- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 71
arkadaşlar merhaba öncelikle bütün herkese iyi haftalar
bende hafta sonu raptorumla biraz dolaştım
öncelikle şunu söyliyeyim ilk defa bir motordan bu kadar keyif aldım diyebilirim ben aydından cumartesi akşam 10 civarı yola çıktım didim e gittim akşam orada kaldıktan sonra kuşadasına geçtim sonra tekrar aydın a geri döndüm hesaplarıma göre km de 100 lira yakıyor buda benim için iyi gerçektende çok güzel bir gezi oldu
bişey sormak istiyorum motorun radyörünün olduğu bölgeden azda olsa bi zırıltı geliyor nereden olduğunu bulamadım ama sadece belli devirlerde daha önce böyle sorunu olan varsa ve çözümünü bulduysa cevap verirse sevinirim...msn [email protected]
bende hafta sonu raptorumla biraz dolaştım
öncelikle şunu söyliyeyim ilk defa bir motordan bu kadar keyif aldım diyebilirim ben aydından cumartesi akşam 10 civarı yola çıktım didim e gittim akşam orada kaldıktan sonra kuşadasına geçtim sonra tekrar aydın a geri döndüm hesaplarıma göre km de 100 lira yakıyor buda benim için iyi gerçektende çok güzel bir gezi oldu
bişey sormak istiyorum motorun radyörünün olduğu bölgeden azda olsa bi zırıltı geliyor nereden olduğunu bulamadım ama sadece belli devirlerde daha önce böyle sorunu olan varsa ve çözümünü bulduysa cevap verirse sevinirim...msn [email protected]
