Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Motor bakımlı değil özellikle gidondaki titreşim canımı sıktı ya başka hiçbir yerde titreşim yok gidon çok fena zangrdıyor rolantide gaz verince.Onun dışında zaten alınca periyodik bakımlarını yaptırcam,motorda çizik falan yok.darbe almamış.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Atmaca üstadım sonra chopper ımı istiyorum diye ilan açmıştı birisi öyle olmayasın hem seni de kaybetmeyelim buralardan.
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
43
yardım

arkadaşlar benim motora buji anahtarı aldım lazım olur diye ancak elimde buji yok lazım olursa neyle değiştirecem :cherry: sizden ricam regal raptor dd250 9b için buji modelini yazarmısınız sipariş geçeyim de elimde olsun lazım olur. :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Atmaca üstadım sonra chopper ımı istiyorum diye ilan açmıştı birisi öyle olmayasın hem seni de kaybetmeyelim buralardan.

Eyvallah, kazasız belasız, keyifle olsun da motorda tarz o kadar şart değil. Hepsinin ayrı bir keyfi var.
Yeter ki sizin gibi kardeşlerimiz hayatımızda hep daim olsun. :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba Regal Raptor Kullanıcıları

Ne zamandır foruma girmiyordum. Havalar ısındı tabi gezmekten pek vakit bulamaz oldum :)

Şuan motorum 1200km'nin üzerinde...Hiçbir sorunu yok gayette memnunum . Her geçen gün biraz daha seviyorum gerçekten.

zyhijk.jpg

i3gu1y.jpg

19l4p4.jpg

Meşhur Alpullu Pizzaları :) Yolunuz Düşerse Teras Cafe'ye uğramayı ve pizza yemeyi unutmayın :)

RR'ıma taktırdığım Armode'nin yan çantaları gerçekten çok hoş oldu. Ve tahminimden daha da kullanışlılar. Birkaç gün önce de ön cam taktırdım ancak resim çekmeye fırsat bulamadım.

Bu arada depoyu tutan somunlardan sağ taraftaki düşmüştü onu taktırdım onun dışında herşey yolunda biraz fazla yakması dışında ..

Benzinin fiyatı pahalı olduğundan mı nedir bana fazla yakıyor gibi geliyor. 10 liralık benzin ile (2,6 litre) yaklaşık 65-70 km yapıyor. Biraz devirli de kullanıyorum belki ondandır.

Bunun dışında daha önce hiç cruiser/ chopper tarzı motosiklet düşünmüydum. Hatta kendi kendime 50'mden sonra falan anca alırım diyordum ama ... Çevremdekiler ısrarla bu tarza devam etmemi söylüyorlar. Bende onlara katılmıyor değilim :)

Herkese kazasız belasız geziler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Eyvallah, kazasız belasız, keyifle olsun da motorda tarz o kadar şart değil. Hepsinin ayrı bir keyfi var.
Yeter ki sizin gibi kardeşlerimiz hayatımızda hep daim olsun. :rendeer:

Eyvallah Abim tabiki daimiz bir kaza bela olmazsa :),

Umarım yanlış anlaşılmadı rr topiğinden kaybetmeyelim demek istedim.Hepimize uzun ömürler olsun yoksa :)

Hörmetler.

Bu arada önerileriniz her zaman dinlemeye hazırız sanırım raptorlar bırakmaya başladılar kendilerini :(
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Merhaba Regal Raptor Kullanıcıları

Ne zamandır foruma girmiyordum. Havalar ısındı tabi gezmekten pek vakit bulamaz oldum :)

Şuan motorum 1200km'nin üzerinde...Hiçbir sorunu yok gayette memnunum . Her geçen gün biraz daha seviyorum gerçekten.

zyhijk.jpg

i3gu1y.jpg

19l4p4.jpg

Meşhur Alpullu Pizzaları :) Yolunuz Düşerse Teras Cafe'ye uğramayı ve pizza yemeyi unutmayın :)

RR'ıma taktırdığım Armode'nin yan çantaları gerçekten çok hoş oldu. Ve tahminimden daha da kullanışlılar. Birkaç gün önce de ön cam taktırdım ancak resim çekmeye fırsat bulamadım.

Bu arada depoyu tutan somunlardan sağ taraftaki düşmüştü onu taktırdım onun dışında herşey yolunda biraz fazla yakması dışında ..

Benzinin fiyatı pahalı olduğundan mı nedir bana fazla yakıyor gibi geliyor. 10 liralık benzin ile (2,6 litre) yaklaşık 65-70 km yapıyor. Biraz devirli de kullanıyorum belki ondandır.

Bunun dışında daha önce hiç cruiser/ chopper tarzı motosiklet düşünmüydum. Hatta kendi kendime 50'mden sonra falan anca alırım diyordum ama ... Çevremdekiler ısrarla bu tarza devam etmemi söylüyorlar. Bende onlara katılmıyor değilim :)

Herkese kazasız belasız geziler dilerim.


way be motoru ilk aldığın günü hatırlıyorum şimdi 1200 km yol yapmışssın.ilk ve önemli rodajı bitirmişsin.bizde o kmleri görsekde gaza korkmadan bassak.
yolun açık olsun murat :bounce:
chopperı sevmene sevindim :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Teşekkür ederim :) Sizince yolunuz açık olsun:cat:

Yolunuz buralara düşerse haberleşelim:wiinkk:
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
motor takası

slm dostlar ben sizlerin görüşlerini almak istiyordum ben de regal raptor 250 var 2006 motor temiz 30000 km de ancak birisi bana 1993 model suzuki gs500e teklif etti kullanamamış en sonun da kafa kafaya takasa ikna olduk motor temiz duruyor ama km saati istiyor bir tane sizce napym motor serii ii kaçıyor harbi japon sizce değer mi?kafa kafaya takasa :silent:
tahminen 60 000 km vardır ama 9000 km önce motor yapılmış ne dersiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sa

slm dostlar ben sizlerin görüşlerini almak istiyordum ben de regal raptor 250 var 2006 motor temiz 30000 km de ancak birisi bana 1993 model suzuki gs500e teklif etti kullanamamış en sonun da kafa kafaya takasa ikna olduk motor temiz duruyor ama km saati istiyor bir tane sizce napym motor serii ii kaçıyor harbi japon sizce değer mi?kafa kafaya takasa :silent:
tahminen 60 000 km vardır ama 9000 km önce motor yapılmış ne dersiniz

motora güveniyorsan begeniyorsan takas yapabilirsin iiiiiiiki motoruda sen biliyorsun karar senin
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
slm arkadaslar 250lik su sogutmalı kullanıyorum 2000 bakım yapıldı subab ayarı faland yapıldı ama vıbrasyon ve tıtresım cok oluyor nasıl azlta bılırım.özellıklede devır yukselınce ronlantıde calısma sesı bıle duyulmuyacak kadar az ama surat yapınca tıtresım cok oluyor...görüşlerınızı beklıyorum.......
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Motor bağlantı yerlerini takozların vidaları gevşiyor onları sıktırın sürekli. Bütün vidaları her bakımda mutlaka elden geçirmelisiniz.


Bu arada bende rodajdan sonraki bakımı da yaptırdım bugün. Yağı değişti Hava filtresi temizlendi. Ekstra olarak bir süredir motorun fazla yaktığından şikayetçiydim. Bu yüzden sübap ayarlarını yaptırdım. Biraz fazla sıkıymış onları normal ayara getirdim. Ayrıca motor bloğunun üzerinden gelen ve dışarıya hava veren küçük plastik bir boru vardı. Ve çok ses yapıyordu. Onuda kapattım . Hava ve karbüratör ayarı yapıldı. Buna ilave olarak yan ayaklıkta çalışmama durumunui iptal ettim. Artık yan ayaklıkta motoru çalıştırıp uzaktan sesini dinleyebiliyorum :queen:
Sonuç olarak artık motor daha sessiz ve stabil çalışmaya başladı. Rölantide tık tık sayıyor maaşallah :p daha önce rölantide saçmalıyordu biraz. Şimdi o da normale döndü.Sübap ayarları ve bakımdan sonra umarım yakış değerleri düşer.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
10 liralık benzin aldım şuan 50km yaptım. Normalde 60 km'de bitmesi gerekiyordu. Umarım 70-80e kadar çıkar. Yolda kalana kadar benzin almayacağım :p
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
1
slm arkadaşlar.bende rr almadan önce çok düşündüm ama alınca düşündüğüm gibi olmadığının farkına vardım.harika bir sürüş zevki var.
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
Merhabalar arkadaslar bir nefeste butun yazilari okudum ve regal raptor almaya karar verdim. Fakat Ankara'da oldugum icin seceneklerim cok az. Boyum 1.65 oldugu icin T gidon versiyonunu denedigimde manevralarda standard gidon kadar rahat olmadigini gordum ve onlari eledim. Sizler sayesinde buji aku zincir derken parcalar konusunda da baya bilgi sahibi oldum. Simdi tek eksik kaliteli parcalarla iyi bir usta tarafindan bakimlari yapilmis az km'li bir rr bulmak. Forumdaslar olarak satmayi dusunen yada cevresinde rr'ini satmayi dusunenler varsa bu ay icerisinde almayi planliyorum. Insallah bulabilirim.

bana sorarsan alma ben super shadowdan indim buna bindim titreşim manyağı oldum at dan inip eşşeğe binmek gibi oldu sesi skygo dan farksız serilik bakımında ss in eline su dökemez bence bi ss lere bak derim
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bugün yaklaşık 60 km'lik bir yol yaptım. Dönüşte motordan gelen acayip bir ses olduğunu fark ettim. Sanki egzozlarım açılmış gibi güçlü bir ses veriyordu. Dedim birinin harley'ini mi aldım yanlışlıkla :p Süratte çekişte bir değişiklik yoktu . Gazı bırakınca pat pat patlama sesleri bile geliyordu :) Baştan çok hoşuma gitti ama dedim bunda bir anormallik var. Durduk yere böyle olmaması gerekiyordu diye düşündüm.

Durup kontrol ettim. Motordan çıkan egzoz borusunun biri yerinden çıkmış . Vidasi düşmüş. Biraz boşluk var ve sesin kaynağı bu. Baktım egzozlardanda çıkış oldukça az.
8y9r9g.jpg


Resimdede görünüyor zaten. Bugün pazar olduğundan servisim kapalı. Yarın ilk iş bunu yaptırmak olacak. Zaten 2 çelik vida takılacak. Diğeride biraz gevşek sanırım. Onuda sıktıracağım.

Ama sorun şuandaki sesin çok hoşuma gitmesi :) Egzozları açtırmayı ciddi ciddi düşünüyorum. 1600km'ye geldim. Ne dersiniz egzozları açtıran / deldiren varmı ? Tavsiye edermisiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:30 ----------

Ayrıca ön cam taktırmıştım. Onun resmini ekleme şansım olmamıştı. Biraz karanlık gece çekebildim. Fikir vermesi açısından...
2guxu7p.jpg
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
slm bılader ön cam taktırınca surat eksılme mutlaka oluyordur bırazda cekısten duser.orjınal camı ozelmı yaptırdın yoksa hazırı satılıyormu..benımkı 250 lık onada tam olurmu.bende taktırmayı dusunuyorum ama antalyada bulamadın guzel on cam...zaman zaman cıvataları sıkmayı unutma elınden gelıyorsa kendınde sıkabılırsın zamanla gevseme oluyor tıtresımden dolayı.egzosları actırısan ses mutlaka degısır.ses daha ıyı cıkar dıye dusunuyorum yakıt ve cekısıde etkıler yanı daha cekıs artar gıbı gelıyor bana...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Selam . Ön cam takınca süratta kayda değer bir değişim olmadı. Zaten son hızı 110 olan bir makine.(150cc) Şuan rahat 100 yapıyor bu da bana yetiyor. Ama ara hızlanmalara bir etkisi olmadı . son hız düşüyor biraz. Camı 35 liraya taktırdım montaj dahil. Hazır satılıyor. 250liliklere de uyumlu. Düşünürsen buradan alıp yollarım sana kargoyla.

Civataları vidaları sorma ya kaç tanesi düştü hatırlamıyorum artık. Yerine takılan bir daha düşmüyor en azından :p Yarın ustayla bir konuşayım egzozları açmak istediğimi söyleyeyim.

Yakıt artarsa yandım :pr: Zaten bu aralar 4silindirlik lik makinalar kadar yakıyor . (10tl 2,6lt 60km) Sordum ustaya . 2500e doğru kurum bağladıktan sonra düşer dedi. İnşallah dediği gibi olur.

Tek tesellim 4 silindir makinam olsa ne kadar benzin gider az çok bilir hale geldim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst