- Katılım
- 4 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,597
Performansın iyi olması demek ateşlemenin daha iyi yapılması demek. Yani hem yakıt tasarrufunun hemde performansın bir arada olması gerekmez mi ? Ateşleme tam yapılmadığı zaman hem benzin ziyan olur hem performans alınamadığı için daha fazla basılır daha fazla benzin tüketilir.
@pinkkuvars resimdeki ngk bujim bizim motorlara oluyor mu ? Sendekinin modeli neydi ?
@pinkkuvars resimdeki ngk bujim bizim motorlara oluyor mu ? Sendekinin modeli neydi ?