arkadaşlar öncelikle selamlar aranızda kendimi görmekten çok mutluluk duyuyorum,
forumu bir iki haftadır okuyucu olarak takip ediyorum forumlarda paylaşılan bilgileri biraz ince eleyip sık dokuyarak gözden geçirdim denebilir (en azından yakın dönemde almayı düşündüğüm motorla ilgili başlıkları) ve bu günde forumun en son üyesi olarak buradayım

sizlere danışacağım bir konu var.
regal raptoru yaklaşık bir ay gibi bir süredir takip ediyorum ve artık tahammülüm kalmadı sonunda alıcam ama malum motorun diğer çin motorlardan bir gömlek üstün olması dolayısıyla sıfırlarının fiyatları 4400-5000 tl arası ve bende o kadar para yok dolayısıyla beni düşünceye iten şey ikinci el regal raptor u mu tercih edeyim yoksa sıfır ramzey qm 250 mi bu konuda son kararımı vermemi etkileyecek bir cevap verirseniz minnetlerimi size ilk buluşmada bir kilo baklava ile sunabilirim...
birde sahibindende ilanlara baktığımda regal raptorun
DD 250E
DD 250E-9
DD 250E-9B
DD 250E-10
modelleri arasındaki basit farklılıkları söyleyebilirseniz çok minnettar kalırım fotoğraflardan çok fazla birşey anlayamıyorum malesef tecrübelerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum
yardımlarınız için şimdiden teşekkürü borç bilirim
tatlı yiyelim tatlı konuşalım...
sevgiler ve saygılar