- Katılım
- 19 May 2008
- Mesajlar
- 369
Slmlar herkese
Muratcan Öncelikle geçmiş olsun çinliler civata sıkmayı bilmyolar çok haklısın bunu eksoza kadar da mı yaptılar deneyerek görüyoruz
Sanırım Yakıt durumun biraz fazla gibi geldi sadece bir ustayla karar verme derim kullanımın tabi etkiler ama ??? leri var orda..Yani kurum bağladığında bu seferde performanstan şikayetçi olmayasın.
Yada seninde bizim gibi sol elinini ayarı yok
Umarım çözüm bulursun biran önce...
Muratcan Öncelikle geçmiş olsun çinliler civata sıkmayı bilmyolar çok haklısın bunu eksoza kadar da mı yaptılar deneyerek görüyoruz
Sanırım Yakıt durumun biraz fazla gibi geldi sadece bir ustayla karar verme derim kullanımın tabi etkiler ama ??? leri var orda..Yani kurum bağladığında bu seferde performanstan şikayetçi olmayasın.
Yada seninde bizim gibi sol elinini ayarı yok
Umarım çözüm bulursun biran önce...