Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
12
merhabalar. uzun zamandır keeway 150 almak için motor bakıyordum ama daha sonra regal raptorlar ciddi anlamda dikkatimi çektiği için vazgeçip bir süre daha para biriktirip regal raptor 250 almaya karar verdim. peşin alıcam motoru. 2.el alıcam ayrıca. bildiğiniz yetkili servisi, bayisi falan var mı bu motorun istanbulda alabileceğim. 3000 liram var tam olarak. 2.el güvenilir motora nereden sahip olabilirim? yardım ederseniz sevinirim. eğitine gittim, derslerimi aldım, kıyafetlerimi kaskımı aldım artık bi an önce motorumuda almak istiyorum:)
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
16
merhabalar. uzun zamandır keeway 150 almak için motor bakıyordum ama daha sonra regal raptorlar ciddi anlamda dikkatimi çektiği için vazgeçip bir süre daha para biriktirip regal raptor 250 almaya karar verdim. peşin alıcam motoru. 2.el alıcam ayrıca. bildiğiniz yetkili servisi, bayisi falan var mı bu motorun istanbulda alabileceğim. 3000 liram var tam olarak. 2.el güvenilir motora nereden sahip olabilirim? yardım ederseniz sevinirim. eğitine gittim, derslerimi aldım, kıyafetlerimi kaskımı aldım artık bi an önce motorumuda almak istiyorum:)

arkadaşım rr ın distiributoru emre motor dur. sitesinden bayi ve servis listesine ulaşabilirsin. eğer daha önceden motor kullanmadıysan, ilk motorun olcaksa, alcağın motorun geçmişini bilmiosan ya da tanıdıktan almıosan vs.. 2.el almanı tavsiye etmem. başını ağrıtcak problemlerle karşılaşırsan hevesin kaçabilir. gerçekten temiz 2. el bulursan orası başka. önümüz kış zaten bence biraz daha sık dişini para biriktir sıfır bi motor al. seçim senin. nakit alcaksan kadıköyde motosikletçimden al yüksel abi.taksit yapcaksan motorland var sefaköyde ordan bak. motorland aynı zmanda emre motorun kendi satış yeri. illada 2.el alcam sabredemem diosan beşiktaşta demirtaş motosiklet var ali usta ondan bakarsın motora. bu dediklerimi google dan aratıp ulaşabilirsin. yada aç sahibinden.comu kapa gözünü şansına güveniosan.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
merhabalar. uzun zamandır keeway 150 almak için motor bakıyordum ama daha sonra regal raptorlar ciddi anlamda dikkatimi çektiği için vazgeçip bir süre daha para biriktirip regal raptor 250 almaya karar verdim. peşin alıcam motoru. 2.el alıcam ayrıca. bildiğiniz yetkili servisi, bayisi falan var mı bu motorun istanbulda alabileceğim. 3000 liram var tam olarak. 2.el güvenilir motora nereden sahip olabilirim? yardım ederseniz sevinirim. eğitine gittim, derslerimi aldım, kıyafetlerimi kaskımı aldım artık bi an önce motorumuda almak istiyorum:)

Dostum 2006 model yani 6 senelik motora 3000 tl verilmez bence biraz daha bekle para biriktir ya 0 ını al yada başka modellere bak
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Dostum 2006 model yani 6 senelik motora 3000 tl verilmez bence biraz daha bekle para biriktir ya 0 ını al yada başka modellere bak


temiz bi regal almak istiyorsa 2006 2007 model 2.750 3.000 tlyi gözden cıkmarması lazım ayrıca dd 250nin sıfırları sanırım 5,950 tl.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
12
yorumlardan kafam karıştı biraz. 0 alacak para biriktirsem bile 5.750 lira veremem motora çünkü öğrenciyim ve benim için büyük lüks olur. 2.el regal için 3000 lira çok denilmiş peki 3000 liradan uygun 2.el regal var mıdır. başka modele yönel denilmiş, mesela? cbf ybr gibi modellerse istediğim bir tarz değil. sahibinden.com a güvenemiyorum çünkü genel olarak bi güvensizlik durumu var orada. güvenemediğim bir motora da 3bin lira 3500 lira vermem açıkcası. bu yüzden sizden 2. el çok km li olmayan bir regal 250 cc yi nerden bulabilirim bunu öğrenmek istiyorum açıkcası. ayrıca bu ali usta'nın adını çok duydum güvenilir midir? yani elinde ki bi motoru satmış olmak için satar mı? yardımlarınız çok önemli benim için... teşekkürler hepinize.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yorumlardan kafam karıştı biraz. 0 alacak para biriktirsem bile 5.750 lira veremem motora çünkü öğrenciyim ve benim için büyük lüks olur. 2.el regal için 3000 lira çok denilmiş peki 3000 liradan uygun 2.el regal var mıdır. başka modele yönel denilmiş, mesela? cbf ybr gibi modellerse istediğim bir tarz değil. sahibinden.com a güvenemiyorum çünkü genel olarak bi güvensizlik durumu var orada. güvenemediğim bir motora da 3bin lira 3500 lira vermem açıkcası. bu yüzden sizden 2. el çok km li olmayan bir regal 250 cc yi nerden bulabilirim bunu öğrenmek istiyorum açıkcası. ayrıca bu ali usta'nın adını çok duydum güvenilir midir? yani elinde ki bi motoru satmış olmak için satar mı? yardımlarınız çok önemli benim için... teşekkürler hepinize.
ali usta elindeki motoru satmak için satmaz ki ayrıca motorun nesi var nesi yok onlarıda söyler sonuçta servise ona gideceğini bilir
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
16
yorumlardan kafam karıştı biraz. 0 alacak para biriktirsem bile 5.750 lira veremem motora çünkü öğrenciyim ve benim için büyük lüks olur. 2.el regal için 3000 lira çok denilmiş peki 3000 liradan uygun 2.el regal var mıdır. başka modele yönel denilmiş, mesela? cbf ybr gibi modellerse istediğim bir tarz değil. sahibinden.com a güvenemiyorum çünkü genel olarak bi güvensizlik durumu var orada. güvenemediğim bir motora da 3bin lira 3500 lira vermem açıkcası. bu yüzden sizden 2. el çok km li olmayan bir regal 250 cc yi nerden bulabilirim bunu öğrenmek istiyorum açıkcası. ayrıca bu ali usta'nın adını çok duydum güvenilir midir? yani elinde ki bi motoru satmış olmak için satar mı? yardımlarınız çok önemli benim için... teşekkürler hepinize.

arkadaşım illada 2.el alcam dersen benim başka bildiğim yok şu an için ancak şunu söyleyebilrim ki herhangi bir arıza durumunda sahiibnden.comdaki adamı en son noterde göreceğinden dolayı muhattabın olmaz ,ali usta ise kaçmıo hep aynı yerinde yada belkide servise ona götürceksin zaten yani muhattabın belli.almadan öncede konuşur anlaşırsın zaten.bi sorun çıkarsa ...diye(alımdan sonra senden kaynaklancak olan hasar-arıza vb. hariç)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
yorumlardan kafam karıştı biraz. 0 alacak para biriktirsem bile 5.750 lira veremem motora çünkü öğrenciyim ve benim için büyük lüks olur. 2.el regal için 3000 lira çok denilmiş peki 3000 liradan uygun 2.el regal var mıdır. başka modele yönel denilmiş, mesela? cbf ybr gibi modellerse istediğim bir tarz değil. sahibinden.com a güvenemiyorum çünkü genel olarak bi güvensizlik durumu var orada. güvenemediğim bir motora da 3bin lira 3500 lira vermem açıkcası. bu yüzden sizden 2. el çok km li olmayan bir regal 250 cc yi nerden bulabilirim bunu öğrenmek istiyorum açıkcası. ayrıca bu ali usta'nın adını çok duydum güvenilir midir? yani elinde ki bi motoru satmış olmak için satar mı? yardımlarınız çok önemli benim için... teşekkürler hepinize.

Bende var az kmli bir Regal ama satmamın imkanı yok :) Açıkcası ben de çok aradım senin gibi. En sonunda 2006 model 3500km de buldum Nisan ayında. Sabredersen mutlaka bulursun. Hem mevsim de kış fiyatlar daha uygun olacaktır. Az sabır.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
arkadaşlar akü kapağını açtığımızda akünün yanında beyaz bir hazne var
oraya ne koyulacak su haznesi mi o?
bu arada motor regal raptor dd250e-9
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dfghjkşluyuıhopko

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Beyler kusura baqmayın zaman ayarlarını yapıyodum o yüzden yazdım :S
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
16
motor alıcak arkadaşlar eger bi sonraki yazı beklemeyip biran önce alıcaklarsa acele etmelerinde fayda var. çünkü yeni gelcek parti mallar ile birlikte ortalama 500 lira gibi bi zam gözüküyomuş nedeni ise ötv artışı ile olan bi zam değil(%8--%22=>250cc altı motorlar için) çin fabrika çıkış fiyatlarına yapılan zammış ki biliyorusunuz bikaç ay öncede bi zam yapılmıştı ve nedeni doların artması gösterilmişti. kısaca bu artışlar ikinci el piyasasınıda etkileyecektir.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
arkadaşlar akü kapağını açtığımızda akünün yanında beyaz bir hazne var
oraya ne koyulacak su haznesi mi o?
bu arada motor regal raptor dd250e-9

Evet o yoğunlaşma haznesi. Antifriz su karışımı koyun. Ancak tam doldurmayın. Motorunuzun sıvı kontrolünü de hep radyatörden yapın. Bu hazneye giden borular zaman içinde tıkanabilir.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
5
slm arkadaşlar yani raptorcular ben yeni katıldım aranıza benim arzum şu neden yalnızca raptorcular gezisi düzenleyemiyoruz ha bu arada unutmadan ehliyetim yok tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

arkadaşlar benim derdim gidon topuzumu ineğin biri çalmış bende yenisini bulamıyorum bunun çıkması varmıdır birisi lazım bana servis ikisini satıyor yani takım olarak o da 80 tl bilgilerinize kuaför
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar yani raptorcular ben yeni katıldım aranıza benim arzum şu neden yalnızca raptorcular gezisi düzenleyemiyoruz ha bu arada unutmadan ehliyetim yok tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

arkadaşlar benim derdim gidon topuzumu ineğin biri çalmış bende yenisini bulamıyorum bunun çıkması varmıdır birisi lazım bana servis ikisini satıyor yani takım olarak o da 80 tl bilgilerinize kuaför


Arkadaşım ehliyetsiz kullanma 650 Cezası var, ben yedim oradan biliyorum :) ayrıca ölümlü bir kaza ya karışırsan direk içerdesin Allah korusun
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
16
slm arkadaşlar yani raptorcular ben yeni katıldım aranıza benim arzum şu neden yalnızca raptorcular gezisi düzenleyemiyoruz ha bu arada unutmadan ehliyetim yok tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

arkadaşlar benim derdim gidon topuzumu ineğin biri çalmış bende yenisini bulamıyorum bunun çıkması varmıdır birisi lazım bana servis ikisini satıyor yani takım olarak o da 80 tl bilgilerinize kuaför

arkadaşım sadece rr cıların yaptığı geziler ve hatta sadece rr cıların bi forumu bile bulunmaktadır. www.regalraptor.net www.raptorriders.net burdan üye olabilirsin. ancak benim düşüncem marka model konusunda ayrım yapmak hoş olmayacaktır.sonuçta amacımız keyif sürmek marka sürmek değil. bahsetmiş olduğum forumdada görüceksinki gezilere farklı marka ve model motorlarla katılmak isteyenler olduğunda ayrım yapmaksızın katılabilmektedirler.
yine bahsetmiş olduğum sitede bazı arkadaşlarımız ölü motorlarını yedek parça olarak diğer kullanıcılarla çok çok uygun fiyata paylaşmaktadırlar.ordan temin edebilrsin.
ha bu arada unutmadan biran önce ehliyet almanda fayda var.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
82
Dün hava filtresinin hortumunu değiştirdim ve yenisini taktım pek bi bilgim yok ama karbüratörü de mecburen manifold hortumlarından ayırmak durumunda kaldım her parçasını eksiksiz takamadım karbüratöre takılması gereken 2 hortum açıkta kaldı ve sebebini bilmiyorum hortumların nereye takılıcağınıda resim çekip koysam yardımcı olurmusunuz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst