Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
elcik değişimi

verilecek en kısa ve öz cevap :cat:

bu arada elcikler konusunda kimsenin fikri yok anlaşılan :salut::salut::salut::salut:

Kardeş elcikleri değiştirmek için önce elciklerin baş tarafındaki topuzları sökeceksin..Topuzların başında vida var vidaları sök ardından topuzları çevirerek çıkar..Burda dikkat şimdi Topuzları normal şekilde değil, saat yönünün Ters istikameti yönünde çevirerek açacaksın..Yoksa açayım derken iyice sıkma...Ardında elcikleri aşağı yukarı esnete esnete kendine doğru çeke çeke, çevire çevire sökeceksin....Burada dikkat etmen gereken bir nokta daha var..Sağ taraftaki elcik aynı zamanda gaz işlevi gördüğünden bunu sökmeden önce bağlı bulunduğu ( marş stop far v.s düğmelerinin bağlı olduğu yer) kısımın altında 2 adet daha vida var..Onlarıda söküp gaz kolunu o bölümden ayıracaksın..gaz tellerini gevşetip çıkaracaksın çıkarırken dikkat edin plastikleri çok adi elciğin çıkarıym derken mekanizmayı kırmayın. sonra aldığın yeni elcikleri aynı şekilde takacaksın 1-2 damlada yağ damlat 10 numara olur.....Aslında basit..Bu kadar yazdığıma bakmayın..Birkez yaptığıızda o kadarda zor olmadığını göreceksiniz :) Kolay gelsin
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Kardeş elcikleri değiştirmek için önce elciklerin baş tarafındaki topuzları sökeceksin..Topuzların başında vida var vidaları sök ardından topuzları çevirerek çıkar..Burda dikkat şimdi Topuzları normal şekilde değil, saat yönünün Ters istikameti yönünde çevirerek açacaksın..Yoksa açayım derken iyice sıkma...Ardında elcikleri aşağı yukarı esnete esnete kendine doğru çeke çeke, çevire çevire sökeceksin....Burada dikkat etmen gereken bir nokta daha var..Sağ taraftaki elcik aynı zamanda gaz işlevi gördüğünden bunu sökmeden önce bağlı bulunduğu ( marş stop far v.s düğmelerinin bağlı olduğu yer) kısımın altında 2 adet daha vida var..Onlarıda söküp gaz kolunu o bölümden ayıracaksın..gaz tellerini gevşetip çıkaracaksın çıkarırken dikkat edin plastikleri çok adi elciğin çıkarıym derken mekanizmayı kırmayın. sonra aldığın yeni elcikleri aynı şekilde takacaksın 1-2 damlada yağ damlat 10 numara olur.....Aslında basit..Bu kadar yazdığıma bakmayın..Birkez yaptığıızda o kadarda zor olmadığını göreceksiniz :) Kolay gelsin


yazı okudum hemen aşağı indim.tam söylediğin gibi olmadı ama farklı yöntemlerle en sonunda hallettim :cat::cat:
ama elcikler tam olmadı:pale: yarın yine kesme-biçme işiyle hallederim ama T gidona çok iyi oldu :bounce:
kardeşim çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
43
yazı okudum hemen aşağı indim.tam söylediğin gibi olmadı ama farklı yöntemlerle en sonunda hallettim :cat::cat:
ama elcikler tam olmadı:pale: yarın yine kesme-biçme işiyle hallederim ama T gidona çok iyi oldu :bounce:
kardeşim çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için

toprak , ustam bendede T gidon gri motor var elciklerle bi fot paylaşırmısın bende orjinal elcik üstünde püsküllü deri kılıf var fotoları paylaşırsan belki bende değiştirme ihtiyacı duyarım:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba RR kullanıcları :)

Motorumla 500 km 'yi devirmiş bulunmaktayım. Yarın ilk bakımını yaptırmayı düşünüyorum. Zincir bir hayli gevşedi. Onu sıktıracağım. Yağı değişir hava filtresi temizlenir diye düşünüyorum.

Ayrıca bugün canımı sıkan bir olay oldu. Eve doğru giderken (70 km bir yolculuktan sonra) birden far ampülü kesti. Ve kısa farlarım yanmamaya başladı. Uzunlar yanıyor. Dönüşte uzunlarla gelmek zorunda kaldım. Ve önümdeki araçların bundan pek memnun olmadığını söyleyebilirim.

Far neden kesti bir fikrim yok. Giderken birden kesti. Umarım bir sorun olmadan değişir. Ampül konusunda tavsiyeniz varsa (marka veya cinsi şeklinde) aktarmanızı rica ediyorum.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
toprak , ustam bendede T gidon gri motor var elciklerle bi fot paylaşırmısın bende orjinal elcik üstünde püsküllü deri kılıf var fotoları paylaşırsan belki bende değiştirme ihtiyacı duyarım:cat:

fotoları ilk fırsatta ekleyeceğim.kankardeşimdede gri T gidon var.gri makinayı çok iyi biliyorum ve diyorumki bu elcikler siyahta bu kadar güzel olduysa gride mükemmel olur:cat:

Merhaba RR kullanıcları :)

Motorumla 500 km 'yi devirmiş bulunmaktayım. Yarın ilk bakımını yaptırmayı düşünüyorum. Zincir bir hayli gevşedi. Onu sıktıracağım. Yağı değişir hava filtresi temizlenir diye düşünüyorum.

Ayrıca bugün canımı sıkan bir olay oldu. Eve doğru giderken (70 km bir yolculuktan sonra) birden far ampülü kesti. Ve kısa farlarım yanmamaya başladı. Uzunlar yanıyor. Dönüşte uzunlarla gelmek zorunda kaldım. Ve önümdeki araçların bundan pek memnun olmadığını söyleyebilirim.

Far neden kesti bir fikrim yok. Giderken birden kesti. Umarım bir sorun olmadan değişir. Ampül konusunda tavsiyeniz varsa (marka veya cinsi şeklinde) aktarmanızı rica ediyorum.

çok büyük ihtimalle ampulun kısası patlamıştır.tavsiye olarakta elbetteki osram ampuller
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
8
sevgili arkadaşlar.yangaki akü kapagım kırık, birde hava filtrem bitmiş, nerden temin edebılırım.yardım edersenız sevınırım ama etmezsenız üzülmem :):) kalın saglıcakla
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Delta Motordan (Konya) regalin tüm parçalarını Temin edebilirsin: 05537487000 numarasından Özlem Hanımla Görüşün Size yardımcı olacaktır..Diğer Bir Alternatif İstanbul Emre ltd..Havaleni yaptığının ertesi günü istediğin parçayı hemen kargoluyor 2 firmada..Hava filtresi olarak mct lerin hava filtresinide kullanabilirsin..Birebir bizim motorlara uyumlu..Ben 10 Liraya aldım mct nin filtresini Ankarada Yiba çarşısından..:)...Ama eğer Yan kapakları alacaksanız sizi 120-130 tl lik bi masraf bekliyor...Yan kapaklarınızı iyi koruyun Arkadaşlar..Çünki acayip pahalı:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
43
fotoları ilk fırsatta ekleyeceğim.kankardeşimdede gri T gidon var.gri makinayı çok iyi biliyorum ve diyorumki bu elcikler siyahta bu kadar güzel olduysa gride mükemmel olur:cat:


Benim bı sorum daha olacak bakım yaptırmayı düşünüyorum ama kaça patlar bilmiyorum mali Acidan dardayim biraz :) bide nerde yaptirabiliriz
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Delta Motordan (Konya) regalin tüm parçalarını Temin edebilirsin: 05537487000 numarasından Özlem Hanımla Görüşün Size yardımcı olacaktır..Diğer Bir Alternatif İstanbul Emre ltd..Havaleni yaptığının ertesi günü istediğin parçayı hemen kargoluyor 2 firmada..Hava filtresi olarak mct lerin hava filtresinide kullanabilirsin..Birebir bizim motorlara uyumlu..Ben 10 Liraya aldım mct nin filtresini Ankarada Yiba çarşısından..:)...Ama eğer Yan kapakları alacaksanız sizi 120-130 tl lik bi masraf bekliyor...Yan kapaklarınızı iyi koruyun Arkadaşlar..Çünki acayip pahalı:cat:
her zaman DELTA MOTOR ,EMRE MOTORdan ucuz olmuştur.yan kapak fiyatı nikelajlı 80 TL aynı kapak EMREde 140 TL

Benim bı sorum daha olacak bakım yaptırmayı düşünüyorum ama kaça patlar bilmiyorum mali Acidan dardayim biraz :) bide nerde yaptirabiliriz

bakım derken yağ-buji-hava filtresi dersen ortalam 70-100 arası bişey olur
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
43
her zaman DELTA MOTOR ,EMRE MOTORdan ucuz olmuştur.yan kapak fiyatı nikelajlı 80 TL aynı kapak EMREde 140 TL



bakım derken yağ-buji-hava filtresi dersen ortalam 70-100 arası bişey olur

Valla bilmiyorumki komple bı bakım istiyorum yıllık sürekli buji değiştiriyorum jikle kolu kırıldı bügünde sabah çalışan Mars simdi çalışmıyor vurdurup gidiyorum.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
kardeş bujiler sürekli kurum bağlıyorsa senin jiklede sorun var.ayarlat.yada kurumu atmak için 100-150 km son gaz uzun yol yap.
ama jikleyi ayarlatmak daha karlı:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaa:( yolda yapmak istiyorum ama.

görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
fuarda yeni modelleri inceledim dehşet duruyordu s.s den bıkayım ilk işim bir r.r almak :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:42 ----------

slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaa:( yolda yapmak istiyorum ama.

görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız

bu forumda bahsettiğin km den çok daha fazlasını gidenler vardı aynı motorla neden böyle etrafa aldırıp tedirgin oldun anlamak içten bile değil kullanıcılarının yorumlarını tecrübelerini iyi oku bence
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
slm arkadaslar ben motorumu daha 4 ay önce almıştım 28000 km de 2006 regal raptor 250 cc kartal direksiyon motorum güzel ama pak binip uzun yol yapma şansım olamdı sadece 100 km uzaktan izmirden aldım evime getirdm.motorumu zonguldak a götürmek istiyorum 670 km falan ama bazı motor sahipleri yolda kalabilirsn deneme falan diyorlar ve daha binmeden hevesim kırıldı neredeyse... sizce nasıl olur 670 km yolu sorunsz atlata bilirmiym önerileriniz nedir?ben bu motoru sırf su soğutmalı olduğu için aldım ama pek önermeyenler çıktı hararet yapar diyen oldu motorunun km si çok yüksek kalırsın yolda diyen oldu ne yapayım sizce vaz mı geçeyim yaa:( yolda yapmak istiyorum ama.

görüş ve önerilerinizi bekliyorum neler yapayım motoruma gideyimmi uzun yola yada hiç denemeyeym mi ne dersiniz teşekkürler..
morale ihtiyacım var resmen yaa bütün hevesim kaçtı önümüzdeki ayın ortalarında getirmeyi düşünüyordum havalar düzeldiğnde......
motorumu ne kadar sürede durdurayım yolda mola vereyim nelerine dikkat edeyim eğer git derseniz kaç km de mola vreyim birde yolda su eksiltme falan yaparmı suyunu doldurdum antifirz var full damlatma falan yapmıyor ama yolda yapar mı acaba yaa eksiltme falan...boğulma şişme falan yapar mı acaba tecrübelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum vazgeçecem artık her kafa bir şey diyor soğudum o çok sevdiği motorumdan nerdeyse yaa
km'si çok mu bu arda benim motoru yaa sorun olur mu bu ustaya gösterdim ii dedi bir şeyi yok dedi bana ama işte ....aydınlatırsanız

aynı mesajı 3. defa okuyorum:pr: neden formu kirletiyorsunuz anlamadım.sorunuza zaten cevap yazılmış.sanırım yazılan cevaplar sizi tatmin edene kadarda "copy-paste" yapacaksanız:farao:

sorunuzu net cevaplarsak;
maden uzun yola çıkacaksanız ve ilk defa, kapsamlı şekilde iyi bir bakım yaptırın ve sonra yola çıkın.sadece motor için değil bütün mekanik aletler için " makinanın arıza yapmaması için,makinayı kullanmayı bilmek lazım "
eğer bu konuda kendinize güveniyorsanız yolunuz açık olsun
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Ben o tedirgin arkadaşımıza gerekeni yazmıştım..Aynı şekilde görüyorumki yukardaki mesajlarda arkadaşlar gerekeni yazmış..Arkadaşa bi sözüm var şimdi iyi okusun

"Kardeş sen bu kafayla yola filan çıkamazsın emin ol.Bence sen yola filan çıkma bu tedirginlikle.. aklında "ha yolda kaldım ha kalıcam " fikri olduğu sürece sen 8 saat yol gidemezsin bu kafayla..Yola çıkacaksan motoruna güveneceksin.. Güvenemiyorsan vay şu olcak bu olcak diyorsan hala biz boşa konuşmuşuz.. Kendine motoruna güvenemiyosan otur evinde..İkide birde aynı mesajı yazıp meşgul etme insanları..Sana herkes gereken cevapları verdi...
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
31
sinyal nasıl kapanır

cbrhil nikli üyeden alıntı-
Yaw abi sende bizle dalga geçiyon he ben ilk bindiğimde anlamıştım
Sinyal en kısa şekilde bu şekilde kapanır; İYİ Kİ YAZMIŞSINIZ BİLMEYEN ÖĞRENMİŞ OLDU arkadaşım,selamlar net üyesi arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:37 ----------

Evet sinyali kapat manın kısa yolu da BUDUR ,bİLMEYEN ARKADAŞLARIMIZ ÖĞRENMİŞ OLDU ,ELİNE SAĞLIK ARKADAŞIM,Bunlar püf naktaları bunun gibi başka püf naktaları varsa arkadaşlar hemen yazarlarsa güzel olur,tüm net arkadaşlara selamlar ,havalar ısınıyor,yollar motorlara açılıyor, Balıkesirden Zeki BAYRAKTAR

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------

][/url]

Arkadaşlar belki bana güleceksiniz ama bir çoğunuzun da bunu bilmediğine eminim herkes öğrensin diye yazıyorum.

Sinyal verdikten sonra sinyali kapatmak için kolu aksi istikamete azıcık çekiyordum ve kapanıyordu, ama çoğu zaman ne tarafa sinyal verdiğimi unuttuğun için düğmeyide ne tarafa çekeceğimi bilmiyor, sinyal lambasına bakıyordum (Yaşlılığıma verin) ama bugün elim çarptı sinyal kendiliğinden kapandı, sonra incelediğimde meğerse ne tarafa sinyal verirsen ver düğmenin ÜZERİNE BASINCA kırt edip sinyal kapanıyormuş, kendi kendime amma güldüm haaaa.
Abi 2 defa mail yolladım ama sanırım ulaşmıyor, başka bir mail adresin varsa oraya yollayalım:cat:

Yaw abi sende bizle dalga geçiyon he ben ilk bindiğimde anlamıştım:queen:

ARKADAŞLAR başka bu şekilde püf naktalarınızı yazın;öğrenmiş oluyoruz.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar

Motorumum ilk bakımını yaptırmış bulunmaktayım. Şuan 570km'de.

Bakımda yağ değişti Mobil 10-40 yağ konuldu (30TL). Gevşeyen vidalar sıkıldı. Arka amortisörler 1. kademedeydi ve çukurları çok fazla hissettiriyordu. Onları 4. kademeye aldırdım. Şimdi motor yolda daha stabil gidiyor. Ayrıca bakımdan sonra titreşim 0'a indi diyebilirim. 1,5 sene cbf150 kullanmış biri olarak ben titreşim yok diyorum.

Onun dışında motoruma arkaya armodenin yan çantalarından (heybe) aldım. (75TL)
İçindende küçük yavrusu çıktı :) onuda farın altına taktım. Gerçekten çok güzel oldu ve makinaya ayrı bir hava verdi. Tahminimden daha çok eşya alıyor . Alışverişten sonra gidona poşet asmaya son :)

Şimdi birde ön cam taktırmayı düşünüyorum. Aparatları olmadığından takamadık. En kısa sürede onuda taktıracağım .(25 TL)

Zaman geçtikçe motoruma daha çok ısınmaya başladım.Umarım havalar kısa sürede ısınır ve bende RR'ımla birlikte daha çok km yaparım :)

Herkese kazasız sürüşler dilerim :cat:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
elcikler tamam :p şimdi fotoları atma zamanım oldu ancak , güzelde oldu :cat:

k-522924-regal_raptor_ozz.jpg
[/URL][/IMG]

k-522930-regal_raptor_ozz2.jpg
[/URL][/IMG]

k-522933-rr_ozz.jpg
[/URL][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst