- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,892
arkadaşlar üç dört gündür yollardayım.foruma pek bakamadım.görüyorumki bayağı ilerlemiş.bir şey dikkatimi çekiyor yalnız.bir buji meselesidir gidiyor.
bakın kurum bağlayan bujinin derdi zengin karışımdır.yanı yakıt fazla geliyor,olması gereken oranda hava gelmiyor nedeni budur dostlarım.çözüm karbüratördür.kim yapacak ?
yazdıklarımdan kimse kusura bakmasın ama yetkili servislerdeki ustaları ben toy buluyorum açıkcası tabii gördüklerim içerisinde.bu iş gerçekten uzmanlık işidir.bilmezmisiniz bir zamanlar karbüratörcüler vardı. hala da var bunlar ama cok azaldılar artık.nedeni ise yeni nesil araçlardaki enjeksiyon sistemleridir.
bu konuda sorunu olan arkadaşlara tavsiyem iyi bir karbüratörcü bulsunlar.gerekirse motorla karbüratörcüye gitsinler.hallolacaktır.fazla yakmasınında kurum bağlamasınında sebebi karbüratör.şöylede emin olabilirsiniz.
kurumu temizleyin yaklaşık otuz km yol yapın.tekrar sökün eger kurum varsa tekrar zengin karışımdır. raptorcuların buluşmasına gelince inşallah bende katılırım .....saygıyla :cat:
bakın kurum bağlayan bujinin derdi zengin karışımdır.yanı yakıt fazla geliyor,olması gereken oranda hava gelmiyor nedeni budur dostlarım.çözüm karbüratördür.kim yapacak ?
yazdıklarımdan kimse kusura bakmasın ama yetkili servislerdeki ustaları ben toy buluyorum açıkcası tabii gördüklerim içerisinde.bu iş gerçekten uzmanlık işidir.bilmezmisiniz bir zamanlar karbüratörcüler vardı. hala da var bunlar ama cok azaldılar artık.nedeni ise yeni nesil araçlardaki enjeksiyon sistemleridir.
bu konuda sorunu olan arkadaşlara tavsiyem iyi bir karbüratörcü bulsunlar.gerekirse motorla karbüratörcüye gitsinler.hallolacaktır.fazla yakmasınında kurum bağlamasınında sebebi karbüratör.şöylede emin olabilirsiniz.
kurumu temizleyin yaklaşık otuz km yol yapın.tekrar sökün eger kurum varsa tekrar zengin karışımdır. raptorcuların buluşmasına gelince inşallah bende katılırım .....saygıyla :cat:
