Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-dd-250e-9-ilk-goz-agrima-veda-ediyorum/detay
arkadaşlar bende satıyorum makinayı yenisini aldığım için ihtiyaç fazlası halini aldı aslında bana kalsa satmayacağın ancak kardeşimin ehliyeti olmaması sebebiyle satmak zorundayım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

bu arada arkadaşlar baya bi tartışmışlar benim önerim performans ve boşa hiç yakıt kaybı yaşamamak isteyen arkadaşlarıma önerim çift dişli ngk bujileri tavsiye ederim
 
Katılım
16 Tem 2010
Mesajlar
2
arkadaşlar öncelikle selamlar aranızda kendimi görmekten çok mutluluk duyuyorum,
forumu bir iki haftadır okuyucu olarak takip ediyorum forumlarda paylaşılan bilgileri biraz ince eleyip sık dokuyarak gözden geçirdim denebilir (en azından yakın dönemde almayı düşündüğüm motorla ilgili başlıkları) ve bu günde forumun en son üyesi olarak buradayım :D sizlere danışacağım bir konu var.

regal raptoru yaklaşık bir ay gibi bir süredir takip ediyorum ve artık tahammülüm kalmadı sonunda alıcam ama malum motorun diğer çin motorlardan bir gömlek üstün olması dolayısıyla sıfırlarının fiyatları 4400-5000 tl arası ve bende o kadar para yok dolayısıyla beni düşünceye iten şey ikinci el regal raptor u mu tercih edeyim yoksa sıfır ramzey qm 250 mi bu konuda son kararımı vermemi etkileyecek bir cevap verirseniz minnetlerimi size ilk buluşmada bir kilo baklava ile sunabilirim...

birde sahibindende ilanlara baktığımda regal raptorun
DD 250E
DD 250E-9
DD 250E-9B
DD 250E-10
modelleri arasındaki basit farklılıkları söyleyebilirseniz çok minnettar kalırım fotoğraflardan çok fazla birşey anlayamıyorum malesef tecrübelerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum

yardımlarınız için şimdiden teşekkürü borç bilirim
tatlı yiyelim tatlı konuşalım...
sevgiler ve saygılar
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar öncelikle selamlar aranızda kendimi görmekten çok mutluluk duyuyorum,
forumu bir iki haftadır okuyucu olarak takip ediyorum forumlarda paylaşılan bilgileri biraz ince eleyip sık dokuyarak gözden geçirdim denebilir (en azından yakın dönemde almayı düşündüğüm motorla ilgili başlıkları) ve bu günde forumun en son üyesi olarak buradayım :D sizlere danışacağım bir konu var.

regal raptoru yaklaşık bir ay gibi bir süredir takip ediyorum ve artık tahammülüm kalmadı sonunda alıcam ama malum motorun diğer çin motorlardan bir gömlek üstün olması dolayısıyla sıfırlarının fiyatları 4400-5000 tl arası ve bende o kadar para yok dolayısıyla beni düşünceye iten şey ikinci el regal raptor u mu tercih edeyim yoksa sıfır ramzey qm 250 mi bu konuda son kararımı vermemi etkileyecek bir cevap verirseniz minnetlerimi size ilk buluşmada bir kilo baklava ile sunabilirim...

birde sahibindende ilanlara baktığımda regal raptorun
DD 250E
DD 250E-9
DD 250E-9B
DD 250E-10
modelleri arasındaki basit farklılıkları söyleyebilirseniz çok minnettar kalırım fotoğraflardan çok fazla birşey anlayamıyorum malesef tecrübelerinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum

yardımlarınız için şimdiden teşekkürü borç bilirim
tatlı yiyelim tatlı konuşalım...
sevgiler ve saygılar
merhaba arkadaşım aramıza hoşgeldin öncelikle
ben 4 senelik bir regal kullanıcısıyım 37.000 km yol yaptım maşallah sorunum yok ama bakımlarımı herzaman zamanında yaparım
sahibindende yazan modeller bizim türk insanımızın uydurduğu modeller
bizim regalin iki modeli var
DD 250E-9 modeli klasik modeldir (benimde kullandığım model)
DD 250E-9B modeli ise T didon dur,göstergeler depo üstündedir ve çatal açısı biraz daha eğiktir
DD 250E ve DD 250E-10 diye modelleri yoktur :cat:

ramzey qm 250 modelini bilmiyorum yorum yapamayacağım
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
merhaba arkadaşım aramıza hoşgeldin öncelikle
ben 4 senelik bir regal kullanıcısıyım 37.000 km yol yaptım maşallah sorunum yok ama bakımlarımı herzaman zamanında yaparım
sahibindende yazan modeller bizim türk insanımızın uydurduğu modeller
bizim regalin iki modeli var
DD 250E-9 modeli klasik modeldir (benimde kullandığım model)
DD 250E-9B modeli ise T didon dur,göstergeler depo üstündedir ve çatal açısı biraz daha eğiktir
DD 250E ve DD 250E-10 diye modelleri yoktur :cat:

ramzey qm 250 modelini bilmiyorum yorum yapamayacağım

DD 250E ve DD 250E-10 vardır...

DD 250e nin normal 250e-9 dan farkı nedir bilemiyorum ama ruhsatta dd250e yazan regal gördüm modelide öyleydi illa vardır ince bir farkı..

250E-10 modeli ise spyder modelinin 250 cc lik versiyonudur..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
DD 250E ve DD 250E-10 vardır...

DD 250e nin normal 250e-9 dan farkı nedir bilemiyorum ama ruhsatta dd250e yazan regal gördüm modelide öyleydi illa vardır ince bir farkı..

250E-10 modeli ise spyder modelinin 250 cc lik versiyonudur..

DD 250E-10 modelini getiren firmadan sordum spyder modeliymiş haklıymışsın :cat:
ancak DD 250E diye bir model yok muhtemelen ruhsatı hazırlayanların bir hatası olduğu kanısındayım
çünkü bir kaç motorun ruhsat işlemlerini bizzat kendim yapmıştım ruhsat dosyalarına verdiğimiz evraklarda hiç bir zaman sadece DD 250E diye bir model yazısı olmadı:bounce:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
evet bizde motoru kendimiz aldık üstümüze zamanında notere gittiğimizde regal raptor markası bile yokdu kitapdan kanuni seyhan yada mct üstünden üstünden notere para vermişdik hatırlamıyroum şimdi çok zaman oldu.. benim gördüğüm evraklarda dd250 e yazıyordu 9 ibaresi yokdu neyse yani iki modelde var..
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Merhaba arkadaşlar bende Regal Raptor'un takipçilerinden biri olmaya başladım yavaş yavaş.Çevrede bir kaç tane gördükten sonra daha da artmaya başladı bu ilgim.Şimdi konunun ilk sayfalarından okumaya başladım ama çok sayfa malum bana bir arkadaşım özet geçerse çok iyi olur.

- Yedek parça sorunu düzeldi mi ?
- Modeller arasındaki teknik özellik ve fiyat farkları nelerdir?
- Rodajını bitiren kullanıcılar motorları hakkında ne düşünüyorlar?

teşekkürler..
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
Merhaba arkadaşlar bende Regal Raptor'un takipçilerinden biri olmaya başladım yavaş yavaş.Çevrede bir kaç tane gördükten sonra daha da artmaya başladı bu ilgim.Şimdi konunun ilk sayfalarından okumaya başladım ama çok sayfa malum bana bir arkadaşım özet geçerse çok iyi olur.

- Yedek parça sorunu düzeldi mi ?
- Modeller arasındaki teknik özellik ve fiyat farkları nelerdir?
- Rodajını bitiren kullanıcılar motorları hakkında ne düşünüyorlar?

teşekkürler..

valla kardeşim sana katılıyorum hergün artmaya başladı bende almayı düşünüyorum kısa zamanda sıfır alacağım inş. notere falan kaç para masraf gidiyor acaba bilen arkadaşlarımız konuyu özetlerse sevinirim:silent:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
motorları alacağınız yerler ruhsat plaka fiyatları konusunda size yardımcı olurlar sanırım
muameleciye yaptırmaz da kendiniz yaparsanız işlemleri daha ucuza mal edersiniz
4 sene önce ben kendim hallettim muameliciden 100,00 TL ucuza gelmişti
yedek parça konusunda bi sıkıntı yaşamadım ancak duyduğum şeyler war motoru sıfırda alsanız hiç bir parçasını garantiye sokmuyorlar
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
motorları alacağınız yerler ruhsat plaka fiyatları konusunda size yardımcı olurlar sanırım
muameleciye yaptırmaz da kendiniz yaparsanız işlemleri daha ucuza mal edersiniz
4 sene önce ben kendim hallettim muameliciden 100,00 TL ucuza gelmişti
yedek parça konusunda bi sıkıntı yaşamadım ancak duyduğum şeyler war motoru sıfırda alsanız hiç bir parçasını garantiye sokmuyorlar

hiçbir parçayı garantiye sokmuyorlar demek :silent: zaten ucu ucuna taksitle alıcaz makinayı şeytan diyo git ybr 125 al ama buna hasta oldum ben bunu istiyom :cat:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sarıkayalar zamanında o yedek parça yüzünden çine 2 konteynır parçayı geri yollamışdı herhalde şu anda getirtenler kimse o zamandan ders almışlar parçaları garantiye sokmuyorlar..
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
96
merhaba arkadaşlar bir arkadaşım için regal raptor marş motoru lazım.internetten daha önce almış veya nerede bulabileceğimi bilen var mı acaba?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
213
merhabalar...
Ben geçen ay MCT250 motorumu sattım. Uzun bir yol yaptık ve ertesi gün gelen bir teklife düşünmeden EVET dedim. Neden ? Yorulmuştum yolda. Vibrasyon fazla yoktu makinada özellikle dişli değişiminden sonra ama yinede uzun yolculukta az bir titreme bile etkiliyor... Koltuk çok rahatsız etti. Ayakta gidesim geldi resmen. İstediğin hızlara çıkamıyorsun ihtiyacın olduğunda vs.vs.vs... Sonuçta yoruldum. RR'u uzun senelerdir takip ederim. Arkadaşımda bu vibrasyondan dolayı 350cc spyder'ını sattı. Benim en merak ettiğim şey vibrasyon. Nasıl ? Motorlarınızda objektif olursanız titrek mi? Titremeye ne zaman başlıyor yada ? 125km gibi son sürat görünüyor. Ara hızlanmalar nasıl ? Bu tip motorlarda hızın önemi olmadığını biliyorum ama, ihtiyacınız olduğunda gaz kolu size tepki veriyor mu mesela sollama yaparken ?
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
öncelikle herkese merbala dostlarım. bende regalimi artık alma çalışmalarına başlamışken (dd250e-9) aklıma birşey takıldı. ''YAKIT'' regallerin hepsi mi çok yakıyor? artık bende alacağım nasipse ve önerilerinizi bekliyorum ilk motorum olacak (motosiklet tecrübem var ama hiçbir zaman kendi motorum olmadı) ne dersiniz ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhaba arkadaşlar bir arkadaşım için regal raptor marş motoru lazım.internetten daha önce almış veya nerede bulabileceğimi bilen var mı acaba?
walla bulabilceğin iki yer var biri emre limited diğeride beşiktaşda ali usta
özelden mesaj yazarsan numaraları verebilirim:cat:
merhabalar...
Ben geçen ay MCT250 motorumu sattım. Uzun bir yol yaptık ve ertesi gün gelen bir teklife düşünmeden EVET dedim. Neden ? Yorulmuştum yolda. Vibrasyon fazla yoktu makinada özellikle dişli değişiminden sonra ama yinede uzun yolculukta az bir titreme bile etkiliyor... Koltuk çok rahatsız etti. Ayakta gidesim geldi resmen. İstediğin hızlara çıkamıyorsun ihtiyacın olduğunda vs.vs.vs... Sonuçta yoruldum. RR'u uzun senelerdir takip ederim. Arkadaşımda bu vibrasyondan dolayı 350cc spyder'ını sattı. Benim en merak ettiğim şey vibrasyon. Nasıl ? Motorlarınızda objektif olursanız titrek mi? Titremeye ne zaman başlıyor yada ? 125km gibi son sürat görünüyor. Ara hızlanmalar nasıl ? Bu tip motorlarda hızın önemi olmadığını biliyorum ama, ihtiyacınız olduğunda gaz kolu size tepki veriyor mu mesela sollama yaparken ?
vibrasyon bayağı war ama ben alıştım artık ancak artçı için aynı şeyleri söyleyemeyiz uzun bi yola çıkınca ve durduğumuzda arkadaki artçı yürüyemeyecek duruma gelebiliyor
titreme her daim var motor çalışmaya başladığında rolantide vibrasyon yok ama gaz açılınca başlıyor
benim motorun son sürat 125-130 gibi ama çok zorlarsam görebiliyorum bu süratleri 80 civarı giderken gazı açtın mı 100-110 a çıkması benim için makul ölçülerde arada kaldığım pek olmadı desem yeridir
öncelikle herkese merbala dostlarım. bende regalimi artık alma çalışmalarına başlamışken (dd250e-9) aklıma birşey takıldı. ''YAKIT'' regallerin hepsi mi çok yakıyor? artık bende alacağım nasipse ve önerilerinizi bekliyorum ilk motorum olacak (motosiklet tecrübem var ama hiçbir zaman kendi motorum olmadı) ne dersiniz ?

benim regal (diğerleride aşşağı yukarı bu kadar yakıyor) bir depo benzinle 270-290 km de yedeğe geçiyor çok aşırı yaktığını düşünmüyorum
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Değerli arkadaşlar, altta linkini verdiğim motorun sahibi ile aynı yerde çalışıyoruz kendisini tanımasamda... Bugün motora baktım fena değil gibi, kabaca pazarlık da ettik ama km'sini görünce ben vazgeçtim... Sizce km çok mu, yoksa alınır mı?.. Hala şansım varken sizlere bi danışmak istedim...Ben uzun süre kullanmak amacıyla aldığımdan bana 3000-5000 km sonra rektefiye v.b. büyük masraf çıkartmasından korkuyorum...

Benim mantığıma göre onun masrafı için harcayacağım parayı şuan cebimde olan paraya ekleyim daha düşük kmlerde olan başka motorlara bakmalıyım diyorum... Sizce ne yapmalıyım ? Bu markayı tanıyanlar olarak ne dersiniz ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tor-dd-250e-9b-acil-bakimli-rr-28600382/detay
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
valla benim motor 37000 km ye geldi daha motor yaptırmadım ama bi ara 28000 civarındaydı sanırım subapları değiştim yağ yakıyor diye ondan sonrada bi problem yaşamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst