sevgili arkadaşlarım...
doğal olarak MÜHENDİS1959 nickli arkadaşımızın yazdıklarından dolayı şahsınıza
cevap hakkı doğmuş olabileceği düşüncelerinizi anlıyorum..
bu forumda bizlerle paylaşım içerisinde bulunan tüm insanların , bir arkadaşımızında (FEVKALBESHER) dediği gibi alt kimliği- üst kimliği ,geçmişi gerçekten de kimseyi ilgilendirmez..çokda önemli değil zaten..içimizde çeşitli
meslek gruplarından olanlar mevcut.şahsen tanışma fırsatı bulduğum kişilerin
çoğunluğuda yüksek okul mezunu..ama hiç kimse fixlemek istercesine burda belirtmedi bu durumunu....
ve inanılmaz yaratıcı insanlar..
sizlerde çok iyi biliyorsunuz bir (DEMONICDREAMS) bu çocuk iki kişi sanki.. yazar olanmı motorize olanmı kimi daha çok seveceğimi anlayamadım hala.... yazdıklarını hepimiz büyük keyifle okuyoruz.o nasıl bir anlatım,nasıl bir ruh hali,nerdeyse tiryakilik yarattı diyebilirim..
bir (GYAZICI) nasıl bir terbiye almış,bukadarmı bir insan dürüst,efendi olur.
bir (PETİTFALCON)müthiş kıvrak zekaya sahip ve çok düzgün biri... ya mizah tarzı...
petitfalcon' Alıntı:
:queen: Dostum gerekirse daha uzağa işeyebilirim biliyorsun :queen:
buradaki inceliğe, hınzırlığa bakın..
bir (SHEMOTO)belki çoğunuz tanıyamadı bu hanımefendiyi..
tuttuğunu koparmak için yaratılmış sanki....herhangi bir şeye el atmasın,bir şey satın almaya kalkmasın..satıcılar kurtulmak için bedava vermeye bile razı hale geliveriyorlar.....
ve bu liste uzayıp gider böyle...
sonuç olarak bu kişileri tanımadan önce haklarında hiç bir şey bilmiyorduk
...ben kibarlık insanlığın bir sembolüdür.....diye düşünürüm hep...ve yüzyüze bakabilmek,bir araya gelindiğinde kimsede birbirlerine karşı incinmiş,kırılmış duyguların olmamasını arzu ederim.....
forumdaki paylaşımın tek ortak noktası motorlarımız...
kendiside aslında yardımcı olmaya çalışıyor ....doğru verdiği yanıtlarına sözüm yok kesinlikle.
ama hatalı yanıtları da hiç küçümsenemez...ve bu yanıtlar uygulayacak kişilere sıkıntı yaratabilecek düzeyde ise müdahale ederim....sizler emin olduğunuz bir konuda şöyle olması lazım demezmisiniz..
bazen de yazmadım zaten çoğu mesajında.. agresif moda girecek diye..
mesala yazmadıklarımdan bir örnek..
muhendis1959' Alıntı:
Buji kesmek ne demek anlıyamadım, yani buji bozuldu ise, bujinin kalitesizliğidir, eğer 2 si birden bozulduysa ateşleme sisteminde bir arıza var demektir, biri bozulduysa kafanı takma bujiyi değiştir,yola devam.
özür dilerim ama burda benim anladığım tek bujinin değiştirilip yola devam edilmesi anlamında..
oysa tek buji asla değişmez.. eğer birine herhangi bir şey olduysa ikiside değişir..araçlarda da durum budur...
tek amortisör, tek taraf balata, tek taraf pleyit yani fren diski, çift akü kullanan araçlarda tek akü,
tek lastik,rotun rotilin tek tarafı....
bu tür aksamlar tek başına değişmez...
buji neden tek değişmez...diğeri belkide kullanım ömrünün yarısına geldi...şimdi bu durumda her ikiside
aynı uyum içerisinde çalışırmı sizcede..? yeni buji farklı çalışacaktır burda...
bazende doğru bildiği bir hususu yanlış araçta ,yani bizim motorlarımızda uygulamaya koyuyor..
mesala... bakın avansla ilgili yorum yapmış burada... oysaki

bu konu ile ilgili benim cevabım doğru..avans ayarı yok motorlarımızda...
elektrik tesisatı ile çok arkadaşımız uğraştı..farklı bir şeyler yapmak için..bu konu ile ilgili benim düşüncemi sanırım hepiniz biliyorsunuz...tesisata ilaveler yapmayın....sorun yaşarsınız diye çok yazdım burada....
peki gerçekten ilaveler yapılamazmı....yapılır..
ama olması gereken şekilde...tesisata dokunmayın derken çıkacak sorunları biliyordum ben..
ama kendisi yine fevri davrandı....
sonuçta ise geldiği noktayı hepimiz okuduk.. nasıl yapacağız bu işi peki..
tesisatı komple sıyıracağız,herşeyinden emin olmak için..zayıf olan kabloları değiştireceğiz..daha güçlü olanları ile..marş motorunu elimize alıp şarz sistemini kontrol edeceğiz,ettireceğiz..şarz ın neleri nereye kadar desteklediğini göreceğiz..motorlarımızda şarz dinamosu yoktur.marş+şarzdır..gerekirse şarz sisteminde değişiklik yapılabilir...
artık görüyorumki gezilerinizde uzadıkça uzadı mesafe olarak..
istermiyim ben sizlerin bu sebepler yüzünden yolda kalıp,hem kendinize hemde diğer yol arkadaşlarınızın
keyiflerinizin kaçmasını..gece başınıza otobanda böyle bir şey gelirse ne yapacaksınız..?
motorun tam güvenli olmasını istiyorsanız ya dokunmayacaksınız hiç bir yerine,yada tam yapacaksınız bu işi
ben çok motor gördüm ikinci akü takılmış...bir yerlere monte edilmiş.oysa hiçde estetik değil bu yöntem.
MACGYVER' Alıntı:
Kaldera abimizde burdaymış bakıyorumda.
Abi görüşemiyoruz ya kendini özletme valla senin değerini bilmeyenler ölsünler:wiinkk:
Seni foruma soğutanlarda yok olsunlar:cherry:
Seni bağrımıza basarız herzaman:bounce:
yok şaka bile olsa kimseye bir şey olmasın..
bu akşam JASMINE arkadaşımızın doğum günü kaltılım listesinde sende vardın.
seni aradım orda ama sanırım gelemedin....ERDEM.GUNDUZ le tanışıp
lafladık bir müddet...