- Katılım
- 10 Eyl 2005
- Mesajlar
- 42
Merhaba arkadaşlar. Dün ben de regalimi almış bulunmaktayım
Bugün henüz 22 km'de. Almadan önce Aykon'dan Murat ile servise getirilen motorun şikayetleri ile yapılan servis hizmetlerinin hepsinin yazılı olarak yapılacağının garantisini aldıktan sonra (ki öyle yapıyorlarmış zaten) ödemeyi yapıp motorumu aldım. Yarın ruhsat ve plaka işlemlerini yapacağız. O nedenle henüz pek kullanamadım. Sadece dün eve kadar getirdim ve bugün evimin orada 1 tur attım 
Toplu alımdaki arkadaşlara neden katılmadığımı soracak olanlar olursa ilk başlarda bu motoru alma konusunda emin olmadığımdan sonra da hemen alma isteğimden dolayı arkadaşları da yarı yolda bırakmamak amacıyla yalnız hareket ettim. Umarım toplu alımdaki arkadaşlar da ister Regal olsun ister başka bir motor olsun, alıp aramıza katılırlar :bounce:
Motor tutkunu herkesin motor sahibi olması dileğiyle :rendeer:
Toplu alımdaki arkadaşlara neden katılmadığımı soracak olanlar olursa ilk başlarda bu motoru alma konusunda emin olmadığımdan sonra da hemen alma isteğimden dolayı arkadaşları da yarı yolda bırakmamak amacıyla yalnız hareket ettim. Umarım toplu alımdaki arkadaşlar da ister Regal olsun ister başka bir motor olsun, alıp aramıza katılırlar :bounce:
Motor tutkunu herkesin motor sahibi olması dileğiyle :rendeer: