Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Selam Turlabo
O gun tanıştık ama ben motorumu alma heyecanında isminizi unuttum.
2 gündür bizim mahallede pratik yapıyorum yarın motor dersinden sınavım var sınavdan sonra bir arkadasımla inciraltına çalışmaya gideceğim istersen sen de gel hem tanısırız hem de fotoğraf çekeriz.

Tel 05334968349
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar bu siteyi yaklaşık olarak 2 aydır her gün düzenli olarak takip ediyorum . Motor tercihi ve teknik bilgilenme konusunda çok yardımlarınızın olduğunu belirtmek isterim . Bir çok arkadaşımız gibi bende Regal Raptor konusunda kesin bir karar vermiştimki taki Hysoung u görene kadar .

GV - 250 Aquila modelini çok beyendim ve onu almaya karar verdim .

250 CC kategorinse Chopper tarzı bir makine almayı planlayanlar mutlaka bu motoru görmelerini tavsiye ediyorum . Kızıltoprak Istanbul motor bayisinde
650 CC chopper ve Racing
250 CC chopper ve Racing modellerini görebilirsiniz.

Fakat söylemeden geçemeyeceğim 250 CC racing olan makinede aklım kaldı çok güzel bir motor fiyatta çok cazip racing düşünenler mutlaka görmeli .

Her keze selamlar .
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
arkadaşlar 2 gün önce motoruma kavuştum, ama dışarısı kar-buz olduğundan çıkarmadım. dün bi çalıştırıyım dedim şöyle bi ısıtıyım şarj falan olsun diye ama 5-6 dk. çalıştırdım makinayı. ısındı silindir bloğu, tam yeter artık derken eksozun kızarmaya başladığını fark ettim ve çekindim hemen stop ettim, soğumasını bekledim. soğudu ama eksoz susturucusunun nikelajı sarardı. normalmi yoksa anormalmi sizin makinalardada bööle bişey oldumu çoook merak ettim. acil cevap bekliyorum yoksa kafayı sıyırcaam...
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
delitay
Bu olay senin şanssızlığın dostum.
Hemen motoru aldığın yere götürüyorsun ve garantiden eksozu değiştiriyorsun.
geçmiş olsun
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
duslemek' Alıntı:
Ben bugün çekecektim ama akşam saati oldugu için yarın gündüz resim çekmek istedim ve motoru getirirken yandan geçen bir arabadan dolayı sırılsıklam olduk .
Yarın Turlabo gelirse birlikte resmimizi çekip göndereceğiz.


Düşlemek selam ;ben bugün teslim aldım motoru.ve 25,30 km yol yaptım.şimdilik gayet memnunum.yarından kastın pazar günü ise söz veremem ama ilerki haftalarda mutlaka senle vediğer dadyw cilerde gezmek isterim.
Diğer marka motorcu arkadaşlarlada gezmek isterimde:pale: onlar için olumlu bir gezinti olacağını sanmam.:cyclopsan
Çünkü Dadyw in gölgesinde kalırlar:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
Delitay hayırlı olsun,
Petifalcon unda dediği gibi egzosda sorun var hemen garantiden değiştir. Daha evvel birinin başına gelmişti galiba , Aykondaki Ali usta bahsetmişti yahu çok düşük bir ihtimal diyordu , kısmet Sorun suz değiştirirler...
Şarj içinde motoru hareket ettirip 5- 10 dk. dolaşmalısın

Bugun ogleden sonra istanbulda hava güzelleşince (güneş 1-2 dakika gözüktü)uzerime yagmurluğu giyip R&R'ımın yanına kostum kaç gündür brandanın altında yatıyor bu yüzden kesin aku bosalmıstır diye arabanın anahtarınıda aldım.(ki akuden akuye baglantı yaparım diye) İnanırmısınız daha ilk marşa basışımda çalıştı. Ben o anda inanamadım. Neyse atladım R&R a biraz ısındıktan sonra arkadasımı Bostancıya bıraktım vr diğer bir arkadaşın Hadımköydeki işyerine ugramaya karar verdim. 150-180 km(gidiş dönüş) yol ve Tem'den gittim genelde 120km ile bazen 130-135 arası hızlandım özellikle en sağ seritten arabaları sollamak cok hoşşş ama dediğm gibi genelde 100-120 arası çok rahat yormuyor.rahatca gittim acaip keyifliydi dönüşte yol sıkısıktı ve akşam ve bazı yerlerde sisli idi. Neyseki uzerimde reflektorlu yelek vardı bu yuzden görunmeme sorununu minumuma indiriyorum.
Hele köpruden sonra trafik felçti ama R&R ım için trafiğin felç olması muhım değil arabalarında bunalan insanların yanından (emniyet seridinden) hava ata ata geçtim.
Bu günden ve motorumdan acaip keyif aldım.
Yarında güzel olursa her yanı çamur zavallımın bir yıkamaya gidelim
Bu arada İstanbul için bulusma fikri atmıştım ama kaale alan olmadı galıba...

Bu arada gişelerde KGS kullanıyorum ve 1. koprude sorun olmuyor yalnız Hadımkoy gişelerinde başıma su geldi arabalar ve kamyonlar çamuru buraya taşıyor ve siz ortadan giderseniz arka lastikler kayıyor ve kıc atıyorsunuz. Bu gibi yerleri kullanan veya kullanacak olanlara mutlaka tekerlek izinden gitmelerini nacizane tavsiye ederim zira benim o an kalbim agzıma geldi gitti neyseki motor kendini çabuk toparlıyor...
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Selem arkadaşlar iş yoğunluğu nedeniyle uzun süredir gelemiyorum herkes nasıl iyimi

havalar güzelleşiyor Mart başı gibi "İstanbul tour 2" yapalımmı ne dersiniz. gerçi ilki sadece buluşmaydı pek tur sayılmaz

anılarımız tazelensin
img4945a2gd6ij.jpg


:bestmt:
:king: :king:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
baska bir resim
[img=http://img462.imageshack.us/img462/5308/img00236eb.jpg]

Bugün özdilekten cıkarken aniden otoparktan araba önüme fırladı bende motoru yatırdım arbanın kapısına hafifçe çarptım adamda sok oldu özür diledi gormediğini söyledi bos otoparkı kapmak isterken oldu dedi ee ne demişler motordan düşmeden motorcu olunmuyormuş allahtan iki tarafada birşey olmadı

Artık alış veriş merkezlerinin otoparkına giderken çok çok dikkatli olacağım
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
16
Yeniden merhaba,

Nihayet forumu baştan aşağı okuyabildim. Biraz sabahlamış oldum, ancak çok şikayeçi değilim. Bu forumun, birikimlerin çok güzel aktarıldığı, örnek bir paylaşım olduğunu tekrarlamak isterim... Şimdiye kadar Raptor'umu düzgün havada kullanma şansım hiç olmadı. Sürekli kar, soğuk, yağmur var. Bu hafta düzeliyor sanırım, yeter artık, yeter...

Bir kaç mesajda geçmişti: Yellowrocks konusu... Özel isim olduğundan anlamını irdelemek gereği duymamıştım ama; taaaa yakın zamanda bir arkadaşım söyleyince farkettim, aslında Türkçe basbaya "Sarıkayalar" bu yahu....

Bir de motorun tipleri konusunda farklı anlayışlar var gibi. Benim motor, ruhsatımda model DD250 E9B olarak belirtilmiş. Bu, buradaki mesajlarda "C" tipi olarak anılan türe tekabül ediyor (Classic). Sanırım temel model (base version) DD250E9 (yani E tipi dediğimiz) aslında zımnen "A" tipi oluyor. Classic model ise DD250E9B olarak kodlandırılmış (B tipi). Bu konuda da farklı algılamaların müsebbibi, ne yazık ki yine dağıtımcı firmadan başkası değil galiba...

Forumun başlarında (sanırım Emre... idi) Ankara' da bayilik alacağını ve çok interaktif bir yaklaşım getireceğini ileri süren bir arkadaş vardı; birden yokoldu ???? Ankara' da benim burada görebildiğim, çok az sayıda RR' cı var. Buradaki iletişimimizi güçlendirmeliyiz diye düşünüyorum. Öyle ki, havalar düzelip te İstanbul' daki veya İzmir, Bodrum, Antalya' daki RR' cı dostlarımız geldiğinde onları iyi misafir edebilelim.

Bu arada, Kaldera' nın takviye kablosu konusundaki çözümünü de okudum. Benim uygulamayı da kısaca sizlerle paylaşayım. Normalde piyasada satılan takviye kabloları arabalar için;dolayısıyla 45+ Ah aküler için tasarlanmış 25mm' lik kablolardan ve devasa maşalardan oluşuyor; haliyle, motor çantasının yarısını işgal ediyor. Bizim motorlar için 12V' ta en fazla 9Ah' lik bir akım çekiliyor. 10mm' lik NYAF tipi kablo ile bir çift (kırmızı/siyah) küçük krokodil aldım ve motor kısmı için dişi/erkek soket aldım. Soketin dişi kısmı motorda aküye bağlı kalacak şekilde, batarya kapağını açmanıza gerek kalmadan, takviye kablosun fişini taktığınızda krokodilleri takviye alacağınız aküye bağlamanız yetiyor. Üstelik, iki ucu krokodilli olduğunda, bağlantı esnasında, serbestteki uçların birbirine teması riski kalmıyor. Kablo ve maşalar devasa olmadığı için çantada yer kaplamıyor ve daha önemlisi, kablo boylarını arabanın/motorun çok yaklaşamadığı güç pozisyonlarda uzanma sorunu olmasın diye 3m tuttum. Takviye setini henüz kullanmam gerekmedi.

Geçmiş mesajlarda, arabadan takviyenin ateşleme sistemine zarar verebileceği endişesi gündeme gelmişti, ancak bu görüşü destekleyen ya da çürüten bir yorum gelmedi. Görüşü, bilgisi olan var mı? Benim değerlendirmem, gerilim aynı (12V) olduktan sonra, kapasitesi ne olursa olsun aküden sadece gereken miktarda akım çekileceği, dolayısıyla bir zarar gelmeyeceğidir. Bu konuyu iyi bilen varsa lütfen aydınlatsın.

RR' larına yeni kavuşan herkese hayırlı olsun, umarım başlarına kaza/bela gelmez. RR almayı düşünenlere de şimdiden hayırlı olsun. Yakında ehliyet sınavına girecek (başta RR' cılar olmak üzere) tüm dostlara başarılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sorunun sadece egzozdan kaynaklandığını düşünüyorsak doğru tercih tabi ki :cat: Tabi bundan önce alınan 120 YTL hariç :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
54
video için sağol çok güzel bi sesi var bende yarın alıyorum sonunda kavuşuyorum Bide Dadyw Clup Kursak???? Ben Şahsen Böle Bi Site Açmayı Düşünüyorum Sayglar ...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
guns_n_roses' Alıntı:
öncelikle mrb arkadaşlar. hemen soruma geçiyorum :) bende motor almayı düşünüyorum keeway supershadowu veya regal raptoru. öneriniz nedir acaba. regalin su sogutma olayı bana biraz daha cazip geldi yalnız supershadow unda ağzı açık bırakıcak bi görünüşü var... :silent:
Selam, motorumdan cok memnunum ama keway de (su ana kadar gelen çinliler içinde R&R dan sonra) oldukça iyi sonbaharda motor seçerken de Kewayin 250 liğini İnternette görmüştüm bayılmıstım. Ama bir ay sonra yakında diye diye Fuarda geleceğini öğrendik .Ben tezcanlı biriyim ve bir işe heves ettiysem hemen yapmalıyım ,o zamanının ve bana göre bu zamanın en iyi Çinlisi R&R da tercihimi kullandım. Hiç mi hiç Pişman değilim bilakis iyi yapmısım
R&R sıralı motor ve su soğutmalı
Keway 250 V motor ve hava soğutmalı

Keway 150 S.S ile iyi bir pazar yakaladı dilerim 250 de 150 gibi kalitelidir.Tahminimce fiyatı bizimkinden az bişey fazla olacak sana tavsiyem hemen alacam diyorsam zaten keway 250 bulamazsın mecbur R&R ama vaktim var diyorsan Bekle gelen Kewayi iyice incele sonucta kullanıcı sensın Zaten ikisinden biri sana sessizce beni al beni al diyecektir.... Sonucta kimseyi dinleme O sesi dinle...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU MOTORU ALDIĞIMA BİN PİŞMANIM!..
Çünkü;
Aldığım günden beri kullanım rahatlığı, sürüş kalitesi ve servisi olarak çinli'den beklediğimin o kadar üstünde bir performansı var ki sırıtmaktan joker gibi oldu suratım. servis'ten yüzüme bakım talep ediyorum!.. özellikle havaların düzelmesiyle beraber hergün işe motorla giden biri olarak iş ciddiyetinden kopma noktasında da ciddi endişelerim var. Yetkililerin ilgisine!..
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
9
arkadaşlar selamlar, açılmış bir topicte hangi benzin diye bir soru var. bizim motorumuz için hangisi geçerli 95 mi 98 oktan mı?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar dadyw-class diye bi yeni bi model var. ve burdaki kullanıcıların sahip oldugu raptorlerden biraz daha değişik. ön amortisörler uzatılmış. duydunuzmu gördünüzmü. ne dersiniz. bi göz atın isterseniz.


www.yellowrockmotorcycle.com
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sitede artık bu modele sahip üyeler de var. Hatta birkaç sayfa geride hangisinin daha güzel, daha estetik göründüğüne dair konuşmalar, eski seri ile yeni seri arasındaki fark ve benzerlikler hakkında da yapılmış bolca diyalog var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst