Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Slmlar herkese
Muratcan Öncelikle geçmiş olsun çinliler civata sıkmayı bilmyolar çok haklısın bunu eksoza kadar da mı yaptılar deneyerek görüyoruz :)
Sanırım Yakıt durumun biraz fazla gibi geldi sadece bir ustayla karar verme derim kullanımın tabi etkiler ama ??? leri var orda..Yani kurum bağladığında bu seferde performanstan şikayetçi olmayasın.
Yada seninde bizim gibi sol elinini ayarı yok :)
Umarım çözüm bulursun biran önce...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Teşekkürler @pinkkuvars

Seri üretimde vidalar birşekilde sıkılıyor ancak iş motoru toplayan ustada bitiyor. Vidaları kontrol etmesi lazım.

Dediğin doğru. Başka bir ustayada göstereyim . 1500 bakımıyla birlikte sübap ayarı yapıldı. Biraz sıkıymış gevşetildi ama yakıtta bir fark göremedim.

Evet sanırım öyle :) Bir önceki motorumdan devirli kullanmaya alışık olduğumdan hemde ne kadar basarsam basayım 100km'de 3,5 litreyi geçmediğinden (cbf150) buda aynı gibi geliyor.

Ayrıca motor ağırlığının 150kg olması , sürekli 2 kişi seyahat etmem , taktırdığım çanta ve camın rüzgarla olan sürtünmeyi arttırması son olarak da devirli kullanmam yakışı arttırıyor sanırım. Normalde motorlar rodaj süresinde çok yakar ancak benimki tam tersi bir durum
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
ARKADAŞLAR BEN 32 YAŞINDAYIM ÖĞRETMENİM, İKİ MOTOR ARASINDA KALDIM.YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM. BİRİ HYOSUNG DİĞERİ DE REGAL RAPTOR SİZCE HANGİSİNİ ALMALIYIM? HYOSUNG ARTIK KANUNİ İLE BİRLEŞTİĞİ İÇİN DÜŞÜNDÜRÜYOR PARÇA KONUSUNDA, REGAL RAPTOR HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VAR MI? LİNKLER AŞAĞIDA ACİL CEVAP BEKLİYORUM...
http://www.sahibinden.com/emsalsiz_motor_regal_raptor-61WQQaXQQ24664255WQQpXQQdisplayitem

HYOSUNG
http://www.sahibinden.com/temiz_sor...acirmasin-84WQQaXQQ21726215WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bütçenize uyuyorsa Kore malı Hyosung tercih edilebilir. Alternatif olarak keeway land cruiser veya yine bütçeniz el verirse kymco venox bakabilirsiniz.

Ancak Regalin kısa şase 250'liği de oldukça hoş görünüyor. Hyosung biraz daha klasik. Ancak motor gücü olarak hyosung önde.

Regal alırsanız da bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum. Forumda kullanıcıları ve beğenenleri bir hayli var.

Seçim sizin. Ben olsam Regal Keeway arasında düşünürdüm. Fiyat olarak pek bir farkları yok.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Murat ın aksine ben uzun şase Regal i tavsiye ederim ''Spyder'' Yakıt performans duruş tartışılmaz bile kalite de keza..
Ama tarz çok farklı Hysong gv 250 diyosanız oda kalite bi makine duruş daha çok cruiser .
Spyder yani t gidon regal 250 nin bir sonrası rake açısı daha uzun olanı o old school style denen style :)
Çoğu eski ağar chopper cının bile dönüp tekrar baktığı bi makine hiçbirşeyinden pişman olmadım bugune kadar.
gv 250 için 4 den aşağı bulamazsanız kıyas buysa aklınızdaki regal 250 e9 yada 9b
bu durumda benim tercihim gv 250 olurdu.
Ama fiyat biraz daha yüksekse kesinlikle ya 250 e 10 yada 350 e 6..
Öğretmenseniz Spyder çok ilgi çekecektir gv daha ağır sanki :)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Görüntü olarak söylenecek fazla birşey yok :) Çok hoş bir makina.

Yakıt performansından bahsettiniz. Ne kadar yakıyor sizin makina acaba ?
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Ne kadar tam hspladık bilemeyiz ama km de ortalama 11,7 kuruş.
Performans aynen tatmin edici yani 180 ibre var zorlanmadan 140 a çıkıyor .
regallerin genel parça dizaynı ve kalitesi hatta bazı artıları var diyebilirim örneğin eskilerde ki çoğu alaşım yada fiber malzeme bunda daha sağlam demir bir malzeme den yapılmış.
Görüntü evet tartışmaya bile açık değil :)
tek eksiği o arada güzel bi v twin olacak tı üste de bir hava kapağı.
fiyat özellikle 250 e 10 larda diğer chopper ları zorlayacak kadar düşük Aynı cc motoru bu aralıklarda hele de sıfırını almak imkansız ..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
Selam arkadaşlar.... Temmuz sonu ağustos başı motor ehliyetime kavuşuyorum, sonra da büyük ihtimalle regal raptor 250 alıcam. İzmir'de yaşıyorum... Yaş 30... Desteklerinizi bekliyorum...
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Selam arkadaşlar.... Temmuz sonu ağustos başı motor ehliyetime kavuşuyorum, sonra da büyük ihtimalle regal raptor 250 alıcam. İzmir'de yaşıyorum... Yaş 30... Desteklerinizi bekliyorum...

maddi olarakmı? :queen::queen:
şu sıralar bende bekliyorum :salut: şaka bi tarafada başlangıç için iyi bir seçim

üstteki konuya cevaben;
GV 250 ile SPYDER ı aynı kefede değerlendirmek bence yanlış olur.
GV tam bir crusier iken SPYDER ise 42 dercelik rake açısı ve 21 inçlik ön jantı ve birde üzerine 160 lık arka lastiyle custom a en yakın seri üretim makina

Hyosung_GV_250_Aquila
Hyosung_GV_250_Aquila_2006_0_image.jpg


RR SPYDER
big_171285467dk.jpg


unıverse kardeşim senin makinada katalog makinası oldu :D
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Selam arkadaşlar.... Temmuz sonu ağustos başı motor ehliyetime kavuşuyorum, sonra da büyük ihtimalle regal raptor 250 alıcam. İzmir'de yaşıyorum... Yaş 30... Desteklerinizi bekliyorum...

Slm arkadaşım h.geldin kardeşime katılıyorum başlangıç için harika olacak bi makina ama resimlerde de gör gv de SPYDER öncesi seni birsüre idare edebilir :)
yaş otuz boy umarım 1.80 i geçmiyodur çünkü ondan sonrası için raptor biraz küçük kalabilir.SPYDER a yada gv ye yönleneceksin..
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar.

Birkaç gün önce motorun egzoz çıkışlarından birinini tutan vidanın düştüğünü söylemiştim.

Şekil 1 A :p
8y9r9g.jpg


Problem aslında küçük gibi görünüyordu ama öyle değilmiş ... Saplamanın biri içerisinde kırılmış. O yüzden sorun büyük bir hal aldı. Motorun üst kapağının çıkması gerekti ve o parça sanayiye giderek içinde kalan kırık saplama tornacıda çıkartıldı.

İşte Çıkan parça

11mb0bc.jpg

igiy5k.jpg


Tornacı yoğun -yada biraz nazlı- olduğundan gece geç saate kadar bekletti bizim parçayı. Ama temiz iş yapmış ve saplama girişine ve tırnaklara zarar vermeden çıkartmış. 15 Tl aldı ...

Daha sonra parça geç gelince servis motoru bırakmamı söyledi. Ertesi gün erkenden gidip motorumu aldım. İşçilik için 50 lira gibi bir fiyat çıkardılar. 40'a anlaştık ama yine fazla geldi. 5 lirada saplama için düz hesap 60 lira ödedim.

Canımı sıkan şey durduk yere vidanın kırılması. Usta titreşimden sıkışıp kırılmıştır dedi. Bu titreşim hep vardı ve hep olucak. Tekrar kırılırsa ben 60 lira daha mı bayılacağım bir saplama(vidayı kast ediyorum) için.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 ----------

Bu arada çift buji olan motorumun bir bujisinin boşta olduğunu görmüş oldum. Ateşleme yapmıyor yani. Bujinin biri sorun çıkartırsa diğeriyle değiştirme imkanım var en azından :)

Onun dışında yakıtı düşmeye başladı. Fulleyip 100 km'de tekrar fulleyeceğim. sonucu ilk ve sadece burada paylaşacağım :mrgreen:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Hadi geçmiş olsun allah büyüklerinden korusun bu titreşim bizim başımıza daha çok sorun açar ama hayırlısı ne diyelim..
Bu arada ilk burada paylaşıp başka kanallarda paylaşmayacağına çok mutlu oldum heyecanla beklecem :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

Hadi geçmiş olsun Allah büyüklerinden korusun bu titreşim bizim başımıza daha çok sorun açar ama hayırlısı ne diyelim..
Bu arada ilk burada paylaşıp başka kanallarda paylaşmayacağına çok mutlu oldum heyecanla beklecem :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum, ben 17-18 yaşlarında epey Jawa kullandım, şimdi yaş 30 ve yeniden motor almak istiyorum, izmirde yaşıyorum yardımlarınızı bekliyorum, Regal raptor 250 lik alıcam gibi görünüyor.. Bu motoru rahatlıkla kullanabilirim değil mi? T-gidon değil de normal kartal gidon 9 serisinden istiyorum, hepinize selamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

Slm arkadaşım h.geldin kardeşime katılıyorum başlangıç için harika olacak bi makina ama resimlerde de gör gv de SPYDER öncesi seni birsüre idare edebilir :)
yaş otuz boy umarım 1.80 i geçmiyodur çünkü ondan sonrası için raptor biraz küçük kalabilir.SPYDER a yada gv ye yönleneceksin..

Yok yok boyum 173 cm bazen diyorum 125liği beni paklar mı ama aynı ağırlık 125 lik biraz hantal kalır gibime geliyor, izmirde de bu işler zayıfmış biraz onu anladım... Bayinin elinde 250lik yok mesela mayıs ayı sonunda gelecek... 9 serisi gelecek mi adam bilmiyor belli değil diyor hoşuma gitmedi, temiz bulursam 2. el alıcam selamlar
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Yok yok boyum 173 cm bazen diyorum 125liği beni paklar mı ama aynı ağırlık 125 lik biraz hantal kalır gibime geliyor, izmirde de bu işler zayıfmış biraz onu anladım... Bayinin elinde 250lik yok mesela mayıs ayı sonunda gelecek... 9 serisi gelecek mi adam bilmiyor belli değil diyor hoşuma gitmedi, temiz bulursam 2. el alıcam selamlar

(9e uygun olur o zaman hatta b den biraz daha kalıblı ama boyu ufaktır.1.70-5 ideal bu makine için Güzel de durur be hocam :)

Başlangıç 9 e olacak o zaman tanıdığım bi abim var düşüncen nedir k.kartı peşin Sıfır garantili bir makina ayağına kadar gönderttirelim olmadı ikinci el de de temiz bulman mümkün ama aklındaki fiyat nedir ben de sana yardımcı olmaya çalışayım..
Bu sıralar hergün girmeye çalışıyorum foruma özelden msj at bilgi almak istersen bende görüşeyim....
Sezon geçmeden seni de motorlayalım..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
(9e uygun olur o zaman hatta b den biraz daha kalıblı ama boyu ufaktır.1.70-5 ideal bu makine için Güzel de durur be hocam :)

Başlangıç 9 e olacak o zaman tanıdığım bi abim var düşüncen nedir k.kartı peşin Sıfır garantili bir makina ayağına kadar gönderttirelim olmadı ikinci el de de temiz bulman mümkün ama aklındaki fiyat nedir ben de sana yardımcı olmaya çalışayım..
Bu sıralar hergün girmeye çalışıyorum foruma özelden msj at bilgi almak istersen bende görüşeyim....
Sezon geçmeden seni de motorlayalım..

Sıfır garantili bir makina nakliyesi dahil kaça gelecek bilmek isterim, peşin ya da taksit opsiyonları nelerdir?? Sıfır fiyatı internette 4.900 ile 5.200 arasında dolaşıyor.... Ayrıca izmirde tavsiye edeceğiniz bir servis var mı?? Teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

http://www.sahibinden.com/regal_raptor_dd250e-9-52WQQaXQQ23527178WQQpXQQdisplayite

http://www.sahibinden.com/sivi_sogutmali_motor_ariyorsan-38WQQaXQQ23109752WQQpXQQdisplayitem

Çok teşekkürler..
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
10
Bütçenize uyuyorsa Kore malı Hyosung tercih edilebilir. Alternatif olarak keeway land cruiser veya yine bütçeniz el verirse kymco venox bakabilirsiniz.

Ancak Regalin kısa şase 250'liği de oldukça hoş görünüyor. Hyosung biraz daha klasik. Ancak motor gücü olarak hyosung önde.

Regal alırsanız da bir sorunla karşılaşacağınızı sanmıyorum. Forumda kullanıcıları ve beğenenleri bir hayli var.

Seçim sizin. Ben olsam Regal Keeway arasında düşünürdüm. Fiyat olarak pek bir farkları yok.

Arkadaşım teşekkür ederim, biraz geç oldu ama teşekkür ederim.Regal raptor DD250-e9 aldım.3 günde ancak hallettik noterdeki işimizi.Bildiğiniz üzere sistem değiştiği için artık tescil işi de noterde yapılıyor.Notere artık temiz kağıdı bile götürmenize gerek yok çünkü noterde vergi dairesine ve trafiğe bağlanıp araçla ilgili bütün bilgileri gördükten sonra satışına izin veriliyor ve artık plakalar araçların TC noları oldu ve değişmiyor.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Hayırlısı olsun :) Fotoğrafları bekliyoruz en kısa sürede. Evet yeni sistem sayesinde işler en azından ucuz oluyor. Şimdi plakalar da değişmiş. Motorun satımında plaka motorda kalıyor ...

Bu arada bugün gaz telim koptu :( canım bir hayli sıkıldı. Usta gaz kolu kesiyor olabilir dedi. Yarın yaptıracağım. 1 ay içerisinde yaklaşık 1000km'lik bir yol yapmayı düşünüyordum (Lüleburgaz-Bolu) Ancak her hafta bir problem çıkartan motorum bana pek de güven vermiyor. Sanırım bu gezimi gerçekleştiremeyeceğim :(
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Sıfır garantili bir makina nakliyesi dahil kaça gelecek bilmek isterim, peşin ya da taksit opsiyonları nelerdir??
Çok teşekkürler..

Arkadaşım satıcısı ben değilim Satan kişiyi çok da tanımam ama makineler sıfır ve o gördüğün fiyatlardan çok daha ucuza olacağını garanti ederim.K.kartın varsa aynı opsiyonu ona da yaptırmaya çalışırım.
Bütçen nedir bilmiyorum ama Ankara , istanbul bayilerinden çok daha uygun fiyata olacağını düşün burdan yazmayım.
Kargo vs bedeli de aldırtmam.
Ama sen yine de ikinci ellere de bir bak temiz çok var piyasa da..
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
slm dostlar benim motorda anlayamadığım bi sorun var motorla yoldan geldim manisadan zonguldak'a motor yolda bi sorun çıkarmadı ama eve geldm ertesi gün marşa basıyorum sağ piston çalımıyor.neyse yavas yavas servise giderken pat pat diyip öne atıyor motor kendini.neyse usta baktı buji kafası yağlanmıs gibi değiştirdi normale döndü ama ustanın oğlu bu motor conta yakmış dedi ve kafam karıştı yaa
iyide bildiğim kadarıyla bu motor conta yakmadı su da kayanatmadı ama öyle dedi.
dün motorla kısa bi gezi yaptım 30 km kadar ama bugün aynı sorunu yine yaptı.motor soğudumu tekrarlıyor sorunu inanaın kafan allak bullak oldu yaa anlamadım sorun hepte sağ pistonda neden olabailir bu sorun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst