Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine Karşılaşamadık.
ale: slm Müslüm abi bu sefer ben senden önce Katrancı da idim senin geleceğini söylediler yüz yüze tanışmayı çok istiyordum ama bekleyemedim dükkanda işim vardı. Gerçekten esnaf bir arkadaş ben çok memnunum kendisinden. Bu arada camında hayırlı olsun bende aynısından taktırdım.
Şu zırıltı için her tarafı söktük serviste sesin motorun genel vibrasyonu ile her tarafından geldiği kanaaatine vardık. Çünkü sağolsun ustanın biride kafayı takmış sese hala bulamadım diyor. Ben artık aramaktan vazgeçtim kamuoyuna duyurulur.:queen:
hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
Şu zırıltı için her tarafı söktük serviste sesin motorun genel vibrasyonu ile her tarafından geldiği kanaaatine vardık. Çünkü sağolsun ustanın biride kafayı takmış sese hala bulamadım diyor. Ben artık aramaktan vazgeçtim kamuoyuna duyurulur.:queen:
doğrudur biraz işçilik var üstünde o kadaraidikurt' Alıntı:bu takılan cam keeway sl150 camı dımı?
on the road' Alıntı:tüm raptorculara içten selamlar arkadaşlar
pazartesi gününden itibaren bende artık bir raptor cuyum:cherry:
daha ilk mesajımda size birkaç sorum olacak;
1- rodajda kullanım hakkında ayrıntılı tavsiyelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim (motorum şu an 210km de)
2- motorun şehir içi-dışı karışık kullanımda yakıt sarfiyatı ne kadar?
(mezun olmak üzereyim, hala öğrenciyim yani + ev şehirden uzakta olduğu için her gün en az 50 km (ort 70km) yol yapıyorum = benzin bana koyarale: )
ama olsun, raptoruma feda olsun!!
3- ankarada 500km bakımı yaklaşık kaç ytl ye patlıyo?
4- eklemek istediğiniz şeyler warsa (yeni bi raptor kullanıcısına ip ucu ve tavsiyeler) yazın lütfen
önceki sayfalarda bunların cevabı wardır ama bana acele cewap lazım yaw![]()
hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
Son düzenleme: