Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
bir tek hacı şakirim eksikti bugün...

akşam saat 8:30 gibi otelin otoparkından çıkıp b.çekmece yollarına attım kendimi...daha ilk 100 metrede yanımdan geçen dorseli tırın sıçrattığı çamurlu yağmur suları ile duşuma başladım,arkası da geldi zaten 8 kilometrelik yol boyunca...diyebilirim ki donuma kadar ıslandım sürücü kisvesine bürünmüş saygısız o.ç. ları sayesinde,üstelik kızım da ben de çamur içinde kaldık...demek ki neymiş,kızım yağmurlu havalarda evdeysek sitenin işteysek otelin otoparkına bırakıp 4 tekerli ulaşım araçlarını kullanmak gerekiyormuş...
ama yine de...çamurlu çamurlu da bir başka güzel gözüktü gözüme beaaa...:queen:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
55
TycOOn' Alıntı:
kitapcığında ön 32 arka 32 yazıyo hatırladıgım kadarıyla. ama ön 28 arka 30 bence iyidir.
dostum sağolasın bizde ne kitapçık var ne bişey bayi sağolsun hiç birşey vermedi serviside değiştirmek istiyorum acaba bi sorun çıkarırlarmı
servisini değiştiren arkadaşlar odumu :pale:
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
47
kaldera' Alıntı:
benim ruhsat tarihim 19-9-2005
ilk muayene tarihi 19-9-2007
bu durumda 1 yıl eksik oluyor çünki ilk alım tarihinden itibaren 3 yıl olmalıymış.daha sonrası için 2 yılmış.
hem doğru bile olsa sizin ilk muayene sürenize 1 yıl yazmışlar...
bu da raptorun yeni modeli olacakmış sanırım..keşke bu modeli almak için bekleseydik.hem bu dizel





eee abi ukalalık gibi olmasın ama sanki bu makinanın üstündeki motor bir adet dodge srt-10 motoru olmasın...:cherry: hani o da diesel değil bildiğim kadarıyla...:) (nedense aletin ismi de "dodge tomahawk" mış gibi geldi bana... :p):queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
kaldera' Alıntı:
herkez ruhsatlarına bir bakıversin arkadaşlar
01.01.2005 tarihi itibariyle uygulanmasına başlanan araç muayenesi hakkındaki yönetmelikte ifade edildiği gibi motosikletler alımından itibaren 3 yıl devamında 2 senede bir muayeneye tabiymiş .hepimiz söz konu olan tarihten sonra aldık...... eğer yanlışlık varsa muayene istasyonları düzeltmeyi yapıyormuş. benimde düzeltmeyi yaptırmam gerekiyor.banada 2 yıl yazmışlar...


Abı yanlıs olmasın yılda bır kere muayeneye gıtmesı lazım motorların benım bıldıgım kadarıyle.. yanı bır yıl muayene suresı..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
99
motordan bir arkadaşımda var .heybetli görüntüsü var , seside fena değil .
bende alacam . kullandıktan sonra daha detaylı bilgi verecem .
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
arkadaşlar istanbul / sarıyer bölgesine en yakın raptor satış bayisinin adres yada telefonu lütfen...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
erdem gündüz; kaldera'nın da belirtmesi ile kaza konusunda daha önce yazmıştım.. gazetenin yalancısıyım diye. sizin verdiğiniz linke baktım. orda diyor ki.. 50 km hız limitini gösteren tabelaya çarptı. benim okuduğum gazetede ise.. sürücünün köy ismini gösteren bir tabelaya çarptığı yazıyordu ve bu tabelanın dibinde yan yatmış motosiklet resmi de vardı. kısaca.. gazetelerin de yazdıkları birbirini tutmuyor. neyse.. ben eski yazdıklarımdan bazılarını değiştiririm.

ANCAK, anasayfada başsağlığı ile ilgili bir topik açılmış. orda ilerleyince.. haberi anadolu ajansının geçtiği.. tüm gazetelere servis yaptığı anlaşıldı. vefat eden şahsın üyesi olduğu klüp üyeleri haber için açıklama yapmışlar. linki: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4528172.asp?gid=48

Trader; rr camiasında bir database den bahsediyor. çok güzel olur. içimizde bilgisayar işlerinden iyi anlayan ve veritabanı oluşturabilecek bir gönüllü arkadaş var ise.. istediği tüm bilgileri ona verelim. ben şahsen excel den anlarım. profesyonel anlamda bir veri tabanı oluşturamaz isek.. ben excelden yapabilirim. bana göre böyle bir veri tabanının ilk alanı " il " olmalıdır. yani tüm veriler il bazlı girilmelidir. örneğin siz Erzurum-Oltu'ya "cağ kebabı" yemeye yada "Oltu Taşı" tesbih, takı vb. almaya geldiniz. hemen Erzurum ili içinde yer alan rr kullanıcılarının isim, adres, telefon, e-mail vb. gerekebilecek bilgilerini görmeli ve beni tespit etmelisiniz.. sonra biz geldik demelisiniz.. bütün kebablar sizin olmalı.

veri tabanı konusunda gerçekten acil bir girişim yapmalıyız. ben şu an izne ayrılacağım günleri düşünerek.. motor gezisi yapacağım için izinde bulunabileceğim yerleri göz önüne alarak (bursa.. istanbul.. ankara.. eskişehir.. bilecik) acaba buradaki rr kullanıcısı arkadaşlar ile nasıl görüşürdük diye düşünüyordum. aklıma gelen ilk fikir.. hangi gün nerde isem bunu forumda yazarak bu arkadaşlardan müsait olanlar ile buluşma ayarlamak idi. ancak, veritabanı daha net sonuçlar verir. aramızda böyle düşünenler vardır. lütfen destek olalım bu fikre ve en kısa zamanda bir veri tabanı oluşturalım.


flash.. flash.. GSW'yi hiç böyle görmediniz.. az sonra..

(az sonra doldu)

sayın seyircilerimiz, magazin dünyamıza bomba gibi bir haber düştü. THA'dan aldığımız yeni bir duyuma göre ünlü RR'ci greatwhiteshark motosikletine ani gaz verince motor altından kaçıp gitmiş... Greatwhiteshark'da öylece donup kalmış.

ilgili haber aşağıdaki topikte.. detayları ordan okuyunuz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15513&page=3
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
TRADER' Alıntı:
Abı yanlıs olmasın yılda bır kere muayeneye gıtmesı lazım motorların benım bıldıgım kadarıyle.. yanı bır yıl muayene suresı..
maalesef yapılan yanlışlık doğru imiş.düzeltme yapılması gerekiyor..ayrıca bana kafadan 2 yıl yazılmış.ama ilk alımda 3 yıl olmalıymış.yani 1 yılım yine eksik
Unicorn Knight' Alıntı:
üstündeki motor bir adet dodge srt-10 motoru olmasın...:ismi de "dodge tomahawk" mış gibi geldi bana... :p):queen:
vay anasını dodge bu modeli RR dan tırtıklayıp atik davrandı demek..:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Topuz' Alıntı:
erdem gündüz; kaldera'nın da belirtmesi ile kaza konusunda daha önce yazmıştım.. gazetenin yalancısıyım diye. sizin verdiğiniz linke baktım. orda diyor ki.. 50 km hız limitini gösteren tabelaya çarptı. benim okuduğum gazetede ise.. sürücünün köy ismini gösteren bir tabelaya çarptığı yazıyordu ve bu tabelanın dibinde yan yatmış motosiklet resmi de vardı. kısaca.. gazetelerin de yazdıkları birbirini tutmuyor. neyse.. ben eski yazdıklarımdan bazılarını değiştiririm.

ANCAK, anasayfada başsağlığı ile ilgili bir topik açılmış. orda ilerleyince.. haberi anadolu ajansının geçtiği.. tüm gazetelere servis yaptığı anlaşıldı. vefat eden şahsın üyesi olduğu klüp üyeleri haber için açıklama yapmışlar. linki: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/4528172.asp?gid=48

Trader; rr camiasında bir database den bahsediyor. çok güzel olur. içimizde bilgisayar işlerinden iyi anlayan ve veritabanı oluşturabilecek bir gönüllü arkadaş var ise.. istediği tüm bilgileri ona verelim. ben şahsen excel den anlarım. profesyonel anlamda bir veri tabanı oluşturamaz isek.. ben excelden yapabilirim. bana göre böyle bir veri tabanının ilk alanı " il " olmalıdır. yani tüm veriler il bazlı girilmelidir. örneğin siz Erzurum-Oltu'ya "cağ kebabı" yemeye yada "Oltu Taşı" tesbih, takı vb. almaya geldiniz. hemen Erzurum ili içinde yer alan rr kullanıcılarının isim, adres, telefon, e-mail vb. gerekebilecek bilgilerini görmeli ve beni tespit etmelisiniz.. sonra biz geldik demelisiniz.. bütün kebablar sizin olmalı.

veri tabanı konusunda gerçekten acil bir girişim yapmalıyız. ben şu an izne ayrılacağım günleri düşünerek.. motor gezisi yapacağım için izinde bulunabileceğim yerleri göz önüne alarak (bursa.. istanbul.. ankara.. eskişehir.. bilecik) acaba buradaki rr kullanıcısı arkadaşlar ile nasıl görüşürdük diye düşünüyordum. aklıma gelen ilk fikir.. hangi gün nerde isem bunu forumda yazarak bu arkadaşlardan müsait olanlar ile buluşma ayarlamak idi. ancak, veritabanı daha net sonuçlar verir. aramızda böyle düşünenler vardır. lütfen destek olalım bu fikre ve en kısa zamanda bir veri tabanı oluşturalım.


flash.. flash.. GSW'yi hiç böyle görmediniz.. az sonra..

(az sonra doldu)

sayın seyircilerimiz, magazin dünyamıza bomba gibi bir haber düştü. THA'dan aldığımız yeni bir duyuma göre ünlü RR'ci greatwhiteshark motosikletine ani gaz verince motor altından kaçıp gitmiş... Greatwhiteshark'da öylece donup kalmış.

ilgili haber aşağıdaki topikte.. detayları ordan okuyunuz.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15513&page=3

Topuz selam aslında ben rr de degılde motorcular arasında bır database den bahsetmıstım. mesela bır host uzerıne bu database yapılsa ınsanlar oraya ıletısım bılgılerını hangı konularda yardımcı olabıleceklerını yazsa bence guzel bır kaynak olur.. ayrıca excel den de cıktı alınabılır ayarlamak lazım bence..

mesela atıyorum ugur abı motordan anlıyor acıklama bolumune teknık destek yazar . baska bır arkadasın meslegı doktorluktur . orda bır durum olur ne bıleyım.. ya da bıırımız bır yerlere gezıye gıttık. hemen acıp bakarız orda kım var arkadaslardan dıye.. hatta bellı yerlerdekı motorcuların toplantı yerlerı bıle buraya yazılabılır..

dıyelım kı ben canakkaleye gıttım. nasıl gıttıgımın de bır onemı yok arabayla bıle gıtsen orda en azından bu konuda muahbet edecek arkadasların oldugu ve nasıl ulasacagımız ıyı olmaz mı..

sımdı bu sıtede bıle bır cogumuz bır cogumuzun telefonunu mekanını hangı konulardan anladıgını bılmıyoruz..
bılmıyorum belkı bıraz fantezı ama neden olmasın..

selamlar
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
yaw benim ruhsattada 1 yıl muayene süresi yazılmış. bu nasıl bir iştir???
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
%95 1 yıl...

Arkadaşlar benim de muayenem 15 Ağustos itibarı ile doluyor...

Yani % 95 motorların muayene tarihi 1 yıl olarak yazılmış...

3 sene yazılanlar ise bence muamelecilerin araba ile karıştırarak 3 yıl yazmalarından kaynaklanıyor...

Eğer resmi gazetede yayınlanmışsa da o zaman sadece ruhsatın muayene yazan yaprağı 20 TL. karşılığında değiştirilmesi gerekiyor...

Muayene tarihime kadar değiştirmem lazım...

Bir de kesik egsozlu arkadaşlar muayene sırasında sorun yaşayacaklar mı onu merak ediyorum...

Muayene memurunun önünde pata pata pata diye motoru çalıştırınca adam vaybe sese bak diyecek mi??? Onu merak ediyorum...:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
geçmiş olsun

demonicdreams arkadaşım geçmiş olsun geç oldu ama daha yeni haberim oldu.en kötü kazan bu olsun.allah birdaha nasip etmesin.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşla ben bugün kartal trafik tescil şube müdürlüğüne muayene deki süre konusunu sordum..resmi gazetede yayınlanmış falan dedim.bir yanlışlık varsa düzeltilmesi için rica ettim.ama bu konuda bilgimiz yok dediler..muayeneler yıllıktır diyolar.bu konu ile ilgili başka yerlere müraacatı olan bilgisi olan varmı

YEDİNCİ BÖLÜM: ARAÇLARIN MUAYENELERİ İLE İLGİLİ HÜKÜMLER

MUAYENE SÜRESİ

Madde 14- Araçlar cinslerine, kullanma amaç ve şekillerine uygun olarak periyodik muayeneye tabidir. Buna göre;

a) Hususi otomobiller ile bunların her türlü römorkları ilk üç yaş sonunda ve devamında her iki yılda bir,

b) Resmi otomobiller ile bunların her türlü römorkları ilk iki yaş sonunda ve devamında yılda bir,

c) Lastik tekerlekli traktörler ile bunların her türlü römorkları ilk üç yaş sonunda ve devamında üç yılda bir,

d) İki veya üç tekerlekli araçlar ve bunların her türlü römorkları, ilk üç yaş sonunda ve devamında iki yılda bir,

c) Diğer bütün motorlu araçlar ile bunların her türlü römorkları ilk bir yaş sonunda ve devamında yılda bir, periyodik muayeneye tabi tutulur.

arkadaşlar napcaz ya işte hüküm burda d şıkkı bizim alla alla
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Burrasıı Türrkiyye

Daha ne bekliyorduk ki?...

Adamların işine e maddesi gelmiş onu uyguluyorlar...

Ben bilmem merkez bilir hesabı beyinli adamlar işte...:pr:

Onlara laf ta anlatamazsın...:mrgreen:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Arkadaşlar bir sorum olcak. Motoru soğukken ısıttıktan sonra 1. vitese geçirdiğimiz de çat diye bir ses çıkıp alet sarsılıyor mu? Daha önce kullandığım 2. el aldığım Yamaha XTZ 660'da da vardı. Normal mi anlayamadım bi türlü..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bu sanırım her motorda oluyor ancak ben yinede bu sesi duymak istemiyorum.bunun sebebi dibe çöken yağdan kaynaklanıyor.ben şöyle yapıyorum motor soğuk iken debriyajı bir kaç kez sıkıp bırakıyorum...hatta motor çalışırken bir metre kadar ileri daha sonra geri motorun üzerindeyken yani sonra hafifçe bastırıyorum vitese o ses gelmiyor uzun süredir duymuyorum artık
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
arkadaşlar.. benim motorun ruhsatına baktım.. 2005 trafiğe çıkış.. ilk muayene geçerlilik süresi 2008 yazılı. yani 3 yıl sonraya denk geliyor.

1 yıl yazılı olanlar, galiba hüsrana uğramış oldular.

yine güldüm yav.. arkadaşlar biraz gülmek isteyen için vitamin (başından sonuna kadar okuyun.. en sonunda moderatör müdahale etmiş):

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15513
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Kaldera ve diğer sevgili arkadaşlarım.Denilenler doğru.23,09,2004 tarih ve 25592 sayılı resmi gazete''Araç muayene istasyonlarının işletilmesi ve araç muayenesi hakkında yönetmelik'' yedinci bölüm madde:14 vedokuzuncu bölüm Madde:21.Lütfen sadece bu kısmı (Açıklamasını Kaldera yapmış) bilin ve buna göre muayene yaptırın.Benim ruhsat 3 yıllık işlendi.İstanbulda bazı istasyonlar değişiklik yapıyorlarmış.Bilgilerinize sunulur.Sağlıcakla kalın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst