Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar merhaba öncelikle bütün herkese iyi haftalar
bende hafta sonu raptorumla biraz dolaştım
öncelikle şunu söyliyeyim ilk defa bir motordan bu kadar keyif aldım diyebilirim ben aydından cumartesi akşam 10 civarı yola çıktım didim e gittim akşam orada kaldıktan sonra kuşadasına geçtim sonra tekrar aydın a geri döndüm hesaplarıma göre km de 100 lira yakıyor buda benim için iyi gerçektende çok güzel bir gezi oldu
bişey sormak istiyorum motorun radyörünün olduğu bölgeden azda olsa bi zırıltı geliyor nereden olduğunu bulamadım ama sadece belli devirlerde daha önce böyle sorunu olan varsa ve çözümünü bulduysa cevap verirse sevinirim...msn [email protected]
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
aytu' Alıntı:
arkadaşlar merhaba öncelikle bütün herkese iyi haftalar
bende hafta sonu raptorumla biraz dolaştım
öncelikle şunu söyliyeyim ilk defa bir motordan bu kadar keyif aldım diyebilirim ben aydından cumartesi akşam 10 civarı yola çıktım didim e gittim akşam orada kaldıktan sonra kuşadasına geçtim sonra tekrar aydın a geri döndüm hesaplarıma göre km de 100 lira yakıyor buda benim için iyi gerçektende çok güzel bir gezi oldu
bişey sormak istiyorum motorun radyörünün olduğu bölgeden azda olsa bi zırıltı geliyor nereden olduğunu bulamadım ama sadece belli devirlerde daha önce böyle sorunu olan varsa ve çözümünü bulduysa cevap verirse sevinirim...msn [email protected]

aynısı bendede geldı yuksek surat ve devırde gelıyor yardım???????????
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı zırıltı bendede var arkadaşlar
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Emreuzesen,merhaba kardeşim, senin için bugün servise gideceğim ve filtre kısmına bakacağım.İltifatların için teşekkürler.Motorumu yıkayan adamı hallettim.o TAMAM.Sıra senin işte.Araştırıyorum.Sağlıcakla kal.
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
hunluata' Alıntı:
slm arkadaşlar Pazar günkü Yeşil vadi gezisinde istanbul çetesiyle beraber olmak güzeldi. Sende takıl bize


ben Beşiktaştayım akşamları isterseniz buluşabiliriz. Ayrıca RR İstanbul çetesi Castro da kamp planlıyor tarihi burada yayınlanacak takip ederseniz eğlenceli bir gezi şansınız olabilir.selamlar.
Balık,Kamp,Doğa ve Gezi ne dersiniz?


Özellikle raptorcuları bir araya toplamak için 15 gündür raptor kullanıcıları arkadaşlar bilgilerini bana ulaştırımısınız diyorum. ama doğru düzgün bir katılım yok. bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdem.gunduz' Alıntı:
Özellikle raptorcuları bir araya toplamak için 15 gündür raptor kullanıcıları arkadaşlar bilgilerini bana ulaştırımısınız diyorum. ama doğru düzgün bir katılım yok. bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?

Erdem Kardeşim topik o kadar dağıldıki her kafadan bir ses çıkıyor, şu motoru aldığımdan beri, hiç gurup halinde biyere gidemedim, 4 sefer uzun yola çıktım tekbaşıma, cumartesi günü de tekirdağa gittim, kiraz festivali vardı, pazar günü millet toplandı bir vadiye gitti, bende gidecektim ama üniversite sınavı vardı o yüzden öğleden sonra o vadimidir nedir oraya gideyim dedim burada yerini sordum kimse cevap vermedi, bende gidemedim,

senin listene çoğunluk duyarsız kaldı, ben bu topikten artık fazla birşey beklemiyorum, yazmaktan artık ellerim yoruldu.

Ayın 25 inde kerpeye bir gezi düzenleniyor, necdet isminde bir kardeşimiz, oraya gitmeye karar verdim, burada sordum gelecek varmı bizden diye kimse cevap vermedi, YANİ ANLIYACAĞIN HERKES KENDİ HAVASINDA. ben de artık kendime gezi düzenliyorum, haftaya kerpeye yalnız gideceğim, ondan sonraki hafta kastroya, daha sonra kilyosa,daha sonra ağvaya gideceğim.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar sesin kaynağı olmasada başka bir ses kaynağı buldum artçının sağ ayaklığı da ses yapıyor ama öndeki sesin kaynağı bu olamaz kafaya takıncada rahatsız ediyor bilmiyorum başka rahatsız olan var mı

erdem.gunduz' Alıntı:
Özellikle raptorcuları bir araya toplamak için 15 gündür raptor kullanıcıları arkadaşlar bilgilerini bana ulaştırımısınız diyorum. ama doğru düzgün bir katılım yok. bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?


erdem abi ben mail olarak gönderdim bilgileri alıp almadığını bildirirsen sevinirim
gezilere bende katılmak istiyorum ama ben aydın dayım bu taraflara doğru bir gezi düşünürseniz ben seve seve katılırım...:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
herhalde on taraftan radyotorun oralardan gelen ses hakkında kımsenın bılgısı yok nasıl olmaz yav ben alalı daha 5 gun oldu o yuzden cozemıyorum mıllet 5000 lerı gecmıs onlardan beklıyoruz bu sorunun cevabını
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Herkese merhabalar,

10 gündür İstanbul dışındaydım ve forumu takip edemedim. Akşam okuyacağım hepsini. Bu arada cumartesi gecesi Motorla Silivriye Gidip Pazar döndüm. 110-130 km aralığında çok sorunsuz ve memnun bir şekilde gittim geldim. Dönerken hiç durmadan 150 km kullandım. Benim motor henüz 650 km.de ileride performansı daha da iyi olacaktır. Titreşim hiç rahatsız etmedi. Motorun herhangi bir yerinden ses gelmedi. Her şey güzelken tam Bostancı'ya geldiğimde radyatörün delindiğini fark ettim. Söktüm baktım tam ortasından su sızdırıyor. Eve 40 km.uzaktayım ve su ilave ederek gitmek riskli geldi. Sanayiden toz halinde radyatör onarıcı aldım ve uzun süre tereddüt ettikten sonra gözümü karartıp çok az bir miktarını radyatöre koyup motoru çalıştırdım ve 1 dk.içinde delik tıkandı. Sorunsuz eve kadar geldim. garanti kapsamında değişecek ama radyatörün gelmesi birkaç gün alacağı için motoru bu şekilde kullanmamda sakınca olurmu? Bu kimyasalı kullanmakla motora zarar vermiş oldummu görüşü olan paylaşırsa sevinirim.
Bu arada sanayide birkaç farkılı yer ile görüştüm ve bu radyatör onarıcıların toz ve sıvı halde 2 çeşidi olduğunu arabalarda sürekli kullanıldığını ölçüsünü kaçırmadıkça hiçbir zarar vermeyeceğini söylediler. Çalışma mantığı ise bu kimyasal karışımın oksijen ile temas ederek hızlı bir şekilde katılaşması. Doğal olarakda motor içinde sorun yaşatmayacağını söylediler. Şu ana kadar sızıntıyı kestiği gibi motorda da herhangi bir anormallik yok. Radyatör delinmesi sık yaşanan bir sorunmuş sanırım. uzun yola çıkacaklar bu onarıcılardan çantalarına koysalar faydalı olur.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
erdem.gunduz' Alıntı:
bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?
hemen yardımcı olayım çarşamba günü toplanıp tabiki linki işte aşağıda bütün RR kullanıcılarını bekleriz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16329

karar verildikten sonra gidip bi inceleme yapacak dostdark arkadaşımız pazarlık yapacak sonra da 15-16 temmuzda mekanda olacağız

bununla ilgili linkte aşağıda hepinizi bekleriz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16060
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
][/url]

Arkadaşlar belki bana güleceksiniz ama bir çoğunuzun da bunu bilmediğine eminim herkes öğrensin diye yazıyorum.

Sinyal verdikten sonra sinyali kapatmak için kolu aksi istikamete azıcık çekiyordum ve kapanıyordu, ama çoğu zaman ne tarafa sinyal verdiğimi unuttuğun için düğmeyide ne tarafa çekeceğimi bilmiyor, sinyal lambasına bakıyordum (Yaşlılığıma verin) ama bugün elim çarptı sinyal kendiliğinden kapandı, sonra incelediğimde meğerse ne tarafa sinyal verirsen ver düğmenin ÜZERİNE BASINCA kırt edip sinyal kapanıyormuş, kendi kendime amma güldüm haaaa.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdem.gunduz' Alıntı:
Özellikle raptorcuları bir araya toplamak için 15 gündür raptor kullanıcıları arkadaşlar bilgilerini bana ulaştırımısınız diyorum. ama doğru düzgün bir katılım yok. bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?

slm erdem abi sana kişisel bilgilerimi mail olarak atmıştım. Umarım eline geçmiştir. Regali olanlar ile ilk etapta msn yardımı ile haberleşse nasıl olur sonra da RR fun club sitesi açarız ne dersiniz?
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
erdem.gunduz' Alıntı:
Özellikle raptorcuları bir araya toplamak için 15 gündür raptor kullanıcıları arkadaşlar bilgilerini bana ulaştırımısınız diyorum. ama doğru düzgün bir katılım yok. bu castro da kamp hazırlığı yapan istanbul çetesi kimler bilgisi olan varmı?
Abi 2 defa mail yolladım ama sanırım ulaşmıyor, başka bir mail adresin varsa oraya yollayalım:cat:

muhendis1959' Alıntı:
][/url]

Arkadaşlar belki bana güleceksiniz ama bir çoğunuzun da bunu bilmediğine eminim herkes öğrensin diye yazıyorum.

Sinyal verdikten sonra sinyali kapatmak için kolu aksi istikamete azıcık çekiyordum ve kapanıyordu, ama çoğu zaman ne tarafa sinyal verdiğimi unuttuğun için düğmeyide ne tarafa çekeceğimi bilmiyor, sinyal lambasına bakıyordum (Yaşlılığıma verin) ama bugün elim çarptı sinyal kendiliğinden kapandı, sonra incelediğimde meğerse ne tarafa sinyal verirsen ver düğmenin ÜZERİNE BASINCA kırt edip sinyal kapanıyormuş, kendi kendime amma güldüm haaaa.

Yaw abi sende bizle dalga geçiyon he ben ilk bindiğimde anlamıştım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
erdem abı bıde su lıstedekı bılgılerı sayfada falab bı yerde verme sonra problem yaratır herkes kullandıgı maıl adresını versın sadece lıstede olanlara maıl yoluyla gonder ben keeway sl 150 fun club kururken oyle yaptım yenı kullanıcılar eklenınce haftada bır lısteyı update edılmıs halıyle yolladım
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Selam Regal&Raptor dünyası :)

Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.

Aramıza hoşgeldin, bu alete dikkat et, ona iyi bak oda sana iyi bakar.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
Selamlar...

Eski bir Keeway SL150 kullanıcısı olarak yarın siyah Raptor'umu teslim alıyorum. Banada kenara çekilip azıcık yer açın. açmazsanızda çingene tavuğu gibi girerim araya ben zaten...

Şaka bir yana Keeway topicinde çok güzel dostluklar edindim burada da aynı ortamı bulacağımdan hiçbir şüphem yok. Topici takip ettiğimde bunu anladım zaten. Bundan önce verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler...

Yanlız kafama takıan bi soru var... Kaç basıyo bu alet??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Şaka şaka:queen:


Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.
hayırlı olsun arkadaşım güle güle iyi günlerde kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst