Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Performansın iyi olması demek ateşlemenin daha iyi yapılması demek. Yani hem yakıt tasarrufunun hemde performansın bir arada olması gerekmez mi ? Ateşleme tam yapılmadığı zaman hem benzin ziyan olur hem performans alınamadığı için daha fazla basılır daha fazla benzin tüketilir.

@pinkkuvars resimdeki ngk bujim bizim motorlara oluyor mu ? Sendekinin modeli neydi ?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar

NGK bujimi taktım. Pek değişiklik olduğunu söyleyemem ama psikolojik olarak sanki daha canlı gidiyor gibi geliyor :)

Onun dışında motosikletimi satıyorum. Yarın Kaporasını alıp Pazartesi günüde kısmetse satışını yapıcaz. Pek gezemedim RR sahipleriyle tanışma gezilere gitme fırsatım olmadı. Kısmetse yeni makinayı alabilirsem gezilere onunla gelirim .:p

İyi forumlar :cat:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Önceki bujilerim Champion markaydı. Nkg taktım.Ancak ilk çalıştırmada çok teklemeye başladı. Nkg kullanıcıları, bujilerinin kodunu belirtebilirmi ?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
2uh1wsi.jpg


Benden çıkanda champion markaydı. Taktığımdan beri ilk marşta alıyor. Kendi kendine stop etme sorunu kalmadı. Bence faydası oldu...
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Merhabalar

NGK bujimi taktım. Pek değişiklik olduğunu söyleyemem ama psikolojik olarak sanki daha canlı gidiyor gibi geliyor :)

Onun dışında motosikletimi satıyorum. Yarın Kaporasını alıp Pazartesi günüde kısmetse satışını yapıcaz. Pek gezemedim RR sahipleriyle tanışma gezilere gitme fırsatım olmadı. Kısmetse yeni makinayı alabilirsem gezilere onunla gelirim .:p

İyi forumlar :cat:

yeni makina ?????????????:silent:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Şuan kafam bayağı karışık yeni makina konusunda. Düşündüklerim ER-5 , CBF500 , F650GS-CS, ER6F-N , MT-03 ... Bütçeme göre en uygununu düşüneceğim. Ancak bunları alamazam yine CBF250 ye de geçebilirm.

Biraz daha naked-enduro arasında gidip geliyorum. Chopper/Cruiser tarzınıda seviyorum ancak öğrenci maaşıyla bir dragstara benzin parası yetiştirmek zor olur diye düşünüyorum. O yüzden az yakan makinalara bakıyorum.
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
slm dostlar benim regal'in sekmanları ve pistonu değiştirdm kardeşimin hor kullanması yüzünden ancak daha 50 km oldu kullanmaya başlayalı ama bi takım sorunlar var :
1) Radyatörün kapağının tam yanında ince bir tahliye hortumu var sanırım onun ucu boşta ve motor oaradan su atıyor hararet yükseldiği zaman ama bunu fışkırarak değilde damla damla akıtıyor kullanmaya başladık mı bunun olması doğalmı
2) motor sanırım biraz rodaj dönemi geçirecekmiş ama ani gazlarda tekliyor ve eskiye oranla çabuk ısınıyor motor aksamından arada sesler geliyor ama çok değil bunlar normalmi sizce daha 50 km oldu motor yapımından çıkalı
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar izmirdeyim temiz fazla km yapmamış 250 lik bir RR arıyorum... 5-6 Bin km yi aşmamış temiz ve satmayı düşündüğünüz bir RR varsa lütfen benimle iletişime geçin.. Selamlar...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Regal raptorun bazıları 2 zamanlı:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:11 ----------

Şuan kafam bayağı karışık yeni makina konusunda. Düşündüklerim ER-5 , CBF500 , F650GS-CS, ER6F-N , MT-03 ... Bütçeme göre en uygununu düşüneceğim. Ancak bunları alamazam yine CBF250 ye de geçebilirm.

Biraz daha naked-enduro arasında gidip geliyorum. Chopper/Cruiser tarzınıda seviyorum ancak öğrenci maaşıyla bir dragstara benzin parası yetiştirmek zor olur diye düşünüyorum. O yüzden az yakan makinalara bakıyorum.

senin yerinde olsam EĞER ÇOĞUNU ŞEHİR İÇİNDE KULLANACAKSAN TORCANAVARI BİR MOTOR O DA BMW 650 CS SCARVER 53 BYGR..CBF 500 İSE 50 ..AMA DAHA ATAK 650 CS
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Sercan gerçekten düşüncemi okudun dostum :cat:

scarver düşünüyorum bende. cbf150 aldık ama geçici bir süre için aldım. Şu an hayalimdeki makina gs650cs . 60 tork .

Umarım sende gs'ne kavuşursun. Kısmetse beraber gezeriz makinalarla :)
 
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
5
motor güzel ben kullanmıştım misss gibi bir motor yaa sesini gerçi beğenmedim ama hoş bir motor . diğer chooper motorlardan özelliği soğutucusunun olması.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Bursa'da DD250E serisi kullanan varmı?
Varsa mümkünse yakından bi görüp sağına soluna kalitesine bakmak istiyorum.
Cruisera geçmeye karar verdim fotolardan falan sürekli görüyorum biliyorum ama yakından görme dokunma şansım olmadı hiç.
Kullanan varsa Bursa MT'den 2-3 kişi şu motoru bi görüp, beğenirsek de birer tane almayı düşünüyoruz.

Bursa'da satan bayi neresi?
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar...
bende 250 dd 259 t gidon var...sol piston sarmış ve silindiride çizmiş. kısacası silindir değişmesi gerekir ama yaklasık 500 tk tutuyor parçalar...bir öneriniz var mı acaba...heppinize sevgiler kazasız sürüşler
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
merhaba motor tutkunu dostlarım. bende hangi makinayı alsam diye düşünürken raptoru 250 yi gördüm ve ilk görüşte tutuldum doğrusu. aranızda alma diyen var mı ? Peki neden alma diyor ? Şimdiden cevaplarınız için hepinize tşk ler.. Tüm Tutkunlara Kazasız Sürüşler Dilerim..
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
merhaba motor tutkunu dostlarım. bende hangi makinayı alsam diye düşünürken raptoru 250 yi gördüm ve ilk görüşte tutuldum doğrusu. aranızda alma diyen var mı ? Peki neden alma diyor ? Şimdiden cevaplarınız için hepinize tşk ler.. Tüm Tutkunlara Kazasız Sürüşler Dilerim..

al kardeşim al bendde manisada kullanıyorum on numara motor o kadar yol gittim banamısn demiyor maşallahı var allah kaza bela vermesin
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
2
mrb arkadaşlar regalin yeni kasa speydir sanırım ismini yanlış yazmadıysam kullanan varmı aranızda nasıl yedek parça olsun kullanım olsun 180 km kaldıran var yapıyomu o kadar hız vibrasyon nasıl yani kısacası kullanan veya bilgisi olan arkadaşlarımın fikir vede tecrübelirinden faydalanıp bir tane almayı düşünüyorum tşkler herkese iyi sürüşler
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Aslında bu motosiklet hem tasarımı hem de sıvı soğutmalı olmasından dolayı çok çok ilgimi çekiyor ancak Regal Raptor forumlarında okuduğum kadarı ile en büyük sorunu şanzuman ile ilgili sorunlar. Bunları genel olarak tüm Regaller yaşıyor mu? Ya da bunun çözümü nedir?
Şanzuman denilen şey motorun önemli bir kısmı. Bir de yol da falan bıraktığını var sayarsak bir sürü dert. Almaya cesaret edemiyorum açıkçası.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Ben uzun zamandır araştırıyorum bu motorları regal ve raptor kelimeleri ne zaman yan yana geçse cümle içinde o sayfayı tamamen okuyorum...O kadar yazı, bilgi, fotoğraf arasında memnun olmayan kullanıcı sayısı bir elin parmağını geçmez...Bence bu kişiler de gerçekten şansız kişiler kolay kolay sıkıntı yaratmayan bir çin motorunda da sorunlu olanı bulmayı başarmışlar...Ben bu motordan almak için uzun zamandır bekliyorum ve bu sefer çok yaklaştım ve sana da tavsiye etmek isterim...100 kullanıcı yorumu okuduysam 95'i memnun...O kadar memnun olmayan Ferrari müşterisi bile vardır...:queen:
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
slm arkadaslar benım 250lik su sogutmalı ragalımvar müsür arızası var emre motorda suna için yok gelecekmiş ben antalyada yasıyorum hangı aracın musuru uyar bılgısı olan benımle paylassın lutfen her ıkı musurde arızalandı şimdiden tsk ler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst