yakında foto????
nerde ???
bekliyoruz hala, kardeşim erdin muradına sonunda hadi hayırlı olsun, kazasız belasızca inşallah:rendeer:
bu arada bende makinayı değiştirdim
görüşelim bi ara:cat:
hadi ekle artık su fotoları
Eyvallah kardeşim...:cat:
Sen ne aldın sende paylaş fotoları ? Valla ekibi bi toplasak da artık bi yüz yüze görüşsek bende motorumla gelebilsem harika olur...:cat:
Senin eski motor kısmet olmadı bana aradım bigün önce satıldı dedi arkadaş bende alana hayırlı olsun dedim sonra bu motor denk geldi artık ince hesaba girmedim aldım...Sevabıyla günahıyla bi raptorum oldu sonunda...Yardımcı olan herkese de buradan teşekkür ederim...:rendeer:
Motorun üzerinde biraz daha çalışmam lazım..En başta bana çanta lazım...Sonra bir de cam düşünüyorum ama sizce nasıl olur ? Sizin de önerileriniz olursa her öneriye açığım...Şuan aldığım gibi duruyor motor bikaç beğenmediğim sticker yapıştırmıştı eski sahibi onları söktüm gerisi aldığım gibi... Orjinal çantalarını da vercek sahibi ama henüz buluşmadık...Onlar olmazsa bile deri heybe alıcam...Bu arada makina 9.500 km de alındı ben 10.000 km yi devirdim...:mrgreen:
3.200 TL ye anlaştık...Belki çok diyenleriniz olabilir ama uzun zaman aradım bulamadım kafama göre içime sinen makina, Özkan bilir...Bulduklarım ucuzdu ama vukuatlıydı, 3-5 fazla olsun sorunsuz olsun dedim bence iyi de ettim...Sezonun başını yakayamasam da ortasına da doya doya geziyorum...Görüşleriniz benim için önemli tekrar hatırlatayım...:wiinkk:
Neyse çok da anlatılacak bişey yok işte fotolar :