Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bugün aydından aytu arkadaşımla buluştuk.alakasından ötürü kendisine teşekkür ederim..aytunun motorundaki zırıltıyı dinledik beraber.hissedilir derecede duyuluyor bu ses....ses bloktan geliyor..nedenine gelince egzantrik zincir sesine çok benzettik.egzantrik zincir gergisinde sorun olabilir bence...
yalnız şu var bu ses sanki gevşeyen cıvatanın çıkardığı sese benzer gibi görünsede zincir gergisinin olduğu taraftan geliyor....ilk bakıma gittiği zaman üst kapak açılıp bir bakılabilir.....o zamana kadar belkide kesilir bu ses..


bu arada bende yaşıyorum ama bu formda bi şeyler kayboldu bişeyler eksik sanki....belkide bana öyle geliyor
demonicdreams' Alıntı:
. Kaldera abi; gel eselim yine yaa.. RR toplantısı yapmıyoruz ne zamandır. .

eselim dostumda uygun rüzgarı bir yakalasak:queen:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
kaldera' Alıntı:
bugün aydından aytu arkadaşımla buluştuk.alakasından ötürü kendisine teşekkür ederim..aytunun motorundaki zırıltıyı dinledik beraber.hissedilir derecede duyuluyor bu ses....ses bloktan geliyor..nedenine gelince egzantrik zincir sesine çok benzettik.egzantrik zincir gergisinde sorun olabilir bence...
yalnız şu var bu ses sanki gevşeyen cıvatanın çıkardığı sese benzer gibi görünsede zincir gergisinin olduğu taraftan geliyor....ilk bakıma gittiği zaman üst kapak açılıp bir bakılabilir.....o zamana kadar belkide kesilir bu ses..


bu arada bende yaşıyorum ama bu formda bi şeyler kayboldu bişeyler eksik sanki....belkide bana öyle geliyor

kaldera abim güzel insan kesinlikle söylediği gibi alaka gösteremedim keşke akşamda kalsaydı biraz laflasaydık bi yemek yeseydik biliyorum ki sohbetine doyum olmayacaktı kendisi gerçektende çok sıcak kanlı bi insan asıl ben ilgi ve alakasından dolayı kendisine teşekkür ediyorum hemen engin tecrübesiyle formda son bir haftanın olayına çözüm getirdi bundan sonrası servise kalmış bir konu bakalım bakımdan sonra neler değişecek buradan kaldera ya saygılarımı iletiyorum iyi yolculuklar abi:salut:
bu arada servis zamanı geldiğinde ses için yapılanlar konusunda sizleri bilgilendireceğim:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
mes' Alıntı:
Kısmetse yarın sabah 4 motor yüklü olarak(tam techizat) Bodrum'dan Marmok fesivaline gitmek üzere yola çıkıyoruz.Katılmak isteyenleri bekleriz.artık festival sonrası sizlere bol bol resimler izlettiririm...Marmaristen birsey isteyen varsa parmak kaldırsın.Herkese sevgiler sunuyorum:queen:


Ben Cumartesi sabahı Marmaris'te olucam şu Marmok Festivali şehir içindeyse bi uğrarız bakalım, yaklaşık 8 gün oradayım, keşke fırsatım olsa da motorcuları da görebilsek.

orhanay' Alıntı:
arkadaşlar benim rartorda 2700 km de,gecen aykon da 2500 bakıma goturdum bişey dikkatimi çekti usta 15-40 lık yağ kullanıyor soracaktım o ara unuttum,motorun kendi üstün de 10-40 lık yazıyor 15-40 ın bi zararı veya artısı olur mu?:silent:

Bendeki dosyada yanılmıyosam Kalderanın tavsiyesiydi 15 - 40'lık yağ. Bildiğim kadarıyla bi zararı yok faydası var, yanılmıyorsam.

Bu arada Kalderaya hoşgeldin ve foruma girmeme sebeplerini de az çok anlıyorum diyorum. Ama yine de biz GWS ve Kaldera gibi baba Raptorcuları her zaman forumda görmek istiyoruz (sizin sayenizde bu motorda karar kıldık), bi yere gitmeyin yav, daha ben RR alacam, size bi sürü soru soracam ustalar yaa!:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
31
tüm raptorculara içten selamlar arkadaşlar
pazartesi gününden itibaren bende artık bir raptor cuyum:cherry:

daha ilk mesajımda size birkaç sorum olacak;
1- rodajda kullanım hakkında ayrıntılı tavsiyelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim (motorum şu an 210km de)

2- motorun şehir içi-dışı karışık kullanımda yakıt sarfiyatı ne kadar?
(mezun olmak üzereyim, hala öğrenciyim yani + ev şehirden uzakta olduğu için her gün en az 50 km (ort 70km) yol yapıyorum = benzin bana koyar:pale: )
ama olsun, raptoruma feda olsun!!

3- ankarada 500km bakımı yaklaşık kaç ytl ye patlıyo?

4- eklemek istediğiniz şeyler warsa (yeni bi raptor kullanıcısına ip ucu ve tavsiyeler) yazın lütfen

önceki sayfalarda bunların cevabı wardır ama bana acele cewap lazım yaw:)
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
kaldera' Alıntı:
eskilerin bu topice ilgilerinin azalmasının sebepleri var..belkide..,
Valla ben hala buradayım ama yazacak bir şey bulamıyorum.
6400 km oldu su ana kadar hiç sorunum olmadı ama bakım aralıklarını sık tutuyorum belkide ondandır:p
Geçen hafta sonu pazar akşamı eşimi ikna ettim ve ardcı alıp soyle bir cadde maltepe cadde ve enson caddebostan yapalım dedik .(ılk motora binişi 8 aydır ıkna edemedim babalar günü sayesinde zorlada olsa kırmadı beni)

Kardeşim eskiden bir tane bile gormezdim. (o gün saat 21 den sonra cıkmıstık) Caddede en az 5-6 tane benim motorumdan gördüm insan kıskanıyor:)
Oysa eskiden benden başka kimsede yok gibi geliyordu. :cherry: (4-5 R&R ı sadece bulusmalarda görürdük)
Neyse alan insanların mutlulugu hosuma gidiyor ve en onemlisi ne hosuma gidiyor biliyormusunuz bir R&R ı sollarken veya karsıdan gelip yan yana gelirken her ıkı surucununde "dıt" laması hafifce selam vermesi, hemen aklımdan acaba bizden birimi diyorum akşam foruma yazarım su plaka kimdi diye ama sonra unutuyorum.:silent:
Yalnız yollarda gördüğüm çogu yeni R&R lı yrım kask haricinde başka bir koruma kullanmıyor gibi lütfen dikkattt!!!!!!!!!! Kıyafetimiz kaportamız, (Kapalı kask façayı bozabilir sıcakta börter ama basınıza allah korusun bişey geldiğinde o yarım kasklar sizi ne kadar koruyacak?:silent: Lütfen paraya kıyın kaportayı düzeltinnnn.

Bu arada size dedikodu GWS galiba motoru satacak (Yok cok memnun motorundan) taşınıyormuş ülke dısına diye duydum. Doğrumu değilmi bilmiyorum bu satırları okuyunca kendi acıklar artık. Yada beni yalanlar:rendeer: Eğer doğru ise bu topicin acılmasında emeği gectiği için teşekkür eder. Oradaki hayatında başarılar dilerim . Nasıl olsa İnternet hemen hemen her yerde oradan da takip edebilir bizleri...

Herkese keyifli sürüşler....
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
35
Alıntı:
cynt´isimli üyeden Alıntı
Zzırıltı eksozun içinden geliyor arkadaşlar ...
Bazı makinalarda eksoz içinde ki susuturucunun (ilk susturucu) leğiminin kırılması sonucunda susturucu motor deirine bağlı olarak ses yapmaya başlıyor. dikkatli dinlerseniz sesin önden değil eksoz dan geldiğini anlayacaksınız .Y da bir arkadaşınız siz gaz verirken ayağıyla eksoz u dürterse sesin dağıuldığını farkedersiniz ...

baba alakası yok benı motorum yenı daha 200 km alakası yok anlıyacagın


Arkadaşım ;
Bu sorun çoğunlukla üretim hatası olarak geliyor.Bence eksozdan olmadığına emin ol ,ondan sonra olasılıkları değerlendir...
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
batista123' Alıntı:
Valla ben hala buradayım ama yazacak bir şey bulamıyorum.
6400 km oldu su ana kadar hiç sorunum olmadı ama bakım aralıklarını sık tutuyorum belkide ondandır:p
Geçen hafta sonu pazar akşamı eşimi ikna ettim ve ardcı alıp soyle bir cadde maltepe cadde ve enson caddebostan yapalım dedik .(ılk motora binişi 8 aydır ıkna edemedim babalar günü sayesinde zorlada olsa kırmadı beni)

Kardeşim eskiden bir tane bile gormezdim. (o gün saat 21 den sonra cıkmıstık) Caddede en az 5-6 tane benim motorumdan gördüm insan kıskanıyor:)
Oysa eskiden benden başka kimsede yok gibi geliyordu. :cherry: (4-5 R&R ı sadece bulusmalarda görürdük)
Neyse alan insanların mutlulugu hosuma gidiyor ve en onemlisi ne hosuma gidiyor biliyormusunuz bir R&R ı sollarken veya karsıdan gelip yan yana gelirken her ıkı surucununde "dıt" laması hafifce selam vermesi, hemen aklımdan acaba bizden birimi diyorum akşam foruma yazarım su plaka kimdi diye ama sonra unutuyorum.:silent:
Yalnız yollarda gördüğüm çogu yeni R&R lı yrım kask haricinde başka bir koruma kullanmıyor gibi lütfen dikkattt!!!!!!!!!! Kıyafetimiz kaportamız, (Kapalı kask façayı bozabilir sıcakta börter ama basınıza allah korusun bişey geldiğinde o yarım kasklar sizi ne kadar koruyacak?:silent: Lütfen paraya kıyın kaportayı düzeltinnnn.

Bu arada size dedikodu GWS galiba motoru satacak (Yok cok memnun motorundan) taşınıyormuş ülke dısına diye duydum. Doğrumu değilmi bilmiyorum bu satırları okuyunca kendi acıklar artık. Yada beni yalanlar:rendeer: Eğer doğru ise bu topicin acılmasında emeği gectiği için teşekkür eder. Oradaki hayatında başarılar dilerim . Nasıl olsa İnternet hemen hemen her yerde oradan da takip edebilir bizleri...

Herkese keyifli sürüşler....

zor da olsa ikna etmişsin ya eşini, eğer pazar günü motora binmekten keyif aldıysa zokayı yutmuş demektir bundan sonra işin kolay olur :)

yolda gördüğüm her cruisera RR mi diye bir bakıyor. pazartesi akşam saat 19:30 gibi şaşkınbakkalda eski kristal cafenin önünde kırmızı bir RR gördüm hemen otobüs duragının yanından kaldırıma çıkıp motorun yanına gittim4-5 dk benim motorun üstünde bekledim yanında belki sahibi gelir de tanışırız diye ama kimse çıkmadı ortaya. 34 CED ???

kendi kaportamızı sağlamlaştırma konusunda söylediklerine sonuna kadar katılıyorum. hava sıcakmış, fiyaka bozulacakmış gibi düşüncelerden kesinlikle uzak durmak lazım.
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7
Gözümüz Aydin !!!

Dün Karayolları Genel Müdürlüğünün yaptığı açıklama ile, tüm otoban ve köprülerde motorsiklet geçişleri ücretsiz olmuş.
Tüm sevgili RR dostlarıma bu güzel haberi vermekten onur duyarım....

Zevk olsun diye günde 14 sefer geçeriz artık :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
iyide nasıl gecıcez dıyelım bırıncı koruden gecıcem avrupadan anadoluya kgs var ogs var hangısınden gecıcem gecınce otucek
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7
aidikurt' Alıntı:
iyide nasıl gecıcez dıyelım bırıncı koruden gecıcem avrupadan anadoluya kgs var ogs var hangısınden gecıcem gecınce otucek


Şimdilik paşa gönlümüz hangisinden istiyorsan ondan geçeceğiz gibi gözüküyor. Daha net açıklama yaparlar bir zahmet herhalde.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hoca O Deİl De
2 Yildir Forumda Olsun Disarda Olsun Bu Makİnayi Alicam Dİyen Ben. DÜn Yasadiklarimdan Sonra Vazgecmİs Bulunuyorum!

Denİzlİ Sariyakayalara Gİttİm DÜn. Dedİm BÖle BÖle Regal Alicam. Zaten Bİ Full İlgİsİzlİk, Umursamazlik, GÜnes Carpmis Calisanlari. Her Gelen BİŞİler Sorup Gİdİyomus Elemanin Kafa Kazana DÖnmÜŞ. Neyse Eyvallah Dedİm Pistim.
Bİ Hesapla Dedİm Kaca Gelİyo Toplam. Ben Son Biraktigimda 3750 İdİ.
Hocam Sen Tut 4660 De Buna. Bİde Anadolu Celetem Zaten Bellİ Faİzler, Bana 2 Yilda 7 Yİ Bulsun Mebla. PeŞİnatida HarİÇ Tut Bİde 554 Ytl. Yuh Dedİm Agzim Acik Kaldi. Bu Saatten Sonra 2. El Alirim Ama Regal Olayini Bİtİrdİm.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MadCaT' Alıntı:
Şimdilik paşa gönlümüz hangisinden istiyorsan ondan geçeceğiz gibi gözüküyor. Daha net açıklama yaparlar bir zahmet herhalde.

Bu habere en çok ben sevindim, dile benden ne dilersen.:cat:
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
kopru ucreti

abi bu ucret meselesi kesin mi,sonra kopruden geçip ceza yemeyelim:silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
batista123' Alıntı:
Bu arada size dedikodu GWS galiba motoru satacak (Yok cok memnun motorundan) taşınıyormuş ülke dısına diye duydum. Doğrumu değilmi bilmiyorum bu satırları okuyunca kendi acıklar artık. Yada beni yalanlar:rendeer: Eğer doğru ise bu topicin acılmasında emeği gectiği için teşekkür eder. Oradaki hayatında başarılar dilerim . Nasıl olsa İnternet hemen hemen her yerde oradan da takip edebilir bizleri...

Vay be biz tanışamadan gidiyo mu yani GWS, umarım kendisi de buradan açıklama yapar. Bu arada keşke param tamam olsaydı, valla almak isterdim onunki gibi bi motoru. İşi iyi bilen birinin motosikletini almak iyi olurdu, sorunsuzdu bildiğim kadar.Du bakalım kendisi ne açıklama yapacak.:silent:
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7
muhendis1959' Alıntı:
Bu habere en çok ben sevindim, dile benden ne dilersen.:cat:


Sağlığın Uğur abicim, hepimizin gözü aydın..


orhanay' Alıntı:
abi bu ucret meselesi kesin mi,sonra kopruden geçip ceza yemeyelim

Abi valla akşam hem radyonun hemde tv'nin geçtiği bir haber. Sevinçten arkadaşlarla zıpladık biz. Emin olmak için köprü çıkışında sağdaki binayada sorabilirsiniz tabii... :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
rEnE' Alıntı:
Hoca O Deİl De
2 Yildir Forumda Olsun Disarda Olsun Bu Makİnayi Alicam Dİyen Ben. DÜn Yasadiklarimdan Sonra Vazgecmİs Bulunuyorum!

Denİzlİ Sariyakayalara Gİttİm DÜn. Dedİm BÖle BÖle Regal Alicam. Zaten Bİ Full İlgİsİzlİk, Umursamazlik, GÜnes Carpmis Calisanlari. Her Gelen BİŞİler Sorup Gİdİyomus Elemanin Kafa Kazana DÖnmÜŞ. Neyse Eyvallah Dedİm Pistim.
Bİ Hesapla Dedİm Kaca Gelİyo Toplam. Ben Son Biraktigimda 3750 İdİ.
Hocam Sen Tut 4660 De Buna. Bİde Anadolu Celetem Zaten Bellİ Faİzler, Bana 2 Yilda 7 Yİ Bulsun Mebla. PeŞİnatida HarİÇ Tut Bİde 554 Ytl. Yuh Dedİm Agzim Acik Kaldi. Bu Saatten Sonra 2. El Alirim Ama Regal Olayini Bİtİrdİm.
::tartis::
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MadCaT' Alıntı:
Sağlığın Uğur abicim, hepimizin gözü aydın..




Abi valla akşam hem radyonun hemde tv'nin geçtiği bir haber. Sevinçten arkadaşlarla zıpladık biz. Emin olmak için köprü çıkışında sağdaki binayada sorabilirsiniz tabii... :cat:



Benim adım müslüm, dostlarım bana müslüm baba der:cat: Karıştırdın, ama bu seferlik affedildin, çünkü bize çok güzel bir haber verdin.:)

rEnE' Alıntı:

Abartmışlar ben bugün peşin paraya sana 4300YTL ye alırım.Ruhsat masrafları hariç. UÇMASINLAR HARLEYMİ SATIYORLAR.

Arkadaşlar en sonunda motoruma cam taktırdım, uzun yolda rüzgar ve sinek beni çok rahatsız etmiye başladı, bugün Maslak Atatürk San.Sit.deki Katrancı otomative gittim Sevgili Kardeşim Serdar Katrancı beni hiç bekletmeden ön camı mı taktı 100YTL ye mal oldu ama orjinal gibi renkli cam harika oldu,


İşte bu yakışıklı kardeşimiz Serdar Katrancı




Bunlarda benim cam takılmış regalimin fotoları,

Yolda gelirken otobana çıktım, 130Km süratle 15 Dakika geldim hiç rahatsız olmadım,herkese tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
75
boyutundan şüpelenen arkadaşlar hiç merak etmesinler küçük bir alet değil gayet heybetli bir motosiklet bornovada elektirik faturası yatırmaya giderken park halinde siyah bir tane gördüm en kısa zamanda bir tane bende alıcam adamı sinek gibi çekiyo dikkat çekmek isterseniz tam modeli öneririm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst