kendimi sizlerden bayaa şanslı goruyorum.sadece hava şartlarından deyil motorla gidebileceğim de çok yer var civarlarda.Dalaman,Gocek,Kaş,Kalkan,Marmaris,Bodrum,Antalya hep motorla bikaç saat mesafede.Zaten bu motoru almamdaki yegane sebep de bu.Şehirler arası gezinmek.Su soğutması ve 250 lik olması bu yüzden çok onemliydi.Şehir içinde zaten Todayim var,onunla geziniyorum.Ama tabiiki sağlam geziler için baharı beklemek lazım.Gidipte mahsur kalmakta var.Rezillik çekmekte istemem tabii.Bu arada aslen İstanbulluyum ama 4 yıl once kaçtım o şehirden.Allah sizlere kolaylık versin,hele birde motor kullanıcısı olarak :pale: :pale:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
12
selam arkadaslar
yazılarınızı uzun zamandır okudum ve dün nihayet regalimi aldım 90 km ilk gün yol yaptım ve tek kelimeyle cok mükemmel bir motor :)
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
61
GreatWhiteShark,
dostum motorun fiyatı belli her yerde aynı galeriye gidersen görürsün o motor gibi asya motor altında regal megal daddy filan değiştirmekle olmuyo o paraya o motor çok çokkk komik o para hayatta etmez devir saati benzin göstergesi alarm uzaktan kumanda o sese KEEWAY çokçok güzel ama senin motordan anlamadığın kesin olmayan özelliklerini doğan görünümlü şahine benzetmişsin porsche dede devir saati var !!! ama 96 şahinde yok senin dilinden söliyim anlarsın kaç km de devir yaptığını benzinin bitmediğini bile göremiyosn ve o önündeki iğrenç mazgallarla önden bi b.ka benzemeyen ve bi camı bile olmayan chooper diye satılan motora o para verilir diyosun :farao: :farao:

keewaY 90 MODEL HARLEYİN KALIPLARINDA yapılan bir motor harley görürsen sahibine sorarsın yada motomaxe git sizinki gibi nerrde satıldığı belli olmayan bi motor değil !!!! :king:
 
Katılım
14 Kas 2005
Mesajlar
16
slm arkadaşlar.
Tekrar yeni motor alanlara hayırlı olsun dileklerim ile kazasız belasız sürüşler dilerim.
Şu an canım çok sıkkın motor su kaynattı. İbredeki cooling ışığı sürekli yanıyor. Anladığım kadarıylada motor su devir daimi yapmıyor. Servisi aradım yarın araç ile gelip alacaklar :pale:
tamda havalar düzelmişti.
bu konuda bi bilgiye sahip olan varmı? (motor soğukken bile neden hararet göstergesi yanıyor) fanlar devreye girmiyor ve radyatör kapa kapalı olmasına rağmen kapaktan sı fışkırıyor (ısındığı zaman)
Başına böyle bişi gelen varsa yardımcı olabilirse sevinirim.
Herkese zevkli ve güzel sürüşler dilerim.

:pr:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
motorun suyunu kontrol etmişmiydin suyu eksikse su kaynatabilir ayrıca fan müşürü bozulmuş olabilir radyatörün üzerinde sağ tarafta alt kısıma doğru iki kablo çıkar ucundan yuvarlak bi parça o bozulmuş olabilir yada fişlerden biri çıkmıştır en kötü
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
Motoru alalı bir ay oldu ve henüz 560 km'de. Ama sıkıntılarım oluşmaya başladı. Sabahları çalışmama gibi bir huy ortaya çıktı. 2-3 gün yatınca garajda, aküden garip bir ses geliyor çalıştırırken ve bujiler ateşleme yapmıyor. Her seferinde bana bisiklete binmeye öğretir gibi arkamdan ittiriyorum motoru ve vurdurarak çalıştırmak zorunda kalıyorum. Ayrıca radyatörden antifriz sızmaya başladı. Yerini de bulamadık gitti. Motoru hergün itinayla temizliyorum ve sarsmadan kullanıyorum. Buna rağmen istemediğim sorunlarla karşılaştım son 1 haftadır. Çözüm yolu bulamıyorum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst