- Katılım
- 29 Kas 2005
- Mesajlar
- 85
Regal Raptor sever arkadaşlarım,
ne zamandır topiğimize katılamadım...motoru alıp daha çok tecrübelerimi paylaşmak istiyorum açıkçası...siz de beni pek özlemiş gibi durmuyorsunuz valla...aranızdaki tek bayanı hemen unuttunuz bakıyorum..
Motoru Toplu Satın alma ve Toplu A2 ehliyet alma organizasyon çalışmalarım devam ediyor...18 Şubatta A2 grubumuzla beraber sınava giriyorum...kısmetse mart gibi ehliyetimi almış olacağım. sonraki dönemler için grup organizasyon yapmak isteyen arkadaşlar organize olmak için arzu ederlerse başlığımızdan faydalanabilirler.http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6458
Sonra da motoru alacağız hep beraber hayırlısıyla...Toplu alım için listemiz kapanmadı Watercolours arkadaşımla beraber yeniden düzenledik...ve şu an açık..... http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7152gelen ve gelecek olan teklifleri bayiler afişe edilmeden tartışacağız ve hep beraber karar vereceğiz... Sadece gruptaki arkadaşların teklif getirmesi şart değil herkes bize teklif getirebilir... bilginize...
yardımlarınızı esirgemeyin please...
aşağıda vereceğim linkte bir arkadaşımız RRAptoruyla başına gelen talihsiz olayları paylaşmış...yardımcı olabileceğimiz bir şey varsa ona da yardımcı olalım...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8110
hepinize kucak dolusu sevgiler:rendeer:
Son düzenleme: