Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine Karşılaşamadık.

:pale: slm Müslüm abi bu sefer ben senden önce Katrancı da idim senin geleceğini söylediler yüz yüze tanışmayı çok istiyordum ama bekleyemedim dükkanda işim vardı. Gerçekten esnaf bir arkadaş ben çok memnunum kendisinden. Bu arada camında hayırlı olsun bende aynısından taktırdım.
Şu zırıltı için her tarafı söktük serviste sesin motorun genel vibrasyonu ile her tarafından geldiği kanaaatine vardık. Çünkü sağolsun ustanın biride kafayı takmış sese hala bulamadım diyor. Ben artık aramaktan vazgeçtim kamuoyuna duyurulur.:queen:

aidikurt' Alıntı:
bu takılan cam keeway sl150 camı dımı?
doğrudur biraz işçilik var üstünde o kadar

on the road' Alıntı:
tüm raptorculara içten selamlar arkadaşlar
pazartesi gününden itibaren bende artık bir raptor cuyum:cherry:

daha ilk mesajımda size birkaç sorum olacak;
1- rodajda kullanım hakkında ayrıntılı tavsiyelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim (motorum şu an 210km de)

2- motorun şehir içi-dışı karışık kullanımda yakıt sarfiyatı ne kadar?
(mezun olmak üzereyim, hala öğrenciyim yani + ev şehirden uzakta olduğu için her gün en az 50 km (ort 70km) yol yapıyorum = benzin bana koyar:pale: )
ama olsun, raptoruma feda olsun!!

3- ankarada 500km bakımı yaklaşık kaç ytl ye patlıyo?

4- eklemek istediğiniz şeyler warsa (yeni bi raptor kullanıcısına ip ucu ve tavsiyeler) yazın lütfen

önceki sayfalarda bunların cevabı wardır ama bana acele cewap lazım yaw:)


hayırlı olsun iyi günlerde kullan.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
48
Regalini yeni almış tüüüüm arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.Ben de bu arada takma adımı (nick) değiştirmeye karar verdim.Daha önce "fes71" olan takma adım bundan böyle "Siyahİnci"dir.Tüm RR'ci dostlarlara duyurulur.Diğer yandan hafta sonları arazide dolaşan,çiçeğe-böceğe sardıran dostlar KENELERE DİKKAT!!!:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
MadCaT' Alıntı:
Dün Karayolları Genel Müdürlüğünün yaptığı açıklama ile, tüm otoban ve köprülerde motorsiklet geçişleri ücretsiz olmuş.
Tüm sevgili RR dostlarıma bu güzel haberi vermekten onur duyarım....

Zevk olsun diye günde 14 sefer geçeriz artık :queen:


Abıcım bu haber dogru mu dogru ıse bır yerden lınk versenız . otuyor vıyk vıyk makıne gecınce
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
48
Valla ben daha önce özel mesaj atmıştım moderatöre ama cevaben yeni hesap açmam gerektiği söylenmişti.Aynı e-maille de tekrar üye olamamıştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu arkadaşlar ben bugün 2.köprüden geçtim adam aldı paşa paşa 3 milyonu ,almamazlık etmedi yürürlüğe girmedimi yoksa adam cebe mi indirdi acaba durum çakılana kadar
akşam cafe seraya uğrayan var mı?
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
arkadaslar su an festivaldeki tek Raptorcu benim. herkese sevgilerimi yolluyorum
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
sevgili arkadaşlar aylardır okuduğum foruma artık bende yazmaya karar verdim.
yaklaşık 20 gün önce bende regal sahibi oldum.. gerçekten temiz olduğuna inandığım aykon'unda onay verdiği 3700 km bir regal' satın aldım herşey rüya gibiydi çok mutluydum hala mutluyum başıma gelenlere rağmen..motoru aldım kullanmaya başladım herşey sorunsuz gibi görünüyo nişanlımla gezerken zincirden ses geldiği için aykona uğradım ali bey baktı ve herşey normal olur o kadar ses dedi yağladı yola devam ettim arka stop lambasında problem vardı geçen hafta aykona götürdüm abi çok yoğunum bakarız bir ara dediler hafta içi getir dedi ama hafta içi mümkün değil çalışıyorum abi yarın tuzlaya motorla gidicem bir baksan dedim tesisatı sökücez uzun iş şimdi olmaz dedi peki bu arada motor durunca altından bir iki damla yağ akıtıyo yağına baktı önemli değil abi servis zamanı gelsin bakarız dedi tuzlaya gidicem sorun çıkarmaz dimi sordum herşeyi tamam abi sen git dedi..tuzlaya gittim yaklaşık tarabyaya 70 km gerçekten çok keyif aldığım bir yolculuk oldu yolda 110 - 120 hiç sorunsuz gittim akşam eve dönücem babamda yanımda oda eski motorculardan onun hondası var ama oda motorumu çok sevdi fakat motoru çalıştırdım şık şık şık şık bir ses geliyo motordan rengim attı keyfim kaçtı babam banikleme hemen dur ısınınca kesiyosa sibop ayarındandır dedi yola çıktım kaskın içinde ses kesildi gibi geldi sevindim eve ulaştım..ertesi günnetten başka servis nerde var bana yakın diye araştırmaya başladım maslakta sanayide katrancı otomotiv diye bir yer olduğunu öğrendim pazartesi agündüz gittim gördüm stop lambasındaki problemden bahsettim ilgili arkadaşlar getir hallederiz dediler salı akşamı uğradım18:30 gibi sadece ampul değişerek sorunumu çözdüler ve sorun suz diye sevinirken serdar bey gelen sesi farketti o arada bir arkadaşın motoruna garanti kapsamında radyatör takılıyordu ve bende sordum suyuna nerden bakıcaz bilmiyorum ayıp değilya sağolsun serdar bey coşkun bey yağına suyuna baktılar yardımcı oldular fakat radyötürümde sıfır su olduğunu farkettik benim sinirlerim bozuldu içinde su olsa biyere akması lazım bu suyun su falan akmadı aykondada ali usta kontrol ettiğini söylemişti ana bayiye güvenmiceksek kime güvenicez arkadaşlar....neyse ertesi gün motoru katrancıya bıraktım radyatör delinmiş garantiden değişecek ve o sesi araştıracaklardı akşam motoru almaya gittiğimde alamadım çünkü günlerdir susuz gezdiğimden dolayı piston şişmiş ve neyseki çok fazla zarar vermeden katrancıyı bulmayı başarmıştım...şu an motorum hala serviste ama bu akşam toplandı ve sesini duydum çok şükür saatlerce başında bekledim sanki çocuğum muş gibi serdar beye coşkun beye çok teşekür ederim ilgilerinden dolayı şu andada ordan geliyorum benim motorum için 19:00 kapatacaklarına 21:00 kadar çalıştılar bence meslek anlayışı bilinci bu olsa gerek ..haa bu arada hala para ödemedim kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmiyomuş yarın teslim alıcam umarım uygun bişeyler çıkarda içime oturmaz ..ama soruyorum size arkadaşlar sizce motorumun susuz kalması benim suçummu yoksa kontrol ettiğini söyliyen ana bayininmi... kazasız sürüşler... bide sakın bişey yok önemli değil derse servisiniz mutlaka ilgilenen bir servise götürün katrancıyı önerebilirim...

bu arada bu gün mühendis beyle tanıştım can beyle motoru bıraktığım gün tanışmıştık birde kırmızı çok temiz bir rr olan adını unuttuğum bir arkadaşla tanıştım gerçektene regali kullanan arkadaşların eğitimli kültürlü ne yaptığını bilen kişiler olması doğru bişeyler yaptığımı düşündürdü yaşadığım onca olumsuzluklara rağmen bu arada mühendis beye forumda ve tanıştığımız esnada verdiği bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
Ahmet taner' Alıntı:
sevgili arkadaşlar aylardır okuduğum foruma artık bende yazmaya karar verdim.
yaklaşık 20 gün önce bende regal sahibi oldum.. gerçekten temiz olduğuna inandığım aykon'unda onay verdiği 3700 km bir regal' satın aldım herşey rüya gibiydi çok mutluydum hala mutluyum başıma gelenlere rağmen..motoru aldım kullanmaya başladım herşey sorunsuz gibi görünüyo nişanlımla gezerken zincirden ses geldiği için aykona uğradım ali bey baktı ve herşey normal olur o kadar ses dedi yağladı yola devam ettim arka stop lambasında problem vardı geçen hafta aykona götürdüm abi çok yoğunum bakarız bir ara dediler hafta içi getir dedi ama hafta içi mümkün değil çalışıyorum abi yarın tuzlaya motorla gidicem bir baksan dedim tesisatı sökücez uzun iş şimdi olmaz dedi peki bu arada motor durunca altından bir iki damla yağ akıtıyo yağına baktı önemli değil abi servis zamanı gelsin bakarız dedi tuzlaya gidicem sorun çıkarmaz dimi sordum herşeyi tamam abi sen git dedi..tuzlaya gittim yaklaşık tarabyaya 70 km gerçekten çok keyif aldığım bir yolculuk oldu yolda 110 - 120 hiç sorunsuz gittim akşam eve dönücem babamda yanımda oda eski motorculardan onun hondası var ama oda motorumu çok sevdi fakat motoru çalıştırdım şık şık şık şık bir ses geliyo motordan rengim attı keyfim kaçtı babam banikleme hemen dur ısınınca kesiyosa sibop ayarındandır dedi yola çıktım kaskın içinde ses kesildi gibi geldi sevindim eve ulaştım..ertesi günnetten başka servis nerde var bana yakın diye araştırmaya başladım maslakta sanayide katrancı otomotiv diye bir yer olduğunu öğrendim pazartesi agündüz gittim gördüm stop lambasındaki problemden bahsettim ilgili arkadaşlar getir hallederiz dediler salı akşamı uğradım18:30 gibi sadece ampul değişerek sorunumu çözdüler ve sorun suz diye sevinirken serdar bey gelen sesi farketti o arada bir arkadaşın motoruna garanti kapsamında radyatör takılıyordu ve bende sordum suyuna nerden bakıcaz bilmiyorum ayıp değilya sağolsun serdar bey coşkun bey yağına suyuna baktılar yardımcı oldular fakat radyötürümde sıfır su olduğunu farkettik benim sinirlerim bozuldu içinde su olsa biyere akması lazım bu suyun su falan akmadı aykondada ali usta kontrol ettiğini söylemişti ana bayiye güvenmiceksek kime güvenicez arkadaşlar....neyse ertesi gün motoru katrancıya bıraktım radyatör delinmiş garantiden değişecek ve o sesi araştıracaklardı akşam motoru almaya gittiğimde alamadım çünkü günlerdir susuz gezdiğimden dolayı piston şişmiş ve neyseki çok fazla zarar vermeden katrancıyı bulmayı başarmıştım...şu an motorum hala serviste ama bu akşam toplandı ve sesini duydum çok şükür saatlerce başında bekledim sanki çocuğum muş gibi serdar beye coşkun beye çok teşekür ederim ilgilerinden dolayı şu andada ordan geliyorum benim motorum için 19:00 kapatacaklarına 21:00 kadar çalıştılar bence meslek anlayışı bilinci bu olsa gerek ..haa bu arada hala para ödemedim kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmiyomuş yarın teslim alıcam umarım uygun bişeyler çıkarda içime oturmaz ..ama soruyorum size arkadaşlar sizce motorumun susuz kalması benim suçummu yoksa kontrol ettiğini söyliyen ana bayininmi...

hayırlı olsun regal le tanışmanın bukadar problemli olması beni üzdü ama ne yapalım herşeyde bi hayır vardır demekten başka şeylerde olması lazım
1--ilk servisin bütün kontrolleri yaptığı konusunda sana verilmiş bir belge yada söz varsa bu hasarı onların karşılaması gerekir.
senin hatanla radyatör dolusu su kolay lolay boşalmaz ve boşaldıysa hararet lambası neden yanmıyor:silent: bunları kontrol etmeyi unutma kazasız belasız kullanman dileği ile...
not:aykonun onay verdiği motor böyle çıkıyorsa onaylamadığı motoru alın o zaman en azından sonuçlarına kendiniz katlanırsınız başkasının hatasını sizin çekmeniz mantıklı değil
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
muhendis1959' Alıntı:
Ben 22-24 olarak kullanıyorum çok memnunum, ama bazı arkadaşlar 28-30 olarak kullanıyorlar, normali 22-24 olmalı.
Kazasız sürüşler.

Aradaşlar ben motorumdan aldığım günden beri hiçbir zırıltı mırıltı duymuyorum, zaten siz nasıl duyuyorsunuz pek anlamadım, kaskın içinde ben hiçbişey duymuyorum ki, :) şaka, bu sesler kesinlikle gevşiyen veya düşen civatalardan geliyor, ben sık sık kontrol ediyorum gevşiyen bazı civatalar oldu ama şimdi hiçbiri gevşemiyor, çok rahatım.
[/COLOR]

Lastik hava basıncı olayına dikkat benim lstikler çok kayıyor diyen lerinde dikkatini buraya çekmek istiyorum arkadaşlar serviste 32 basıyorlar önede arkayada yolluyorlar yanlış!!
Özellikle yeni motorunu alan arkadaşlara söylüyorum
Lastik hava basıncı genellikle tek biniyorsanız motorunuza yani artçısız dolaşıyorsanız 22-24 ideal artçısı olan arkadaşlarda 24-26 vursunlar:cat:
Neden mi? serviste vurulan 32 hava basıncı çok yüksek hem lastiğin yere tutunması azalıyor hemde aşınması çabık oluyor ve en önemliside kasislerde yepyeni motorlar dökülüyor ondan sonra herkes benim motorumun orasından burasında sesler geliyo diye dertlerine deva arıyorlar!
Lastik havalarına dikkat!!:cat:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Ahmet merhaba,

O gün servisde motorun sesini duyunca ben de bir sorun olduğunu anlayıp ustaya sormuştum sonra sen gelince senle de bu ses hakkında konuşmuş ve subap ayarından dır diye iyimser bir tahminde bulunmuştuk ama maalesef tahminim yanlış çıkmış. Neyseki Serdar bey akıl edip de suyunu kontrol etti. Etmeseydi motorunda telafisi çok zor hasarlar oluşacaktı. Radyatörün delik olduğunu zaten tahmin etmiştik. Umarım yarın motorunu sorunları giderilmiş olarak alır ve sorunsuz, kazasız belasız kullanırsın.
Benimde katrancı ile tanışmama Aykon'dan Ali ustanın davranışı vesile oldu çok da iyi oldu. Ben haftada en az 600 km yol yapıyorum. Bir cumartesi Aykon'dan Ali ustayı aradım bana çok yoğunum bakamam dedi. İşimin çamlıca'da olduğunu akşam 20.00 gibi işden çıkabildiğimi, motoru ancak cumartesi günleri bakıma getirebileceğimi, haftada 600 km yaptığım için bir sonraki cumartesiye şimdiden randevu alsam 1100 km olacağını ve 2 nci bakımının bile geçeceğini v.s. uzatmayım ne kadar anlatmaya çalışdıysamda adam nuh dedi peygamber demedi bakamam dedi. Tek dediği haftaya cumartesi sabahdan gel vaktim olursa bakarız dedi.Çok gecikmiş olmammı diyorum yok yok birşey olmaz benim haberim var ya diyor:farao:
Sinirlendim nete girdim ve Katrancı'nın telini bulup aradım ne zaman isterseniz buyrun dediler. saat 16.00 da gittim hemen motorumla ilgilendiler bir güzel bakımını yaptılar çok memnun kaldım. Sonrasında radyatörüm delindi ve kornam bozuldu. Katrancı'dan Serdar bey kartını vermişdi cebi de yazıyordu. Radyatör delinince aradım cepten bana çok yardımcı oldu ve sesinde de bu beni arayıp rahatsız etti havası hiç yoktu. Akabinde 1 gün sonra bana sıfır radyatörü temin etti ve garanti kapsamında radyatörümü ve kornamı değiştirdi.Normalde akşam 19.00 da kapatııyorlarken o gün benim karşıdan gelmemi beklediler ve işimin bitmesi saat 20.00 yi geçti. Çok memnun kaldım çünkü zor zamanımda sıkıntımı hızlı ve sorunsuz giderdiler. Olması gereken de bu değilmi? Aykon'dan Ali ustaya kalırsa işimiz yandık yani. Devlet dairesi gibi bugün git yarın gel diyor. Aykon'dan Murat bey ve Tuncay bey müşteriler ile o kadar ilgili, güleryüzlü hizmet verirken Ali beyin müşteriler ile konuşması ve adeta başından savarcasına geçiştirmeye çalışmasını çok yanlış buluyorum. Resmen bakıma bize gelmeyin diyor. Yani konuşması ve davranışları bunu ima ediyor.
Ahmet arkadaşımız Aykon'un servisinde yaşadığı diologdan bahsetmiş. Kontrol etmeden git birşey olmaz demiş ve bu nedenle Ahmet'in motorunda çok daha ciddi sorunlar yaşansaydı Ali ustamı ödeyecekti?
Umarım bu yazdıklarımızı ve yaşananları Aykonda'ki dostlarımız dikkate alırlar ve gerekeni yaparlar.
Son olarak Ali usta çok yoğun, Aykon çok motor satıyor ve bu adamcağız hepsini tek başına topluyor bir de onca motorun bakımına nasıl yetişecek diyecek olan olursa bunlar müşteriyi hiçmi hiç ilgilendirmez. Bu Aykon'un iç meselesidir. Çok satıyor ve çok müşterisi varsa, mevcut müşteriyi memnun ederek elinde tutmak ve memnun müşterilerin yeni mişteriler getirerek şirketlerinin büyümesine katkıda bulunmak için gerekirse oraya bir Ali usta daha koyacak. Ben Ali usta yoğun diye basit bir 500 km bakımı için 1 hafta bekleyemem kimse de hiçbir şeyi bahane edip beni 1 hafta en basit işlem için bekletemez veya bunun için bir bahaneyi gerekçe olarak sunamaz diye düşünüyorum bilmem yanlışmı düşünüyorum?
Herkese iyi geceler.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
MACGYVER' Alıntı:
Lastik hava basıncı olayına dikkat benim lstikler çok kayıyor diyen lerinde dikkatini buraya çekmek istiyorum arkadaşlar serviste 32 basıyorlar önede arkayada yolluyorlar yanlış!!
Özellikle yeni motorunu alan arkadaşlara söylüyorum
Lastik hava basıncı genellikle tek biniyorsanız motorunuza yani artçısız dolaşıyorsanız 22-24 ideal artçısı olan arkadaşlarda 24-26 vursunlar:cat:
Neden mi? serviste vurulan 32 hava basıncı çok yüksek hem lastiğin yere tutunması azalıyor hemde aşınması çabık oluyor ve en önemliside kasislerde yepyeni motorlar dökülüyor ondan sonra herkes benim motorumun orasından burasında sesler geliyo diye dertlerine deva arıyorlar!
Lastik havalarına dikkat!!:cat:
Arkadaşlar benim arabamda 215 / 45 / 17 lastik var ona 32 hava bastırıyorum. Bu motora 32 hava gerçekten abartı. Bence de 24-26 ideal olanı.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
hunluata' Alıntı:
slm abiler şu zırıltı herkeste olduğuna göre deneme yanılma yöntemi ile işi çözelim.
1- Zırıltı sahiplerinin bir kısmı benzin değişimi yapsın
2- Diğer kısmı; debriyaj, artçı basamağı,koruma demiri gibi yerlerin gevşeklik kontrolü
3- Bende 250km de servise gel demişlerdi orada avans ayarı falan baktırayım.

Site işini pek beğendim. Kendimize ortak bir host alalım programlarda yardımcı olabilirim.(Bakmayın kasap olduğuma). Bir de yeşil vadi gezisinde istanbul çetesi diye bir laf geçmişti birkaç yerde bundan bahsedince şimdi herkes kim bunlar diyor. Bu başlık altındaki herkes çeteni üyesidir diyorum siz ne dersiniz. Pazar günki castro olayını düşünen var mı?

Ya şu ne castrosuymuş biraz açta bilgilendir benim gibi haberi olmayanları!!
Buarada yeni regalcileri sayısı arttı arkadaşlar yani çete sağlam birakama ulaştı ben regalciler için bir gezi düşünüyorum hem yeni arkadaşlarla tanışıp kaynaşıp sohbet etmek için hemde gezmiş dolaşmak için! Nedersiniz?? katılım yaparım diyenler kendilerini şöyle bir belli etsin bende ayarlama işlerine başlıyayım.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
MACGYVER' Alıntı:
Ya şu ne castrosuymuş biraz açta bilgilendir benim gibi haberi olmayanları!!
Buarada yeni regalcileri sayısı arttı arkadaşlar yani çete sağlam birakama ulaştı ben regalciler için bir gezi düşünüyorum hem yeni arkadaşlarla tanışıp kaynaşıp sohbet etmek için hemde gezmiş dolaşmak için! Nedersiniz?? katılım yaparım diyenler kendilerini şöyle bir belli etsin bende ayarlama işlerine başlıyayım.
Macgyver iyi akşamlar.
Düzenleyeceğin etkinliğe seve seve katılırım.:cat:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
kaldera' Alıntı:
sözkonusu zırıltı benim motorda yok. bu akşam aydın da olurum aytu müsait olursam görüşelim...nasıl bir zırıltı merak ettim
Valla bendede yoktu ama geçen haftaya kadar.
Ama buldum sesin kaynağını!!

Ama bugün bütün vidalarını kontrol ettim!
Sesin kaynağını buldum arkadaşlar radyatörü şaseye bağlayan 4 vida var bunlardan aşğıdaki iki vidanında gevşediğini hatta birinin düşmek üzere olduğunu gördüm ve sıktım ses tarih oldu!!:cherry:
Normalde radyatör ses kaynağı olduğu için fabrikası birkaç önlem almış.
Nedir bunlar radyatöürn şaseye bağlayan 4 bağlantı demiri ile radyatör arasına lastik conta konmuş. Ancak vidaların dış tarafta arasına metal pullar konmuş civatalar biraz cık gevşeyince bu pullar çılgın gibi ses yapıyorlar:queen:
ancak civataların arkasındaki somunlar sabit şaseye kaynatılmış fazla sıkarsanız benim gibi birisini yalama yapabilirsiniz onun için dikkatlice hiç zorlamadan boşluğunu alın!
Ben alternatif bir çözüm bile getirdim!
Arkadaki sabit somunun dışına extra bir somun daha ilave ederek gevşeme olayınıda tarihe kavuşturabilirsiniz!:bounce:

gyazici' Alıntı:
şu gezi için geçen pazarki buluşmada 1-2 temmuz gibi kastro yapalım diyorduk grave ile beraber,ama diğer mtciler daha önce davranmış sanki 15 temmuz orgaznizasyonuyla,RR ciler olarak bir karara varalım da netleştirelim mevzuyu benim 4 kişilik çadır uyku tulumu vs herşey tamam hazır kıtayım yani:)gravede de 4 kişilk var erdem abide de kesin vardır:)
bu arada Uğur abi bizim yerimize de gez güney sahillerini:)
bu arada bu kadar RR ci var hala tanışamıyoruz nedense,biz eskiler buluşuyoruz da yenilerden çıt yok,pazar günü gelen fevkalbeşer ile hunluata arkadaşlarımız hariç

Pişt eskilerden bende vvarım beni unutmayın bende gelicem beni cep ten haberdar ederseniz sevinirim

Ahmet taner' Alıntı:
sevgili arkadaşlar aylardır okuduğum foruma artık bende yazmaya karar verdim.
yaklaşık 20 gün önce bende regal sahibi oldum.. gerçekten temiz olduğuna inandığım aykon'unda onay verdiği 3700 km bir regal' satın aldım herşey rüya gibiydi çok mutluydum hala mutluyum başıma gelenlere rağmen..motoru aldım kullanmaya başladım herşey sorunsuz gibi görünüyo nişanlımla gezerken zincirden ses geldiği için aykona uğradım ali bey baktı ve herşey normal olur o kadar ses dedi yağladı yola devam ettim arka stop lambasında problem vardı geçen hafta aykona götürdüm abi çok yoğunum bakarız bir ara dediler hafta içi getir dedi ama hafta içi mümkün değil çalışıyorum abi yarın tuzlaya motorla gidicem bir baksan dedim tesisatı sökücez uzun iş şimdi olmaz dedi peki bu arada motor durunca altından bir iki damla yağ akıtıyo yağına baktı önemli değil abi servis zamanı gelsin bakarız dedi tuzlaya gidicem sorun çıkarmaz dimi sordum herşeyi tamam abi sen git dedi..tuzlaya gittim yaklaşık tarabyaya 70 km gerçekten çok keyif aldığım bir yolculuk oldu yolda 110 - 120 hiç sorunsuz gittim akşam eve dönücem babamda yanımda oda eski motorculardan onun hondası var ama oda motorumu çok sevdi fakat motoru çalıştırdım şık şık şık şık bir ses geliyo motordan rengim attı keyfim kaçtı babam banikleme hemen dur ısınınca kesiyosa sibop ayarındandır dedi yola çıktım kaskın içinde ses kesildi gibi geldi sevindim eve ulaştım..ertesi günnetten başka servis nerde var bana yakın diye araştırmaya başladım maslakta sanayide katrancı otomotiv diye bir yer olduğunu öğrendim pazartesi agündüz gittim gördüm stop lambasındaki problemden bahsettim ilgili arkadaşlar getir hallederiz dediler salı akşamı uğradım18:30 gibi sadece ampul değişerek sorunumu çözdüler ve sorun suz diye sevinirken serdar bey gelen sesi farketti o arada bir arkadaşın motoruna garanti kapsamında radyatör takılıyordu ve bende sordum suyuna nerden bakıcaz bilmiyorum ayıp değilya sağolsun serdar bey coşkun bey yağına suyuna baktılar yardımcı oldular fakat radyötürümde sıfır su olduğunu farkettik benim sinirlerim bozuldu içinde su olsa biyere akması lazım bu suyun su falan akmadı aykondada ali usta kontrol ettiğini söylemişti ana bayiye güvenmiceksek kime güvenicez arkadaşlar....neyse ertesi gün motoru katrancıya bıraktım radyatör delinmiş garantiden değişecek ve o sesi araştıracaklardı akşam motoru almaya gittiğimde alamadım çünkü günlerdir susuz gezdiğimden dolayı piston şişmiş ve neyseki çok fazla zarar vermeden katrancıyı bulmayı başarmıştım...şu an motorum hala serviste ama bu akşam toplandı ve sesini duydum çok şükür saatlerce başında bekledim sanki çocuğum muş gibi serdar beye coşkun beye çok teşekür ederim ilgilerinden dolayı şu andada ordan geliyorum benim motorum için 19:00 kapatacaklarına 21:00 kadar çalıştılar bence meslek anlayışı bilinci bu olsa gerek ..haa bu arada hala para ödemedim kullanıcı hatası olduğu için garantiye girmiyomuş yarın teslim alıcam umarım uygun bişeyler çıkarda içime oturmaz ..ama soruyorum size arkadaşlar sizce motorumun susuz kalması benim suçummu yoksa kontrol ettiğini söyliyen ana bayininmi... kazasız sürüşler... bide sakın bişey yok önemli değil derse servisiniz mutlaka ilgilenen bir servise götürün katrancıyı önerebilirim...

bu arada bu gün mühendis beyle tanıştım can beyle motoru bıraktığım gün tanışmıştık birde kırmızı çok temiz bir rr olan adını unuttuğum bir arkadaşla tanıştım gerçektene regali kullanan arkadaşların eğitimli kültürlü ne yaptığını bilen kişiler olması doğru bişeyler yaptığımı düşündürdü yaşadığım onca olumsuzluklara rağmen bu arada mühendis beye forumda ve tanıştığımız esnada verdiği bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim..

Merhaba arkadaşım bede eski bir regalciyim!
Hay ağzına sağlık demek senide salladı!!
Ali ustadan bahsetmişsin bende aynı sorunları yaşadım.
Ama şuna emin olki Aykonun sahibi Fidan hanımla bu konu hakkında çık konuş kendisi oldukça fazlasıyla sorunu çözücektir:cat:
O dediğin Ali usta 4 aydır benim eksozu deyiştirecekti ve banada bişi yaptım demişti ama yapmadığını farketmiştim. Fidan hanım devreye girdi benim eksoz için hemen sipariş edildi ve kesin bir tarih verildi değişim için.
Ama neyalan söyleyim Katrancı için, bende oraya gidicem bundan sonra:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
ARKADAŞLAR GÖNÜLLÜ ARANIYOR!!
Ya şu regal listesi varya!! 1. sayfada
Bakıyorumda baya zamandır güncellenmiyor!!:pale:
Bidünya yeni raptorcu katıldı aramıza isimlerini ben göremiyorum listede.
Bu işe birisi el atsın lütfen Bülentin işleri olduğundan ilgilenemiyor zannedersem:silent:

Aidikurt arkadaşım hoşgeldin aramıza :cat:

demonicdreams' Alıntı:
aidikurt; senin RR'lenme inan çok sevindim. Keeway deyince neden bilmem aklıma hep geleceksin yine :)

Macgayver; yanan motorları sormuştum. Nerde görmüştün ya da hangi serviste. Konu ilgimi çekti, gidip görmek ya da ilgilenen ustayla konuşmak istiyorum.
Onları Aykonda serviste görmüştüm Oradaki Mr. Ali beye sorabilirsin

Topuz' Alıntı:
bozkurt;


macgyver;

dostum.. foruma girmiyorsunuz anlaşılan. bizim sorular havada kalmış.. topik öyle hızlı ilerliyor ki, forumun ikinci sayfalarına bile düşüyor bazen. ve böylece sorular da unutulup gidiyor. aslında konunun topik üyeleri ile de ilgisi var arkadaşlar. şimdi sizinle dertleşeyim..

Aslında takip ediyorumda forum yeni kullanıcıların eklenmesiyle coştu aldı başını gitti:cherry: Eskiden biz 10-15 kişiydik şimdi ordu olmuşuz valla:mrgreen:

Buarada bana sormuş olduğun soruyu mühendis arkadaşım oldukça iyi açıklamış benimde ondan farklı bişe söyleyecek lafım yok açıkcası

Can.' Alıntı:
Macgyver iyi akşamlar.
Düzenleyeceğin etkinliğe seve seve katılırım.:cat:
İyi akşamlar can.
İşte bukadar!:cat:
Aslında şu kastro olayını öncelikli yapabiliriz ondan sonraki geziyi ben organize edicem! Nedersiniz Grave ve G yazıcının destek verdiği castro gezisine şöyle sağlam bir regal çetesi olarak katılım yapalım diyorum.

Can.' Alıntı:
Ahmet merhaba,

O gün servisde motorun sesini duyunca ben de bir sorun olduğunu anlayıp ustaya sormuştum sonra sen gelince senle de bu ses hakkında konuşmuş ve subap ayarından dır diye iyimser bir tahminde bulunmuştuk ama maalesef tahminim yanlış çıkmış. Neyseki Serdar bey akıl edip de suyunu kontrol etti. Etmeseydi motorunda telafisi çok zor hasarlar oluşacaktı. Radyatörün delik olduğunu zaten tahmin etmiştik. Umarım yarın motorunu sorunları giderilmiş olarak alır ve sorunsuz, kazasız belasız kullanırsın.
Benimde katrancı ile tanışmama Aykon'dan Ali ustanın davranışı vesile oldu çok da iyi oldu. Ben haftada en az 600 km yol yapıyorum. Bir cumartesi Aykon'dan Ali ustayı aradım bana çok yoğunum bakamam dedi. İşimin çamlıca'da olduğunu akşam 20.00 gibi işden çıkabildiğimi, motoru ancak cumartesi günleri bakıma getirebileceğimi, haftada 600 km yaptığım için bir sonraki cumartesiye şimdiden randevu alsam 1100 km olacağını ve 2 nci bakımının bile geçeceğini v.s. uzatmayım ne kadar anlatmaya çalışdıysamda adam nuh dedi peygamber demedi bakamam dedi. Tek dediği haftaya cumartesi sabahdan gel vaktim olursa bakarız dedi.Çok gecikmiş olmammı diyorum yok yok birşey olmaz benim haberim var ya diyor:farao:
Sinirlendim nete girdim ve Katrancı'nın telini bulup aradım ne zaman isterseniz buyrun dediler. saat 16.00 da gittim hemen motorumla ilgilendiler bir güzel bakımını yaptılar çok memnun kaldım. Sonrasında radyatörüm delindi ve kornam bozuldu. Katrancı'dan Serdar bey kartını vermişdi cebi de yazıyordu. Radyatör delinince aradım cepten bana çok yardımcı oldu ve sesinde de bu beni arayıp rahatsız etti havası hiç yoktu. Akabinde 1 gün sonra bana sıfır radyatörü temin etti ve garanti kapsamında radyatörümü ve kornamı değiştirdi.Normalde akşam 19.00 da kapatııyorlarken o gün benim karşıdan gelmemi beklediler ve işimin bitmesi saat 20.00 yi geçti. Çok memnun kaldım çünkü zor zamanımda sıkıntımı hızlı ve sorunsuz giderdiler. Olması gereken de bu değilmi? Aykon'dan Ali ustaya kalırsa işimiz yandık yani. Devlet dairesi gibi bugün git yarın gel diyor. Aykon'dan Murat bey ve Tuncay bey müşteriler ile o kadar ilgili, güleryüzlü hizmet verirken Ali beyin müşteriler ile konuşması ve adeta başından savarcasına geçiştirmeye çalışmasını çok yanlış buluyorum. Resmen bakıma bize gelmeyin diyor. Yani konuşması ve davranışları bunu ima ediyor.
Ahmet arkadaşımız Aykon'un servisinde yaşadığı diologdan bahsetmiş. Kontrol etmeden git birşey olmaz demiş ve bu nedenle Ahmet'in motorunda çok daha ciddi sorunlar yaşansaydı Ali ustamı ödeyecekti?
Umarım bu yazdıklarımızı ve yaşananları Aykonda'ki dostlarımız dikkate alırlar ve gerekeni yaparlar.
Son olarak Ali usta çok yoğun, Aykon çok motor satıyor ve bu adamcağız hepsini tek başına topluyor bir de onca motorun bakımına nasıl yetişecek diyecek olan olursa bunlar müşteriyi hiçmi hiç ilgilendirmez. Bu Aykon'un iç meselesidir. Çok satıyor ve çok müşterisi varsa, mevcut müşteriyi memnun ederek elinde tutmak ve memnun müşterilerin yeni mişteriler getirerek şirketlerinin büyümesine katkıda bulunmak için gerekirse oraya bir Ali usta daha koyacak. Ben Ali usta yoğun diye basit bir 500 km bakımı için 1 hafta bekleyemem kimse de hiçbir şeyi bahane edip beni 1 hafta en basit işlem için bekletemez veya bunun için bir bahaneyi gerekçe olarak sunamaz diye düşünüyorum bilmem yanlışmı düşünüyorum?
Herkese iyi geceler.

Bence çok haklısın can.
Aslında sorun ne biliyormusun sorun yoğunluk falan deil!
Tamamen Ali beyin ehli keyfi olması durumu. Yani bugün olmaz belki yarın gibisinden ifadeler kullanıyor. Yanlış!! Yoğunluk olsa bile kesinlik yok yani belkiler var. Randevu versin program yapsın programlı çalışılsın. Belirsiz konuşma olmaz olamaz::cekic::
Ondan sonrada insanlar böyle söylenmeye başlar:farao:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst