Kimse yazmıyor ne oldu bu topac ahalisine
Bugün depoyu fulledim . Değerler pek iç açıcı değil. 100km'de (devirli-karışık kullanım ş.içi) 18liralık benzin yakmışım(1lt/3,75Tl) buda 100km/4,8lt gibi bir değer ... Şuan 1800 km'ye geldim sayılır. Umarım kilometre yaptıkça yakıt en azndan 100km/4lt seviyesine iner :salut:
Şimdi tekrar 100km sonra fulleyeceğim. Bu sefer tamamen sakin kullanamya çalışacağım. 80km'yi geçmeyeceğim. Yüksek vites kullanacağım. Bakalım değerler nasıl olacak...
Yakıt düşermi sizce yoksa bir sorun mu var ? Sübap karbüratör ayarları yapıldı ama ...Düzelmedi..