- Katılım
- 10 May 2006
- Mesajlar
- 47
bir tek hacı şakirim eksikti bugün...
akşam saat 8:30 gibi otelin otoparkından çıkıp b.çekmece yollarına attım kendimi...daha ilk 100 metrede yanımdan geçen dorseli tırın sıçrattığı çamurlu yağmur suları ile duşuma başladım,arkası da geldi zaten 8 kilometrelik yol boyunca...diyebilirim ki donuma kadar ıslandım sürücü kisvesine bürünmüş saygısız o.ç. ları sayesinde,üstelik kızım da ben de çamur içinde kaldık...demek ki neymiş,kızım yağmurlu havalarda evdeysek sitenin işteysek otelin otoparkına bırakıp 4 tekerli ulaşım araçlarını kullanmak gerekiyormuş...
ama yine de...çamurlu çamurlu da bir başka güzel gözüktü gözüme beaaa...:queen:
akşam saat 8:30 gibi otelin otoparkından çıkıp b.çekmece yollarına attım kendimi...daha ilk 100 metrede yanımdan geçen dorseli tırın sıçrattığı çamurlu yağmur suları ile duşuma başladım,arkası da geldi zaten 8 kilometrelik yol boyunca...diyebilirim ki donuma kadar ıslandım sürücü kisvesine bürünmüş saygısız o.ç. ları sayesinde,üstelik kızım da ben de çamur içinde kaldık...demek ki neymiş,kızım yağmurlu havalarda evdeysek sitenin işteysek otelin otoparkına bırakıp 4 tekerli ulaşım araçlarını kullanmak gerekiyormuş...
ama yine de...çamurlu çamurlu da bir başka güzel gözüktü gözüme beaaa...:queen:





