Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
selam sıfırlarda kenda marka lastik vardır yerde bir bardak su bulsun dans eder motor sonradan duro takan çok oluyor regale bendede duro var memnunum

kronik arızaları fan müşürü ve fan pervaneleridir. bildiğim kadarıyla.

valla kardeşim o motoru 2 aya kadar alıcaktım aklıma bir sürü takıldı şimdi zaten 5000 TL bütçe var :pale::pale:
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
valla kardeşim o motoru 2 aya kadar alıcaktım aklıma bir sürü takıldı şimdi zaten 5000 TL bütçe var :pale::pale:

sıfır niye alıyorsun ki tanıdığın bildiğin bir utanın tavsiye ettiği ikinci eli alıp binmende fayda var tecrube sahibi olunca sıfır alırsın
daha bir sürü masrafın olucak
kask mont eldiven dizlik bellik yağmurluk balaklava buff motorun devir işi sigortası alacağın makinaya bakım vs vs. bunlarada bütçe ayır bence.
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
sıfır niye alıyorsun ki tanıdığın bildiğin bir utanın tavsiye ettiği ikinci eli alıp binmende fayda var tecrube sahibi olunca sıfır alırsın
daha bir sürü masrafın olucak
kask mont eldiven dizlik bellik yağmurluk balaklava buff motorun devir işi sigortası alacağın makinaya bakım vs vs. bunlarada bütçe ayır bence.

kardeşim motosiklet tecrübem var 9 aylık vitesli ve ondan öncekiler.. bir tane var satmak isteyen ona mı yönelsem napsam motorun koltuğu falan yıpranmış gözüm pek tutmadı gibi koltur kaplatılır mı bilmiyorum ama şimdi 5000 TL bütceye başka bişey alınabilir mi onu düşünüyorum bazıları 2. el japon al diyor valla kafam karıştı iyice:silent::silent::pale:
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
kardeşim motosiklet tecrübem var 9 aylık vitesli ve ondan öncekiler.. bir tane var satmak isteyen ona mı yönelsem napsam motorun koltuğu falan yıpranmış gözüm pek tutmadı gibi koltur kaplatılır mı bilmiyorum ama şimdi 5000 TL bütceye başka bişey alınabilir mi onu düşünüyorum bazıları 2. el japon al diyor valla kafam karıştı iyice:silent::silent::pale:

valla sen bilrisin at sahibine göre kişnermiş kimileri ufacık çinli scooterla vızır vızır geziyor kimide japon alıcam diye bekliyor hayat bu zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
walla bu motora 2.000 tl fiyat koymak ayıp
değerini düşürüyorsunuz motorun :farao:

tüm regal kullanıcılarından çok çok özür diliyorum ancak söz veriyorum değerini bilmeyeceğini düşündüğüm kimseye satmayacağım yoksa piyasasını düşürenlere kendim de dahil olmak üzere bende çok kızıyorum... kardeşimin ehliyeti yok ve ona gereken değeri wermeden sürüyor onun başına bişey gelmesinden se hem bi regal sevdalısı sevindirmiş hemde kardeşimi olası bir tehlikeden korumuş olacağım affedin beni ne olur!..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm regal kullanıcılarından çok çok özür diliyorum ancak söz veriyorum değerini bilmeyeceğini düşündüğüm kimseye satmayacağım yoksa piyasasını düşürenlere kendim de dahil olmak üzere bende çok kızıyorum... kardeşimin ehliyeti yok ve ona gereken değeri wermeden sürüyor onun başına bişey gelmesinden se hem bi regal sevdalısı sevindirmiş hemde kardeşimi olası bir tehlikeden korumuş olacağım affedin beni ne olur!..

kardeşini mutlaka engellemen lazım bence
allah korusun bi kaza geçirse ehliyetsizlikten haklı bile olsa haksız duruma düşer
aman dikkat et ailemiz herşeyimiz:cat:
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Sevgili dostlar, geçen hafta cuma günü uzun süredir aradığım Raptoruma sonunda kavuştum...Hemen ardından da tatile çıktığım için pek kullanma şansım da olmadı ama bi kaç km yapmama rağmen çok keyif aldım...O kadar araştırmama ve beklememe değdi diyerbilirim...İnşallah yakında da fotolarını eklerim, fikirlerinizi alırım...
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Aranıza yenı katıldım daha dogrusu henuz katılamadım ancak bi süredır takıp edıyorum forumu. Regalide alınca inş herşey tam olucak. Yaklaşık 2-3 aydır R.R yi araştırıyorum. Bütçemı sarsmayacak şekilde paramı hazırladım, şimdi satılık temiz bi rr arıyorum. Ögrencılıkten yenı cıktım 8 aydır bi otelde respsiyonıstlık yapıyorum . Aldıgımda , bu ilk tecrube oldu bidaha daha dikkat ederim dedirtmeyecek bi R.R almak ıstıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim .
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Sevgili dostlar, geçen hafta cuma günü uzun süredir aradığım Raptoruma sonunda kavuştum...Hemen ardından da tatile çıktığım için pek kullanma şansım da olmadı ama bi kaç km yapmama rağmen çok keyif aldım...O kadar araştırmama ve beklememe değdi diyerbilirim...İnşallah yakında da fotolarını eklerim, fikirlerinizi alırım...
hayırlı uğurlu olsun şimdiden
allah kaza bela vermesin her zaman full koruma ve çok hızlı gitmemen dileğiyle:cat:
Aranıza yenı katıldım daha dogrusu henuz katılamadım ancak bi süredır takıp edıyorum forumu. Regalide alınca inş herşey tam olucak. Yaklaşık 2-3 aydır R.R yi araştırıyorum. Bütçemı sarsmayacak şekilde paramı hazırladım, şimdi satılık temiz bi rr arıyorum. Ögrencılıkten yenı cıktım 8 aydır bi otelde respsiyonıstlık yapıyorum . Aldıgımda , bu ilk tecrube oldu bidaha daha dikkat ederim dedirtmeyecek bi R.R almak ıstıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim .
hoşgeldin aramıza
nerde oturduğunu vs. bilgileri paylaşırsan yardımcı olmaya çalışır burdaki arkadaşlarımız:wiinkk:
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Ben Eskişehirde yaşıyorum. Burada 1 adet bulmuştum satılık krediyi de çektim ancak sahibi vazgeçti ters köşeye yatırdı beni. R.R nin yerine başka bi alternatif bulamazsam şehir dışından muhtemelen ıstanbuldan almak zorudnayım
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Sevgili dostlar, geçen hafta cuma günü uzun süredir aradığım Raptoruma sonunda kavuştum...Hemen ardından da tatile çıktığım için pek kullanma şansım da olmadı ama bi kaç km yapmama rağmen çok keyif aldım...O kadar araştırmama ve beklememe değdi diyerbilirim...İnşallah yakında da fotolarını eklerim, fikirlerinizi alırım...

yakında foto????
nerde ???
bekliyoruz hala, kardeşim erdin muradına sonunda hadi hayırlı olsun, kazasız belasızca inşallah:rendeer:
bu arada bende makinayı değiştirdim
görüşelim bi ara:cat:

hadi ekle artık su fotoları
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
kardeşini mutlaka engellemen lazım bence
allah korusun bi kaza geçirse ehliyetsizlikten haklı bile olsa haksız duruma düşer
aman dikkat et ailemiz herşeyimiz:cat:

beni anlamanıza sevindim ilginize teşekkür ederim regalciler sanmasınki aralarından ayrılıyorum. regal bende bi aşk şekli duruşu sesi kısaca herşeyiyle bana çocukluk hayallerimi yaşatan gerçeğe çeviren bir makine olarak hayatıma girdi elbet birgün geldiğinde yine birtane alacağım kullanmasam bile salonumun baş köşesine koyacağım... saygılarımla keyifli sürüşler herkeze... yolunuz açık olsun...
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
yakında foto????
nerde ???
bekliyoruz hala, kardeşim erdin muradına sonunda hadi hayırlı olsun, kazasız belasızca inşallah:rendeer:
bu arada bende makinayı değiştirdim
görüşelim bi ara:cat:

hadi ekle artık su fotoları

Eyvallah kardeşim...:cat:

Sen ne aldın sende paylaş fotoları ? Valla ekibi bi toplasak da artık bi yüz yüze görüşsek bende motorumla gelebilsem harika olur...:cat:

Senin eski motor kısmet olmadı bana aradım bigün önce satıldı dedi arkadaş bende alana hayırlı olsun dedim sonra bu motor denk geldi artık ince hesaba girmedim aldım...Sevabıyla günahıyla bi raptorum oldu sonunda...Yardımcı olan herkese de buradan teşekkür ederim...:rendeer:

Motorun üzerinde biraz daha çalışmam lazım..En başta bana çanta lazım...Sonra bir de cam düşünüyorum ama sizce nasıl olur ? Sizin de önerileriniz olursa her öneriye açığım...Şuan aldığım gibi duruyor motor bikaç beğenmediğim sticker yapıştırmıştı eski sahibi onları söktüm gerisi aldığım gibi... Orjinal çantalarını da vercek sahibi ama henüz buluşmadık...Onlar olmazsa bile deri heybe alıcam...Bu arada makina 9.500 km de alındı ben 10.000 km yi devirdim...:mrgreen:

3.200 TL ye anlaştık...Belki çok diyenleriniz olabilir ama uzun zaman aradım bulamadım kafama göre içime sinen makina, Özkan bilir...Bulduklarım ucuzdu ama vukuatlıydı, 3-5 fazla olsun sorunsuz olsun dedim bence iyi de ettim...Sezonun başını yakayamasam da ortasına da doya doya geziyorum...Görüşleriniz benim için önemli tekrar hatırlatayım...:wiinkk:
Neyse çok da anlatılacak bişey yok işte fotolar :

resim014l.jpg


resim015e.jpg


resim018qb.jpg
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Hayırlı satışlar/takaslar montana... Umarım aradığını bulursun... Üzerindeki canavarda senin mi ? Maaşallah küçük motorcu canavar gibi... :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
96
Hayırlı satışlar/takaslar montana... Umarım aradığını bulursun... Üzerindeki canavarda senin mi ? Maaşallah küçük motorcu canavar gibi... :mrgreen:

tesekkür ederim neo... dogrudur ufaklık fena'dır daha dogmadan motora biniyordu diyebılırım... satılık/takas konusuna gelince, regal uzun bi süre eşlik etti bana sagolsun ve maasallah ki hiç yüzümü kara çıkarmadı ama benim kandada cross var dayanamıyorum görünce sesini duyunca ve bu ara fena depreşti..... bakalım kısmet bulurum yakınlarda bi katır :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
neo hayırlı olsun kardeş
maşşalah temiz motora benziyor allah kaza bela vermesin
hemen nazar boncuğu al ihmal etme :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
28
arkadaşlar bu motorlar otomatik debriyajlı mı yani vites değiştirirken debriyaja basmak gerekior mu ????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst