- Katılım
- 5 Kas 2005
- Mesajlar
- 91
Merak edenlere bilgi notu: Hala yaşıyorum 
demonicdreams' Alıntı:. Kaldera abi; gel eselim yine yaa.. RR toplantısı yapmıyoruz ne zamandır. .
kaldera' Alıntı:bugün aydından aytu arkadaşımla buluştuk.alakasından ötürü kendisine teşekkür ederim..aytunun motorundaki zırıltıyı dinledik beraber.hissedilir derecede duyuluyor bu ses....ses bloktan geliyor..nedenine gelince egzantrik zincir sesine çok benzettik.egzantrik zincir gergisinde sorun olabilir bence...
yalnız şu var bu ses sanki gevşeyen cıvatanın çıkardığı sese benzer gibi görünsede zincir gergisinin olduğu taraftan geliyor....ilk bakıma gittiği zaman üst kapak açılıp bir bakılabilir.....o zamana kadar belkide kesilir bu ses..
bu arada bende yaşıyorum ama bu formda bi şeyler kayboldu bişeyler eksik sanki....belkide bana öyle geliyor
mes' Alıntı:Kısmetse yarın sabah 4 motor yüklü olarak(tam techizat) Bodrum'dan Marmok fesivaline gitmek üzere yola çıkıyoruz.Katılmak isteyenleri bekleriz.artık festival sonrası sizlere bol bol resimler izlettiririm...Marmaristen birsey isteyen varsa parmak kaldırsın.Herkese sevgiler sunuyorum:queen:
orhanay' Alıntı:arkadaşlar benim rartorda 2700 km de,gecen aykon da 2500 bakıma goturdum bişey dikkatimi çekti usta 15-40 lık yağ kullanıyor soracaktım o ara unuttum,motorun kendi üstün de 10-40 lık yazıyor 15-40 ın bi zararı veya artısı olur mu?:silent:
Valla ben hala buradayım ama yazacak bir şey bulamıyorum.kaldera' Alıntı:eskilerin bu topice ilgilerinin azalmasının sebepleri var..belkide..,
batista123' Alıntı:Valla ben hala buradayım ama yazacak bir şey bulamıyorum.
6400 km oldu su ana kadar hiç sorunum olmadı ama bakım aralıklarını sık tutuyorum belkide ondandır![]()
Geçen hafta sonu pazar akşamı eşimi ikna ettim ve ardcı alıp soyle bir cadde maltepe cadde ve enson caddebostan yapalım dedik .(ılk motora binişi 8 aydır ıkna edemedim babalar günü sayesinde zorlada olsa kırmadı beni)
Kardeşim eskiden bir tane bile gormezdim. (o gün saat 21 den sonra cıkmıstık) Caddede en az 5-6 tane benim motorumdan gördüm insan kıskanıyor![]()
Oysa eskiden benden başka kimsede yok gibi geliyordu. :cherry: (4-5 R&R ı sadece bulusmalarda görürdük)
Neyse alan insanların mutlulugu hosuma gidiyor ve en onemlisi ne hosuma gidiyor biliyormusunuz bir R&R ı sollarken veya karsıdan gelip yan yana gelirken her ıkı surucununde "dıt" laması hafifce selam vermesi, hemen aklımdan acaba bizden birimi diyorum akşam foruma yazarım su plaka kimdi diye ama sonra unutuyorum.:silent:
Yalnız yollarda gördüğüm çogu yeni R&R lı yrım kask haricinde başka bir koruma kullanmıyor gibi lütfen dikkattt!!!!!!!!!! Kıyafetimiz kaportamız, (Kapalı kask façayı bozabilir sıcakta börter ama basınıza allah korusun bişey geldiğinde o yarım kasklar sizi ne kadar koruyacak?:silent: Lütfen paraya kıyın kaportayı düzeltinnnn.
Bu arada size dedikodu GWS galiba motoru satacak (Yok cok memnun motorundan) taşınıyormuş ülke dısına diye duydum. Doğrumu değilmi bilmiyorum bu satırları okuyunca kendi acıklar artık. Yada beni yalanlar:rendeer: Eğer doğru ise bu topicin acılmasında emeği gectiği için teşekkür eder. Oradaki hayatında başarılar dilerim . Nasıl olsa İnternet hemen hemen her yerde oradan da takip edebilir bizleri...
Herkese keyifli sürüşler....
aidikurt' Alıntı:iyide nasıl gecıcez dıyelım bırıncı koruden gecıcem avrupadan anadoluya kgs var ogs var hangısınden gecıcem gecınce otucek
MadCaT' Alıntı:Şimdilik paşa gönlümüz hangisinden istiyorsan ondan geçeceğiz gibi gözüküyor. Daha net açıklama yaparlar bir zahmet herhalde.
batista123' Alıntı:Bu arada size dedikodu GWS galiba motoru satacak (Yok cok memnun motorundan) taşınıyormuş ülke dısına diye duydum. Doğrumu değilmi bilmiyorum bu satırları okuyunca kendi acıklar artık. Yada beni yalanlar:rendeer: Eğer doğru ise bu topicin acılmasında emeği gectiği için teşekkür eder. Oradaki hayatında başarılar dilerim . Nasıl olsa İnternet hemen hemen her yerde oradan da takip edebilir bizleri...
muhendis1959' Alıntı:Bu habere en çok ben sevindim, dile benden ne dilersen.:cat:
orhanay' Alıntı:abi bu ucret meselesi kesin mi,sonra kopruden geçip ceza yemeyelim
::tartis::rEnE' Alıntı:Hoca O Deİl De
2 Yildir Forumda Olsun Disarda Olsun Bu Makİnayi Alicam Dİyen Ben. DÜn Yasadiklarimdan Sonra Vazgecmİs Bulunuyorum!
Denİzlİ Sariyakayalara Gİttİm DÜn. Dedİm BÖle BÖle Regal Alicam. Zaten Bİ Full İlgİsİzlİk, Umursamazlik, GÜnes Carpmis Calisanlari. Her Gelen BİŞİler Sorup Gİdİyomus Elemanin Kafa Kazana DÖnmÜŞ. Neyse Eyvallah Dedİm Pistim.
Bİ Hesapla Dedİm Kaca Gelİyo Toplam. Ben Son Biraktigimda 3750 İdİ.
Hocam Sen Tut 4660 De Buna. Bİde Anadolu Celetem Zaten Bellİ Faİzler, Bana 2 Yilda 7 Yİ Bulsun Mebla. PeŞİnatida HarİÇ Tut Bİde 554 Ytl. Yuh Dedİm Agzim Acik Kaldi. Bu Saatten Sonra 2. El Alirim Ama Regal Olayini Bİtİrdİm.
MadCaT' Alıntı:Sağlığın Uğur abicim, hepimizin gözü aydın..
Abi valla akşam hem radyonun hemde tv'nin geçtiği bir haber. Sevinçten arkadaşlarla zıpladık biz. Emin olmak için köprü çıkışında sağdaki binayada sorabilirsiniz tabii... :cat:
rEnE' Alıntı:::tartis::



