Merhabalar, eski bir superlight'cı yeni raptor'cu olarak aranızdayım..Herkese hayırlı günler,kazasız sürüşler...
---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 12:58 ----------
arkadaşlar ayrıca merak ettiğim bir şey var,rr250 e-9b'mi bugün aldım,yağmurlu havada çok zorlamak istemedim, göztepe-harem arası basayım dedim azıcık...Ancak motor yüksek devire gelince hafif hafif gaz kesiyor gibi geldi bana, sanki son hızım 85 daha gidemem der gibi bir hali vardı...Bu durum neden kaynaklanıyor olabilir,yardım ederseniz sevinirim..Kazasız sürüşler...