- Katılım
- 12 Ağu 2005
- Mesajlar
- 299
- Konu Yazar
- #121
Evet çantaları civatalı ama sadece bir delik civataya denk geliyor. Diğer delik boşta kalıyor ve plastik kelepçe ile tutturdum... Zaten orjinal çantalar değil ve 2 ay öncesi Aykon dan motoru aldığım zaman sattıkları çantalar bunlardı ama çantalar çok kalitesiz ve alttan yırtılmaya başladılar... :farao: Değiştirmelerini bekliyorum... Deri falan da değil... Karton gibi bir malzemeden yapılmış adi bir imalat aslında... Motorun markasını kötülemekten başka bir işe yaramıyor bence... Ama çanta olmadan da bu motoru kullanmak imkansız gibi bir şey... Çok işime yarıyorlar... :cat:
Sinyalleri de ben kendim geriye aldım ve malzemesini de 3 mm.lik paslanmaz çelikten keserek kendim yaptım... Malzemelerini hazırlamak parlatmak ve keçeye tutmak yarım günden fazlamı aldı...
ale:
Sisi barın arkasına ben de taşıma için bir sistem yapmayı düşündüm ama biraz görüntüyü bozacakmış gibime geliyor... :silent:
:king:
Sinyalleri de ben kendim geriye aldım ve malzemesini de 3 mm.lik paslanmaz çelikten keserek kendim yaptım... Malzemelerini hazırlamak parlatmak ve keçeye tutmak yarım günden fazlamı aldı...
Sisi barın arkasına ben de taşıma için bir sistem yapmayı düşündüm ama biraz görüntüyü bozacakmış gibime geliyor... :silent:
:king:
