Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
12 Voltluklar uyuyor diye biliyorum. Jel akü satıyor buradaki servisim oda 60 lira. Bu akülerdede sorun çıkacağını sanmıyorum. Fiyatı uygun. Ancak Jel akülerin dahada sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu duydum. MTS markaydı yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
12 Voltluklar uyuyor diye biliyorum. Jel akü satıyor buradaki servisim oda 60 lira. Bu akülerdede sorun çıkacağını sanmıyorum. Fiyatı uygun. Ancak Jel akülerin dahada sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu duydum. MTS markaydı yanlış hatırlamıyorsam.

teşekkür ederim kardeş, motordaki vibrasyonu azaltmanın bir yolu var mı?:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Vibrasyonu azaltmak mümkün ama yinede hissediceksinizdir... Bir gün titreşimi çok hissederken ertesi gün yine aynı hızlarda daha az titreşim hissedebiliyoruz.Motor bağlantı takozları sıkılarak , elcik topuzlarını daha ağırlarıyla değiştirerek , Vidalar arasına pul konularak bir nebze azaltılabilir. Ancak vidaların sürekli gevşediğini biliyoruz. O yüzden kalıcı bir çözüm değil bunlar..
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
bir sorum daha olacak bu motoru ikinci el aldım onun için kullanma kılavuzu yok, benzinin açık olması için ok (->) yönü aşağı mı yukarı mı olacak? şimdiden teşekkürler..:silent:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Ok yönü aşağıda ise yedek depoya alıyorsunuz. Yani motor depodaki tüm yakıtı kullanıyor. Yukarıya bakarsa normal depo. Yani 2 litre yedeğiniz oluyor bitse bile..

Kullanım kılavuzuyla garanti belgesi bende aynı kitapçık. Hayırlısı olsun bu arada . Fotoğrafları bekliyoruz :)
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
Ok yönü aşağıda ise yedek depoya alıyorsunuz. Yani motor depodaki tüm yakıtı kullanıyor. Yukarıya bakarsa normal depo. Yani 2 litre yedeğiniz oluyor bitse bile..

Kullanım kılavuzuyla garanti belgesi bende aynı kitapçık. Hayırlısı olsun bu arada . Fotoğrafları bekliyoruz :)

kardeş, sen o kılavuza bir baksana akü boyutları var mı? Çünkü bendeki motorun aküsü zaten orjinali değil bu nedenle de yan kapağın arka kısmı yuvasına oturmuyor...sana zahmet.sen de olmasan bize cevap veren yok :) bir de tam marka ismi verirsen akü için benim işim kolaylaşır :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Klavuz motorda kaldı ya üzeride örtülü ... Yarın bakıp yazarım. Yada yarın gaz teli için servise gideceğim. Orada öğrenirim en doğrusunu. Sizin makina 250likti değil mi ?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bugün kanuni bayii'ne gittim. Aküyü sordum. Resimdeki aküyü önerdiler. Fiyat 60tl.



Jel akü. Bakım gerektirmiyor. Sorunsuz kullanım dedi usta. Uzun şasi 350'lik regale takarken bizzat yanındaydım. 250liliklerede oluyor dedi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 ----------

Ön cam taktırdığımdan beri doğru dürüst resim ekleyememiştim. İşte buyrun :)

11324896-ae6.JPG

11324892-126.JPG


Bu arada en son depoyu fullediğimden beri 85 kilometre yaptım. 100kmde benzin alacağım. Depoyu açıp baktım durup pek iç açıcı değil. 100km de 20 lira yakıcakmış gibi geliyor:( Bekleyip göreceğiz...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
...

Arkadaşım satıcısı ben değilim Satan kişiyi çok da tanımam ama makineler sıfır ve o gördüğün fiyatlardan çok daha ucuza olacağını garanti ederim.K.kartın varsa aynı opsiyonu ona da yaptırmaya çalışırım.
Bütçen nedir bilmiyorum ama Ankara , istanbul bayilerinden çok daha uygun fiyata olacağını düşün burdan yazmayım.
Kargo vs bedeli de aldırtmam.
Ama sen yine de ikinci ellere de bir bak temiz çok var piyasa da..

Teşekkürler arkadaşım o zaman bana özelden detayları yazarsan sevinirim.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
tşk ederim muratcan. bir de giderken anlamadığım bir zırıltı geliyor arkadan bilen var mı? buji, ve hava filtresi olarak ne kullanabilirim.:pr:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Egzoz'dan geliyordur tahminen. Hava filtresi ve bujiyi tam bilemiyorum. Emre Motor yedek parça dağıtıcısı. Ondan öğrenilebilirsin.

Emre Motor
TELEFON : 0212 - 656 26 56
E-MAIL : [email protected]

Titreşim ve zırıltı bizim makinalarda tam olarak kesemeyeceğimiz sorunlar. Bugün @regalmurat ilede konuştuk o da aynı sorunu dile getirdi. Dediği gibi sıralı 2 silindir olduğundan titreşim var. Titreşim olunca zırıltı da beraberinde geliyor. En azından spyder'lar Vtwin olsaydı keşke. Hem o motor kapağı üzerinden depoya kadar boş kalan ve bence kötü görünen alanda doldurulmuş olurdu...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Kimse yazmıyor ne oldu bu topac ahalisine :p

Bugün depoyu fulledim . Değerler pek iç açıcı değil. 100km'de (devirli-karışık kullanım ş.içi) 18liralık benzin yakmışım(1lt/3,75Tl) buda 100km/4,8lt gibi bir değer ... Şuan 1800 km'ye geldim sayılır. Umarım kilometre yaptıkça yakıt en azndan 100km/4lt seviyesine iner :salut:

Şimdi tekrar 100km sonra fulleyeceğim. Bu sefer tamamen sakin kullanamya çalışacağım. 80km'yi geçmeyeceğim. Yüksek vites kullanacağım. Bakalım değerler nasıl olacak...

Yakıt düşermi sizce yoksa bir sorun mu var ? Sübap karbüratör ayarları yapıldı ama ...Düzelmedi..
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
arkadaslar servıslerde kullanılan bujıler ngk aslında bosch bujı takılırsa yakıt daha tasarruflu gıbı gelıyor bana benım oncekı bujıler bosch du benım sımdı bakımdan sonra ngk takıldı yakıt arttı gıbı geldı bana..tekrar bocsh degıstırecem sanırım ondan dusecek gıbı gelıyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------

tıtresım sorunu genel sorun cozulmesı ımkansız.. elınız anahtar tutuyorsa butun cıvataları ozellıklede motor baglantı ıle egzoz cıvatalarını sıkın tıtresım dusuyor azda olsa............bunu sık sık yapın mutlaka......
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Elimde ngk buji var acaba onu mu kullansam diye düşünüyorum. Servisim her ne kadar bujilerinde sorun yok boşuna değiştirme desede yinede merak ediyorum. Elimdeki buji olur mu olmazmı oda ayrı bir sorun. CBF150'm için almıştım ama takmak nasip olmadı.

2uh1wsi.jpg
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
sanırım o bujıler olur ama bocsh da ıyı gıbı geldı bana ben motoru aldıgımda bosch bujı vardı onlar daha ıyı dıye bılıyorum..bırde taktırdgın on sıperlık orjınal regal içinmı uretılmıs yoksa dıger markaların mı....kesın ne dedı servıs yoksa kanunılerını o sıperlık
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Sadece regal için üretilmiş değil. Ancak bizim motorlara uyumlu . Hatta en güzel bizim motorlara yakışıyor diyebilirim. Spyder hariç regallere uyar dedi. Uyum sorunu olmaz.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Titreşim konusu yakında yeni şeyler olacak arkadaşlar Fikir uygulamaya geçerse görecez bakalım !!.
Bosch evet bakımdan sonra bizimkiler bosch oldu performans sanki ngk daha iyiydi ama tasarruf durumuna zamanla bakalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst