Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Arkadaşım öncelikle verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Bende bu önümüzdeki pazar günü bir arkadaşımla Ankara piyasasını araştıracaktık. Mondial-Ramzey falan bakacaktık. ama Regal Raptoru görünce kesin kararımı verdim. Sadece çanlı olarak görüp almayı düşünüyorum. İşim gereği sık sık İstanbul a gidiyorum. Kargo masrafı olmadan oradan alıp gelebilirim aslında. Hemde bu keyifli motorun tadını uzun yolda çıkara çıkara. Ben bu motoru görünce çok heyecanlandım. her şey biran önce olsun bitsin istiyorum. Tabi buda tam detaylı bir araştırma yapamamaya sebep oluyor. ama burada sizler sayesinde hiç soru işareti kalmadı aklımda. Ehliyeti alır almaz soluğu İstanbul da alacağım. Eğer mail adresimden beni eklersen bu etkinlik olaylarını falanda detaylı konuşa biliriz verdiğin bilgiler için tekrar çok teşekkür ederim. Benim ismim Ufuk Bu arada.

Memnun oldum Ufuk, bende Mehmet...

Motorsiklet konusunda tecrüben ne durumda bilemiyorum ama eğer tecrübesizsen uzun yol sıkıntılı olabilir... Zaten alacağın motor sıfır km olacağından sana bu motorla uzun yol yapmanı tavsiye etmem... Normal şartlarda Regal Raptor her türlü yola gelir, uzun yolda da sıkıntı yaratmaz ama sıfır km motorda Rodaj olayı vardır... Bilgin var mı rodaj konusunda bilmiyorum... Genellikle sıfır km motorlar ilk 1000 km civarında belli devir ve hızı geçmeden, motor zorlanmadan, ani sıkıştırma yapılmadan kullanılmalıdır... Yani, 60-70-80 km hızların üzerine pek çıkmaman gerekir ki İstanbul-Ankara arası bi yolda çok uzak olmamasına rağmen rodajdaki motorla çile haline dönüşebilir...

Eğer uygun bi araç ayarlayabilirsen araçla getirebilirsin, yada bayiilerin anlaşmalı olduğu kargocular olabiliyor, onlarla anlaşıp, sandık halinde getirtebilirsin... Dersen ki bana koymaz, 60-70 km hızla gitmek, 7-8 saatte kafama göre giderim dersen uzun yolda keyifli olabilir...

Bu konuda pek acele etme, iyi araştır ama Ramzey hele ki Mondial'e hiç bulaşma... Ben Regali sattım yazı geçireyim diye Mondial MCT 250 aldım, sanayiiden çıkamıyorum... 2006 modeli 9000 km almıştım, 3200 TL'ye, bi sene sonra 15000 km aynı fiyata geri sattım... Bu motorun piyasası da kuvvetli... Tek sorun, o da Ankara için konuşuyorum, bazı yedek parçaları bulman zaman alabiliyor... Ama sık sık İstanbul'a gidiyorsan orada Emre Motor var Türkiye distribütörü, onda her parça uygun fiyata var... Kargo ile bile 1-2 günde elinde olur parçalar... Zaten kolay kolay bulunmayacak parçalar arıza vermiyor... Gerisi de senin şansına...
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
27
Memnun oldum Ufuk, bende Mehmet...

Motorsiklet konusunda tecrüben ne durumda bilemiyorum ama eğer tecrübesizsen uzun yol sıkıntılı olabilir... Zaten alacağın motor sıfır km olacağından sana bu motorla uzun yol yapmanı tavsiye etmem... Normal şartlarda Regal Raptor her türlü yola gelir, uzun yolda da sıkıntı yaratmaz ama sıfır km motorda Rodaj olayı vardır... Bilgin var mı rodaj konusunda bilmiyorum... Genellikle sıfır km motorlar ilk 1000 km civarında belli devir ve hızı geçmeden, motor zorlanmadan, ani sıkıştırma yapılmadan kullanılmalıdır... Yani, 60-70-80 km hızların üzerine pek çıkmaman gerekir ki İstanbul-Ankara arası bi yolda çok uzak olmamasına rağmen rodajdaki motorla çile haline dönüşebilir...

Eğer uygun bi araç ayarlayabilirsen araçla getirebilirsin, yada bayiilerin anlaşmalı olduğu kargocular olabiliyor, onlarla anlaşıp, sandık halinde getirtebilirsin... Dersen ki bana koymaz, 60-70 km hızla gitmek, 7-8 saatte kafama göre giderim dersen uzun yolda keyifli olabilir...

Bu konuda pek acele etme, iyi araştır ama Ramzey hele ki Mondial'e hiç bulaşma... Ben Regali sattım yazı geçireyim diye Mondial MCT 250 aldım, sanayiiden çıkamıyorum... 2006 modeli 9000 km almıştım, 3200 TL'ye, bi sene sonra 15000 km aynı fiyata geri sattım... Bu motorun piyasası da kuvvetli... Tek sorun, o da Ankara için konuşuyorum, bazı yedek parçaları bulman zaman alabiliyor... Ama sık sık İstanbul'a gidiyorsan orada Emre Motor var Türkiye distribütörü, onda her parça uygun fiyata var... Kargo ile bile 1-2 günde elinde olur parçalar... Zaten kolay kolay bulunmayacak parçalar arıza vermiyor... Gerisi de senin şansına...

Dediğim gibi Mehmet Kardeşim Ben tadını çıkarmak istiyorum. Değil 70-80 Derlerse 50 ile git öyle giderim. Rodaj konusunda biraz bilgim var. Daha önce bir motor daha almıştım ama kullanamadım geri satmıştım. Motor konusundaki tecrübeme gelince 0 desem yeridir. Yani bunda bile korkularım var ama bu şeye sahip olmak ne kadar kurs sürüş egitimi varsa katılmaya hazırım.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nette araştırma yaparken birini buldum aynen senin söylediğin gibi farba marka tas alıp h4 ampüle uygun hale getirmiş.
bu aşamadan sonra h4 xenon alarak yerine oturtmuş bende bu konuda bilgi topluyorum nasıl yaparım diye.
acaba far tasını değiştirmeden yapabilir miyim diyordum ama sanırım değiştirmeden olmayacak. Bu arada
ali ustayla konuştum senin motora yaptığı uygulamanın aynısını yapacağını ve araba farı gibi aydınlanma sağlayacağını söyledi
eğer xenon işinin içinden çıkamassam ona götürüp yaptırıcam
far tasını değiştirmen şart çünkü orjinalindeki farın ön cam mika
h4 felan takarsan mikayı eritir farba tasın camı bildiğin cam h4 takıncada sıkıntı olmaz:wiinkk:
bende bi ara xenon takmayı düşünüyordum ama xenon beynini takıcak yer bulamadım
bi arkadaşımız farın altına yani çatalın altına takılır diye fikir verdi ama yağmur çamur su izalasyonunu yapamayacağımızdan dolayı kafama yatmadıydı vazgeçmiştim :pale:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
far tasını değiştirmen şart çünkü orjinalindeki farın ön cam mika
h4 felan takarsan mikayı eritir farba tasın camı bildiğin cam h4 takıncada sıkıntı olmaz:wiinkk:
bende bi ara xenon takmayı düşünüyordum ama xenon beynini takıcak yer bulamadım
bi arkadaşımız farın altına yani çatalın altına takılır diye fikir verdi ama yağmur çamur su izalasyonunu yapamayacağımızdan dolayı kafama yatmadıydı vazgeçmiştim :pale:

Ben eski çinli cruiser'ıma farı değiştirmeden mercekli xenon yapmıştım. Yinde aynı şekilde farın mika olmasına ve merceğin ışığı ve sıcaklığı toplayıp bir noktaya yansıtmasına rağmen hiç bir sorun olmadı, hatta sattığım arkadaş halen bu şekilde kullanıyor. Ben de ilk önce eritir diye düşünmüştüm ama sonra eğer erirse değiştiririm diye düşündüm ve erimedi. Yalnız erirse sorumluluk kabul etmem. :p

Xenon ballastını da öne sosis çanta takıp içine koymuştum. :mrgreen: Gayette güzel olmuştu. Hatta kablo görünmesin diye çantayı arkadan delip öyle geçirdim. Çanta zaten doğrudan su almadığı için sorun olmuyor. Tabi çok yağmurda içine su giriyor ama zaten balastı suyun içine sokmadığın sürece suya dayanıklıdır. soketleri falan da lastikli oluyor zaten xenonun. Hatta sert bir çukura girdiğinde amortisörler kapanıp çantanın içindeki ballast çamurluğa vurup ses yapmasın diye çantanın içine kalın sünger koyabilirsin.
Ama kesinlikle xenonu mercek uygulamasıyla beraber yapmanızı tavsiye ederim. Hem aydınlatma kalitesi artıyor hem de diğer sürücüler rahatsız olmuyor.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
aliexpress te 45 liraya motosiklet için tek balast tek ampüllü bixenon h6 takım var ondan almak niyetindeyim. Onunla beraber 20 - 30 liraya tas alsam 75 liraya
bütün işlemleri halletmiş olurum sanırım. balast içinde micro balast çok küçük falan filan yazılmış onunda etrafını folyo gibi birşeyle sarıp depo - gidon
arası bir yerde saklamayı düşünüyorum ama bakalım artık nasıl olacak
 
Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
2
selam dostlar,uzun zamandır okuodum yazısmalarınızı tabi tam takip edemesemde..ama en son üye olayım dedim :):) hoşbulduk yani ;)

direk siz güzel insanlara zengin kalkısı bir soru sorayım....Regal Raptor dd250e 9b almak istiyorum ama 2.el alacam sanırım 0 ına para birktrmek içn 3 ay daha sabredemiyeceğim.. varmı bilginz 2.el sağlam bir regal dd250e 9b
 
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
12
Değerli dostum, aramıza hoşgeldin... Aynı ilde yaşadığımızı fark ettim ve yukarıdaki yazımı okuduysan sana da o arkadaşa yaptığım teklifi yapayım... Ankara il grubunun sayfasında buluşmalar oldukça yazıyoruz ve buluşuyoruz... Hoş sohbet ile keyifli vakit geçirebiliyoruz, bu arada da her konu da yardımlaşıyoruz... Yeni arkadaşları da aramızda görmekten keyif duyarız, haberin olsun... Ben Batıkent'teyim, yakınsan beraber de gidebiliriz buluşmalara...

Regal raptor'u tercih ettiğin için pişman olacağını sanmam... Kendi rakipleri arasında hemen hepsini incelediğimde Regal'den iyisini göremedim... Bende senin almayı düşündüğün modelin eski kasası vardı... Bu model bence diğer modelden daha gösterişli fakat kullanım açısından biraz daha zor... En başta bunu bilmelisin...

Bayii olayına gelince Ankara'da Regal Raptor bayii var ama nedenini bilmediğim bi şekilde fiyatları pahalı... İstanbul'dan getirtsen bile daha ucuza geliyor o derece pahalı yani... Şöyle anlatayım ; Ben bu seneki fuar da İstanbul'daydım... Regal raptor'un İstanbul'daki bayiisinin stantına gittim... Aklımda spyder modeli vardı... Yetkili arkadaş, motoru 5.100 TL'ye bıraktı... Motoru sandıktan çıkartırım, toplar, ayarlar, yakıtını koyar testlerini yaparım, herşey tamamlanınca da Kargoya veriririm, 100 TL de kargoya verirsen Türkiye'nin istediğin yerinde evinin kapısına indiririm motoru, sende yakıtını koyar binersin dedi... Ankara'ya dönünce aklıma buradaki bayii geldi... Oraya da gittim ama fiyatı görünce direk kaçtım... Aynı motora 5.700 TL istedi... Plaka, ruhsat hariç... Gerçi benim hesabım uymadı alamadım ama arada ki fiyat farkını sen hesapla...
O nedenle ya Ankara'da ki bayii ile sıkı bi pazarlık yapıp o fiyata çekeceksin yada İnternette, özellikle de sahibinden.com da sıfır km satan yerlere gidip anlaşıp kargo ile alıp getirteceksin...

İşte sana iki tane link... Biri İstanbul, Biri Ankara bayii... Herşey ortada...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-regal-raptprlar-yasarmotorda-45456088/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...redlinemotor-2011-regalraptor-31756521/detay/

Hiç bi dükkan veya bayii benim babamın oğlu değil veya düşmanım da değil, hangisi daha iyi hizmet verir, hangisi daha iyi fiyat verirse onu seçerim... Bahsettiğimiz para 5.000 TL, az değil... Üzerine plaka, ruhsat, sigorta masrafları da bindimi iyice zorlar, ne gerek var... Arada ki fiyat farkına plaka çıkar, ruhsat çıkar yada ne bileyim git Kask al, mont al... Sonuçta aynı motor niye fazla para kaptıracaksın ki...

Neyse kafanızı şişirmeyim, Ankara'da hep böyle oluyor o nedenle bu konuda canım sıkkkın... Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım, takıldığın bi nokta olursa tekrar yardımcı olmaya çalışırım... Herşey dilediğince olsun, Hoşcakal...

İthal motosiklet fiyatları sabit kalmıyor arkadaşlar, tıpkı araçlarda olduğu gibi. Geçen hafta Emre Motor'a gittim çanta demiri almak için. Orada farkettim ki dolar ve euro yükseldiği için, gelen partilerden kalan motosiklet pek olmadığı için fiyatlar yükselmiş biraz. Yaz başında 5100TL olan dd 250e-9b şu anda 6100TL'den satılıyor.
 
Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
2
oha ya 6100 lira mı oldu 250em 9b ler . . .bu ne saçmalıkır ya bin lira zam mı gelir . . tmda alıcaktm 26sında
 
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
12
oha ya 6100 lira mı oldu 250em 9b ler . . .bu ne saçmalıkır ya bin lira zam mı gelir . . tmda alıcaktm 26sında

Aynen.. Motosiklet dediğin kışa doğru ucuzlaması gerekirken saçma olmuş biraz.. Sanırım gelen makinaların hepsi satıldı ve elde kalan bir iki tanesini de bu fiyata satıyorlar. Önceki gün de kadıköy/hasanpaşada motosikletcim.com'a uğradım. Orada da 250e-9b kalmamış. 350Spyder vardı sadece..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar regal raptorumla 5 sene 43.000km yolculuktan sonra bugün yeni sahibine verdim
regalle ilgili sorunlarınızda gene yardımcı olmaya çalışacağım kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
2
Merhabalar öncelikle. Yakın bir zamanda olmasa bir RegalRaptor DD250e-9b almayı planlıyorum. T gidon başta garip gelmişti bir cruiser için ama dün aleti birebir görünce hiç de garip durmadığını, hatta hoş durduğunu fark ettim. Bu aleti alırsam ilk motosikletim olacak, çok bir sorun yaşayacağımı zannetmiyorum şahsen.

İkinci el almayı planlıyorum ama piyasaya hiç güvenemiyorum, uçurum derecesinde fark olan ikinci el fiyatları mevcut. Bahsettiğim alet için alınabilecek bir ikinci elin durumu ve fiyatı ne olmalıdır sizce?
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-2009-regal-raptor-58839497/detay/

arkadaşlar selam, üstteki motoru merak ettim... bütçeme uygun... ama pek araştırmaya vaktim yok, sizlere sormak isterim, sabit 90 hızla gitsek 100km kaç lt yakar... şehir içinde ne yakar... titreşim oranı nedir diğer motorlara göre... mesala hyo gv250 hoşuma gidiyor ama pahalı... acaba ragalın sesi nasıldır, v motor değil merak ediyorum çapır sesi var mı? kronik arızaları var mı dır... parça durumu nedir, mesal bir şekilde buralarda iyi bir usta bulurum ama parçalarını uzun vadede bulabilir miyim?

bunun gibi çekincelerim var... açıkçası alıp 2-3 sene sorunsuz binebileceğim 4000 - 4500 liralık bir motor arıyorum... sonra intruder - dragstar - shadow gibi bir motora terfi ederim diye düşünüyorum para biriktirip... ama çok memnun kalırsam bunun yanına bir tane cross enduro alır (mesala xl 200) süper bir ikili yaratırım... akıl git bir cbf 150 al sorunsuz ekonomik bin , satarken de kaybetmezsin diyor 2 sene içinde... ama gönül ü ikna edemiyorum :)

teşekkürler şimdiden , yardımcı olduğunuz için...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
3
İlk Sahibi Dr.dan satılık 2006 model 13250 kmde Regal Raptor. 3300 tl

özenle kullanılmış, hiç problem çıkarmamış bir motordur.
Daha büyük bir motora geçmek istediğimden satıyorum..

Genellikle ev-hastane arasında kısa mesafelerde trafiğe takılmamak için günlük kullanımım olmuştur. O yüzden kilometresi çok azdır. Şu anda 13250 kmde
Az yakması ve çok iri olmaması sebebi ile Özellikle motora yeni başlayacak olanlar için çok uygun bir seçimdir.
Aldığım ilk günden bu yana periyodik bakımları dışında herhangi bir masraf çıkarmamıştır. Kazası, darbesi yoktur.

Motor Tipi: 4 Zamanlı / Su Soğutmalı / Çift Silindirli
Hacim: 234 cc
Ateşleme: Elektrikli Marş
Vites: 5 Vites
Akü: 12 V


Lastikler Ön / Arka: Dubleks 90 / 90 -18 & 130/90 - 15
Fren Ön / Arka: Ön Disk / Arka Balata
Benzin Deposu: 14 Lt.
Max. Hız: 110 km / h
Ağırlık: 151 kg.
Max. Yük : 171 kg


Tel:506-7641700



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2011
Mesajlar
3
Arkadaslar bişey sormak istiyorum honda rebel 250 uzun yolda sorun yaratır mı ? genel bakımları yapıldıktan sonra ? 2 kişi gidilecek ve çok sık uzun yola çıkılacak bilgim olmadığı için soruyorum almayı dusundugum bı motor da yardımcı olabılırmıısınz?
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Arkadaslar bişey sormak istiyorum honda rebel 250 uzun yolda sorun yaratır mı ? genel bakımları yapıldıktan sonra ? 2 kişi gidilecek ve çok sık uzun yola çıkılacak bilgim olmadığı için soruyorum almayı dusundugum bı motor da yardımcı olabılırmıısınz?

sanırım soruyu yanlış yerde sormuşsunuz
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Arkadaslar bişey sormak istiyorum honda rebel 250 uzun yolda sorun yaratır mı ? genel bakımları yapıldıktan sonra ? 2 kişi gidilecek ve çok sık uzun yola çıkılacak bilgim olmadığı için soruyorum almayı dusundugum bı motor da yardımcı olabılırmıısınz?


:) .
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
9b modelinden buldum su soğutlamı yani 2000 lira diyor 26000 km de alayımmı tavsiye edermisiniz arkadaşlar
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Arkadaslar bişey sormak istiyorum honda rebel 250 uzun yolda sorun yaratır mı ? genel bakımları yapıldıktan sonra ? 2 kişi gidilecek ve çok sık uzun yola çıkılacak bilgim olmadığı için soruyorum almayı dusundugum bı motor da yardımcı olabılırmıısınz?
regaller rebele cok benzerler bakimli bir motor asiri zorlamadikcada sorun cikarmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst