- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 184
Merhaba,
Bu arada 1600 km oldum (Maaşallah su ana kadar Şahsi hatalarım dışında motorla ilgili hiçbir sorun yaşamadım ) Maşallah diyin lütfen. her hava şartında işe gidip geliyorum.
Kaldera haklısın Forum cok dağıldı insan bırakın aradığını bulmayı ben bu motor hakkında bilgi arayışında olsam bu kadar sayfa gözümü korkutur. Çoğu konuyu iki - hatta 3 kez yazmak zorunda kaldık ve insanlar bu kadar sayfayı okumaya üşendikllerinden Aynı soruyu soruyorlar ben Şahsen yinede cevap yazmaya çalısıyorum.
yanlış anlamayın bazen bos seylerde yazıyoruz bence forumu bölelim.
Burası motor hakkında bilgilendirme, yaşanan sorunların tartısıldığı bir yer olsun. Resimlerin paylaşıldığı.
Watercolors toplu alım ve için bir başlık açabilirsin bence daha iyi olur. Gerektiğinde buradanda link verilebilir.
Tabii bu benim şahsi fikrim. bilmiyorum katılırmısınız.
(seçmiş olduğum ve bindiğim motorun başkaları tarafındanda onaylanması ve aramıza yeni kullanıcıların katılması çok hoş dilerim bu böyle gider
Bu arada 1600 km oldum (Maaşallah su ana kadar Şahsi hatalarım dışında motorla ilgili hiçbir sorun yaşamadım ) Maşallah diyin lütfen. her hava şartında işe gidip geliyorum.
Kaldera haklısın Forum cok dağıldı insan bırakın aradığını bulmayı ben bu motor hakkında bilgi arayışında olsam bu kadar sayfa gözümü korkutur. Çoğu konuyu iki - hatta 3 kez yazmak zorunda kaldık ve insanlar bu kadar sayfayı okumaya üşendikllerinden Aynı soruyu soruyorlar ben Şahsen yinede cevap yazmaya çalısıyorum.
yanlış anlamayın bazen bos seylerde yazıyoruz bence forumu bölelim.
Burası motor hakkında bilgilendirme, yaşanan sorunların tartısıldığı bir yer olsun. Resimlerin paylaşıldığı.
Watercolors toplu alım ve için bir başlık açabilirsin bence daha iyi olur. Gerektiğinde buradanda link verilebilir.
Tabii bu benim şahsi fikrim. bilmiyorum katılırmısınız.
(seçmiş olduğum ve bindiğim motorun başkaları tarafındanda onaylanması ve aramıza yeni kullanıcıların katılması çok hoş dilerim bu böyle gider