- Katılım
- 23 Eyl 2005
- Mesajlar
- 33
sayın orcathemaster,herşeyden önce çok teşekkür ederim.sizler inşallah böyle bir olay yaşamazssınız.ben ankara tıp 1990 mezunuyum.iç hastalıkları uzmanıyım.şu an sivasta numune hastanesinde çalışıyorum.şu anda gemerekte geçici görevdeyim(bilirsin hani ihtiyaca binaen).söylediklerine son kelimesine kadar katılıyorum.benimde arkadaşlara anlatmak istediğim buydu ya devamı?
tamamen objektif bir bakışla motomaxin oldukça güçlü ve bu sektörde profosyonel olduğu belli oluyor.yani ithal ettiği malın arkasında duracak ve bu işle ciddi biçimde uğraştığı anlaşılıyor(tv ve gazete reklamları vs..)formlarda bakıyorum o kadar ısrar ve hatta rencide edici eleştiriler karşısında nihayet bir şirket yatkilisi çıkıyor ve bir zahmet açıklama yapıyor..benim bu insanlara olan güvenin şu anda yok denecek kadar az.bende şu anda kararsızım ama pahalı da olsa servis giderleri yüksek te olsa yine büyük bir üreticiden kaliteli bir motor almayı düşünüyorum.bu işi bahara bırakıp,fuarda tüm üreticileri gezip en yeni modellerden birini almayı planlıyorum.görülüyorki yine tercihimi yamahadan yana kullanacağım.hani yeni girecek çin makinalarınıda merak etmiyor değilim. diğer arkadaşları da gayet iyi anlıyorum,maddi güç.arkadaşlar da güçleri oranında en iyisini almaya çalışıyorlar.arkadaşlara söyleyeceğim şu,en güçlü firmanın arkasında olduğu makinaları tercih edin.herhalde bazı arkadaşlar bana motomaxin bayisi falan diyecekler ama ben doktorum ıyide bir işim var,kimsenin piyonu yada iş ortağı değilim.bunlar benim kendi düşüncelerim ve bana mantığım ve tecrübelerimin gösterdiği gerçeklerdir.şunu tekrar söylüyorum,sarıkayalara bir diyeceğim yok,belkide bu sektörde en iyilerden biri olacaklar,motorlarının arkasında duracaklar.ancak bunu zaman gösterecek.şu andaki ilgisizlikleri eminin markalarına çok zarar verebilir.insanların şikayet,eleştiri ve önerilerine daha duyarlı olmalılar.3 yıl hava soğutmalı motor kullandım ve en ufak bir sorun yaşamadım.
saygılarımla....
tamamen objektif bir bakışla motomaxin oldukça güçlü ve bu sektörde profosyonel olduğu belli oluyor.yani ithal ettiği malın arkasında duracak ve bu işle ciddi biçimde uğraştığı anlaşılıyor(tv ve gazete reklamları vs..)formlarda bakıyorum o kadar ısrar ve hatta rencide edici eleştiriler karşısında nihayet bir şirket yatkilisi çıkıyor ve bir zahmet açıklama yapıyor..benim bu insanlara olan güvenin şu anda yok denecek kadar az.bende şu anda kararsızım ama pahalı da olsa servis giderleri yüksek te olsa yine büyük bir üreticiden kaliteli bir motor almayı düşünüyorum.bu işi bahara bırakıp,fuarda tüm üreticileri gezip en yeni modellerden birini almayı planlıyorum.görülüyorki yine tercihimi yamahadan yana kullanacağım.hani yeni girecek çin makinalarınıda merak etmiyor değilim. diğer arkadaşları da gayet iyi anlıyorum,maddi güç.arkadaşlar da güçleri oranında en iyisini almaya çalışıyorlar.arkadaşlara söyleyeceğim şu,en güçlü firmanın arkasında olduğu makinaları tercih edin.herhalde bazı arkadaşlar bana motomaxin bayisi falan diyecekler ama ben doktorum ıyide bir işim var,kimsenin piyonu yada iş ortağı değilim.bunlar benim kendi düşüncelerim ve bana mantığım ve tecrübelerimin gösterdiği gerçeklerdir.şunu tekrar söylüyorum,sarıkayalara bir diyeceğim yok,belkide bu sektörde en iyilerden biri olacaklar,motorlarının arkasında duracaklar.ancak bunu zaman gösterecek.şu andaki ilgisizlikleri eminin markalarına çok zarar verebilir.insanların şikayet,eleştiri ve önerilerine daha duyarlı olmalılar.3 yıl hava soğutmalı motor kullandım ve en ufak bir sorun yaşamadım.
saygılarımla....