- Katılım
- 18 Ağu 2009
- Mesajlar
- 43
verilecek en kısa ve öz cevap :cat:
bu arada elcikler konusunda kimsenin fikri yok anlaşılan :salut::salut::salut::salut:
Elcikler gercekten çok havalı ama nasıl değişir hiç bı fikrim yok
verilecek en kısa ve öz cevap :cat:
bu arada elcikler konusunda kimsenin fikri yok anlaşılan :salut::salut::salut::salut:
verilecek en kısa ve öz cevap :cat:
bu arada elcikler konusunda kimsenin fikri yok anlaşılan :salut::salut::salut::salut:
Kardeş elcikleri değiştirmek için önce elciklerin baş tarafındaki topuzları sökeceksin..Topuzların başında vida var vidaları sök ardından topuzları çevirerek çıkar..Burda dikkat şimdi Topuzları normal şekilde değil, saat yönünün Ters istikameti yönünde çevirerek açacaksın..Yoksa açayım derken iyice sıkma...Ardında elcikleri aşağı yukarı esnete esnete kendine doğru çeke çeke, çevire çevire sökeceksin....Burada dikkat etmen gereken bir nokta daha var..Sağ taraftaki elcik aynı zamanda gaz işlevi gördüğünden bunu sökmeden önce bağlı bulunduğu ( marş stop far v.s düğmelerinin bağlı olduğu yer) kısımın altında 2 adet daha vida var..Onlarıda söküp gaz kolunu o bölümden ayıracaksın..gaz tellerini gevşetip çıkaracaksın çıkarırken dikkat edin plastikleri çok adi elciğin çıkarıym derken mekanizmayı kırmayın. sonra aldığın yeni elcikleri aynı şekilde takacaksın 1-2 damlada yağ damlat 10 numara olur.....Aslında basit..Bu kadar yazdığıma bakmayın..Birkez yaptığıızda o kadarda zor olmadığını göreceksinizKolay gelsin
yazı okudum hemen aşağı indim.tam söylediğin gibi olmadı ama farklı yöntemlerle en sonunda hallettim :cat::cat:
ama elcikler tam olmadıale: yarın yine kesme-biçme işiyle hallederim ama T gidona çok iyi oldu :bounce:
kardeşim çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
toprak , ustam bendede T gidon gri motor var elciklerle bi fot paylaşırmısın bende orjinal elcik üstünde püsküllü deri kılıf var fotoları paylaşırsan belki bende değiştirme ihtiyacı duyarım:cat:
Merhaba RR kullanıcları
Motorumla 500 km 'yi devirmiş bulunmaktayım. Yarın ilk bakımını yaptırmayı düşünüyorum. Zincir bir hayli gevşedi. Onu sıktıracağım. Yağı değişir hava filtresi temizlenir diye düşünüyorum.
Ayrıca bugün canımı sıkan bir olay oldu. Eve doğru giderken (70 km bir yolculuktan sonra) birden far ampülü kesti. Ve kısa farlarım yanmamaya başladı. Uzunlar yanıyor. Dönüşte uzunlarla gelmek zorunda kaldım. Ve önümdeki araçların bundan pek memnun olmadığını söyleyebilirim.
Far neden kesti bir fikrim yok. Giderken birden kesti. Umarım bir sorun olmadan değişir. Ampül konusunda tavsiyeniz varsa (marka veya cinsi şeklinde) aktarmanızı rica ediyorum.
fotoları ilk fırsatta ekleyeceğim.kankardeşimdede gri T gidon var.gri makinayı çok iyi biliyorum ve diyorumki bu elcikler siyahta bu kadar güzel olduysa gride mükemmel olur:cat:
Benim bı sorum daha olacak bakım yaptırmayı düşünüyorum ama kaça patlar bilmiyorum mali Acidan dardayim birazbide nerde yaptirabiliriz
her zaman DELTA MOTOR ,EMRE MOTORdan ucuz olmuştur.yan kapak fiyatı nikelajlı 80 TL aynı kapak EMREde 140 TLDelta Motordan (Konya) regalin tüm parçalarını Temin edebilirsin: 05537487000 numarasından Özlem Hanımla Görüşün Size yardımcı olacaktır..Diğer Bir Alternatif İstanbul Emre ltd..Havaleni yaptığının ertesi günü istediğin parçayı hemen kargoluyor 2 firmada..Hava filtresi olarak mct lerin hava filtresinide kullanabilirsin..Birebir bizim motorlara uyumlu..Ben 10 Liraya aldım mct nin filtresini Ankarada Yiba çarşısından.....Ama eğer Yan kapakları alacaksanız sizi 120-130 tl lik bi masraf bekliyor...Yan kapaklarınızı iyi koruyun Arkadaşlar..Çünki acayip pahalı:cat:
Benim bı sorum daha olacak bakım yaptırmayı düşünüyorum ama kaça patlar bilmiyorum mali Acidan dardayim birazbide nerde yaptirabiliriz
her zaman DELTA MOTOR ,EMRE MOTORdan ucuz olmuştur.yan kapak fiyatı nikelajlı 80 TL aynı kapak EMREde 140 TL
bakım derken yağ-buji-hava filtresi dersen ortalam 70-100 arası bişey olur
slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaayolda yapmak istiyorum ama.
görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız
slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaayolda yapmak istiyorum ama.
görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız
][/url]
Arkadaşlar belki bana güleceksiniz ama bir çoğunuzun da bunu bilmediğine eminim herkes öğrensin diye yazıyorum.
Sinyal verdikten sonra sinyali kapatmak için kolu aksi istikamete azıcık çekiyordum ve kapanıyordu, ama çoğu zaman ne tarafa sinyal verdiğimi unuttuğun için düğmeyide ne tarafa çekeceğimi bilmiyor, sinyal lambasına bakıyordum (Yaşlılığıma verin) ama bugün elim çarptı sinyal kendiliğinden kapandı, sonra incelediğimde meğerse ne tarafa sinyal verirsen ver düğmenin ÜZERİNE BASINCA kırt edip sinyal kapanıyormuş, kendi kendime amma güldüm haaaa.
Abi 2 defa mail yolladım ama sanırım ulaşmıyor, başka bir mail adresin varsa oraya yollayalım:cat:
Yaw abi sende bizle dalga geçiyon he ben ilk bindiğimde anlamıştım:queen:
Merhabalar
Zaman geçtikçe motoruma daha çok ısınmaya başladım.Umarım havalar kısa sürede ısınır ve bende RR'ımla birlikte daha çok km yaparım
Herkese kazasız sürüşler dilerim :cat: