Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
20
sadece DD 250 REGAL RAPTOR olarak düsünmedimbile bu forma yazarken Dadyw bir marka ve her modeli bence kendi siniflarinda en iyisi diye düsünüyordum ben REGAL RAPTOR aldim ama ( Dadyw )tüm modelleri hakkinda birbirimizi bilgilendirmemiz gerektigini düsünmüstüm acikcasi sonucta simdi REGAL kullaniyor olmam yarin baska bir model kullanmicagim anlamina gelmez.
TESEKKÜRLER.:baggio,petitfalcon :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hoşgeldin spjet;Regal'in hayırlı olsun.İsabetli kararından dolayı kutlarım.Bu arada, Regal'im 1500 km.de ve şu ana kadar sabah çalışmama sorunu ile hiç karşılaşmadım.Orjinal bujilerini değiştirmedim ve temizlemek için sökmedim.Bir kaç kez yağmur dolayısı ile iki üç gün yatırdım.buna rağmen her seferinde tek marşla çalıştı.Yaptığım,gaz koluna hiç dokunmadan jikleyi sona kadar çekip,marşa basmak.Ben motorumu yerinde değil,yürüterek ısıtıyorum.3-5 dakikayı yabana atmayalım,bayağı yol alınıyor.(Tabii ısınana kadar sıkıştırmadan.)Herkese keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
spjet
Tarih: 2005-12-01, 17:02:41 Mesaj konusu: dostlar araniza benide alin

2 aydir türkiyedeyim geldigimden beri aklima yatan bir motor ariyordum burda yazdiginiz herseyi okudum M.köy e gidip DADYW gördüm ve aldim

Hayirli olsun spjet ... cok iyi bir karar verdin...
Sen de benim gibi Turkiye `ye mi döndün? Nereden döndün buralara?Senin gibi bazi arkadaslar birden cikiyor ve diyor ki formu okudum ve gittim aldim... Ne kadar mutlu oluyorum bilemezsiniz... Burada kimsenin ticaret amaci yok ve foruma katilan tum arkadaslar ya kullanicilar yada almayi dusunen... Burada motorun artilari ve cok cok az olan eksileri ile biz birbirimize yardim ediyoruz... Umarim diger arkadaslar da bastirirlar ve topluca alirsiniz...

SHEMOTO da kesin alacak olanlardan ve kampanya baslatmak icin topluca AYKON a gidin ve bastirin bence... Mesela kredi kartina benim icin 4000YTL. ye 500YTL. almislardi... 4500YTL.yi 12 takside bolmuslerdi kredi kartim ile... Bu bankadan kaynaklaniyordu gerci ama olsun.... Aykon biraz bastirir (bankanin kestigi paranin azaltilmasi icin) ve siz biraz bastirirsiniz Aykon`un kestigi :bounce: para icin derken toplu indirim alirsiniz bence... :queen:

Haydi Regalciler... Caddelerde boy gosterelim artik... Ben milletin yolda gorunce dikkatli dikkatli bakmasindan SIKILDIM artik... Sizler de alin da merakli bakislari paylasalim enazindan... :queen:

Arkadaslar birde sunu soylemek istiyorum... listeyi yenileyen arkadaslar yeniledikten sonra geri donup bir onceki listelerini degistir kismindan silerlerse sayfalar kabarmaz... Bu arada sayfa sayimiz oldukca kabardi... Mod.lar nerede yaw... Silmeleri gerekirdi bu zamana kadar ama pek silecek gereksiz yazi da yok gerci... Herneyse... Ben de bu motoru almadan once JINLUN sayfalarini saatlerce okumustum...(O zaman DADYW topigi yoktu da :p ) Simdi bu sayfalari okuyan arkadaslari dusunuyorum da... saatlerini vermesinler diye en azindan yeni liste yayinlarken bir onceki listemizi silelim derim....

Ruzgariniz bol olsun Regal ciler.... :king:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
275-325 km. yapiyor genelde...
Ama 250 km. yaptim diyorsun yaa...tekrar tasana kadar doldur... Bakalim kac litre alacak?
O zaman emin olabilirsin km. de ne kadar yakiyor diye... :king:
Eger 30YTL. benzin alirsan cok fazla yakiyor demektir... km. de 120.000TL.. yani.
Benim motor olsaydi 26YTL. benzin alirdi... km. de 102000-105000TL. yani...
Normalde km. de 10Ykrs. yakiyor... Direk sehirler arasi 8-9 kurus sanirim... :king:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
rainman;

çok yakıyo okadar yakmaması lazım bujilerini değiştir CR7HSA al sirkecide 5 milyon bujileri değiştirdikten sonra benim yakıt bayağı farketti
çünkü
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Regal Raptor DADYW DD250E-9 kullananların sayısı...

1- GreatWhiteShark..........Beşiktaş.........İstanbul
2- Raptor_SS....................Libadiye..........İstanbul
3- kaldera.........................Kartal..............İstanbul
4- Gencadam..................(Beşiktaş!)........Sakarya
5- batista123.........İçerenköy,Kadıköy.....İstanbul
6- Hero..........................Kozyatağı...........İstanbul
7- army..........................Çengelköy..........İstanbul
8- cuk_o..............başakşehir.......ikitelli........İstanbul.......34 JD 834
9- PRESLEY...............................................İstanbul
10- JemiLL........................Erenköy............İstanbul
11- alberto_di_gio..............Ulus...............İstanbul
12- FLY76.................................................İstanbul
13- perfectionist.......................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
14- guven61.............................................Hatay
15- realt...................................................İzmir
16- 06DADYW...........................................Ankara
17- zorkan................................................Tekirdağ
18- serdumeny.................Küçükyalı..........İstanbul
19- cyunus................................................Bursa
20- fes71..................................................İstanbul
21- ironic...................................................İstanbul
22- Potenza..............................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
23- petitfalcon...........................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
24- yasinsubay..........................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
25- designer-samo............Ortaköy............İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
26- KOZO...................................................İzmir
27- PANDERMOS.............Zeytinburnu........İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
28- cantona..........Libadiye/Ümraniye........İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
29- xerox...................................................Antalya
30- inancalio..............................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
31- baggio.................................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
32- Erkan......................Bakırköy................İstanbul
33- Sick_BoY..............................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
34- demonicdreams...................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
35- rainman..................Küçükyalı .............İstanbul
36-SHEMOTO ............................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
37-LostShade............................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
38-cagyap.................................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)
39-spjet....................................................İstanbul
38-watercolours........................................İstanbul (Geleceğin DADYW cisi)


Watercolours kararını verdinmi Virago filan takılıyodun bir ara benmi yanlış hatırlıyorum
:king:
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
2
Arkadaşlar, şu anda saat gecenin 1'i tarihlerden 2 Aralık 2005 ve kısmetse bu cuma günü saat 17:00'de plakam takılmış olarak Regal Raptor'umu Mecidiyeköy Aykom Motor'dan teslim almış olacağım. Aykom Motor çalışanlarından sayın Murat Kuş'a , sayın Tuncay Bey'e ve serviste görevli olan sayın Ali Bey'e yakın ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim. Saygılarımla... Melih EKMEKÇİOĞLU Yeni Regal Raptor Kullanıcısı...
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Uzun zamandan beri foto yayınlanmadı da bi yayınlıyayım dedim...
3200 km. de bir Regal Raptor...



:king:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
öyle valla. fuara çinli firmalardan kimler katılacak, bilen var mı acaba? veya tam katılımcı listesi?
bir de regalci arkadaşlardan bir ricam olacak. motorun her ayrıntısını gösteren resimler sağolsun yollanmış. ama merak ettiğim bir konu var. insan regalin üstünde nasıl görünüyor? şöyle güzelgene boy/oran kıyaslaması yapabileceğimiz motor üstünde yandan çekilmiş bir fotoğraf gösterebilecek arkadaş var mı acaba? hafif yukarıdan çekilen fotoğraflar çoğu zaman yanıltıcı oluyor.
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
fedos, 20 kişi olacağımızı söylemeyi unutma gerekirse sarıkayalar ile görüşsünler.
Fiyat indirimi olmasa bile 0 faizle kredi kartına taksit imkanı falan alabilirsen iyi olur.
Hem belki fuara kadar dadyw'den vazgeçen :bounce: olur değilmi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
watercolours' Alıntı:
sağlık raporuyla ilgili ne sorunun var ki?
sağ ayağımda çocuk felcinden kaynaklanan bi kısalık ve incelik var (dizden aşağısı). ayrıca bilek ve parmaklarda hiç hareket yok, yani hükmedemiyorum. bundan dolayı B ehliyet için sağlık raporu veremeyeceklerini ancak H sınıfı için verebileceklerini söylemişlerdi. ben de bana oldukça benzeyen kardeşimi göndermiştim muayeneye. bunun için bana kızabilirsiniz ama inanın hovercraft hariç her türlü kara taşıtını kullandım ve gayet de başarılıyım. zaten raptor buluşmasında beni görenler büyük ihtimal sorunumu farketmemiş bile olabilir. herneyse... lafın kısası bana A2 için de rapor vermeyecekler ve kardeşim de şu an 7000 km. kadar uzakta. umarım bi yolunu bulabilirim. :pale:

ayrıca toplu alım için (raporu alabildiğim taktirde)
alım tarihi: ocak-şubat
ödeme koşulu: henüz olmayan kredi kartıma 12 taksit ya da banka kredisi ile peşin!..

herhangi organizasyon durumunda beni de plana dahil edin yine de!..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ya otomobil için bile belirli yardımcı cihazlar ile sürme hakkın vardır, motorlarda böyle birşey var mı bilmiyorum ama araştırdın mı hiç? sonuçta tabii ki sürebilirsin ama kanuna uygun sürersen senin için de rahat eder. yoksa ehliyetsiz motor kullanan bir sürü adam da var sokakta.
@raptor_ss,
o resmin daha da büyüğünü istiyorum ben. ölçüp biçecem de :D
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Arkadaşlar bu sabah regal raptorun istanbul bölge ana bayiisi aykona gittim .Orada motorları toplayan teknik servisten Ali bey ve Satıştan Murat beyle yaklaşık bir saat kadar görüştüm. Sağolsunlar benimle bayağı ilgilendiler. Murat beyle yaptığımız konuşma sonunda,toplu alımlarda belki bir indirim olabileceği ,fakat kaç kişinin alacağı yani kişi sayısının önemli olduğunu iletti.
bu durumda öncelikle kaç kişi olacağımız önemli.
Şöyle bir liste oluştursak: alacak kişiler, ne zaman uygun olabileceğini belirtsin ,listeyi oluşturalım.Kişi sayısı ortaya çıksın ve net bir şekilde aykona gidelim. :thumleft:
Ben başlatayım isterseniz :
1-fedos (şubat)
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Bu arada bazı arkadaşlar sabah çalışması konusunu kafasına takmışlardı...

İşte bu olayla ilgili kendi çektiğim video yu gönderiyorum...

12 gün kadar soğuk ve dışarda yatmış olan motorun sabah nasıl çalıştığını merak edenler için...

Kaldera dostum sen de izle... :mrgreen:

http://rapidshare.de/files/8590306/Regal_Raptor.AVI.html

Bilmeyenler için söylüyorum... Linki tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki Free tıklıyorsunuz.... Yeni açılan sayfanın en altında 20-25 sn. den geri sayıldığını göreceksiniz...... Bekleyin...
Zaman dolunca size 3 rakam yada harfi boş kutucuğa yazmanız istenecek... Sonra Start Download tıklamalısınız... Save yaparsanız video bilgisayarınıza kaydedilecektir...
Kolay gelsin...

:king:
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
Toplu satın alma,RRaptor boy-kilo uyum, solo-artçı ilk deneme, Raptor Avustralyada

KONU: RRaptor ve Boy-Kilo uyumu FOTOLAR
Herkese gülücükler..:cherry:.......bu arada RegalRaptor 250 SHEMOTO testinden başarıyla geçti arkadaşlar :flower: :cat: ......kilo boy endişesi olan tüm arkadaşlara duyurulur özellikle bayanlara....(SHEMOTO 51kg 162cm) Geçen gün forum da yapmış olduğum çağrıya ...GWShark arkadaşımızdan hemen yanıt geldi......Ne kadar şanslıydım ki....fuar dolayısıyla Yeşilköy'de olacakmış.....veeee akşamüzeri Raptorcuğuyla beraberce geldiler Yeşilköy'e, kendilerine bir kez daha sizin huzurunuzda teşekkür etmek istiyorum vaktini ayırarak Raptorunu deneme şansı verdiği için :rendeer:
Sonra ne mi oldu?.....Cevap fotolarda.....


shemoto17hx.gif

Hadi hayırlısı bakalım...... Ben 51kg sen 160kg :silent: ….. nolur ağır gelme bana Raptorcuk.....:pale:



shemoto22le.gif

Endişe edecek kadar ağır değilmiş yahu.....yürütebiliyorum yaşasıııınnnn!.ama depoya yapışmışım biraz....geri oturarak deneyim bi....de



shemoto30hg.gif

Ayaklarımın tabanı yere tam basıyor .....güseeel :) .....biraz da geri itiyim bakiym......eveet iste bu! yapabiliyorum.....ileri yürü........geri yürü.....ileri yürü.......geri yürü......nası?... oluyo dimi Shark abisi......sen ne diyorsun?



shemoto44yr.gif

Yavaş yavaş debriyaj, gaz, fren olayına giriyim meraktan ölcem:thumleft: ....O DA NE?
BU KÖPEKLER de nerden çıktı kışt! ayyy.....ne kıştı yaa.... hoşt! hoşt!....gitsenize kuçu kuçular....zaten heyecanlıyım...kime diyorum ben!...ne yaygara koparıyorsunuz yaw? sadece gaz verdim daha...hişşşşşşt! yeter kızmaya başlıyorum ama....ISIRIRIM BAK! :jocolor:


shemoto55ya.jpg

Veeeee....... işte deneme1 başarıyla sonuçlandı....Turlamaya başladım....Vites 1, 2, 3, 4,....
Mr.Shaaaaarrrk!.....HELP!......HELP!......KÖPEKLEEEERRR!......:santa:
bu hikaye de burada BİTERRRRRRRRRR...............kaçalııııım!


Raptor Avustralyada
Arkadaşlar aşağıdaki adresi bi inceleyin bakalim...gördükleriniz tanıdık gelecek mi.... :wiinkk:


www.pagsta.com.au



cruiser bakın özellikle.... :cool:[/SIZE]
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
6
bende şimdi bu stelerde geziniyordum dikkatimi çeken bişey var yabancı stelerde su soğutmalı olarak 125e modelini gösteriyor 250 likleride hava soğutmalı gösteriyor. aramama rağmen 250 lik su soğutmalı raptor bulamadım intrnette. su soğutmalı 250 likler sadece türkiyedemi var,

250 lilik diye 125likmi satıyorlar acaba?

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=49920&postdays=0&postorder=asc&start=0

burada görebilirsiniz
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sevgili SHEMOTO;Öncelikle sıkı pazarlıkla Regal'leri ucuza almanız,motoru pahalı alan(12x335=4020+peşinat 1000=5020ytl)bizleri üzmek yerine,aksine sevindirir.Piyasada Regal'ler artacak.Ayrıca sizde bu yürek olduktan sonra korkmayın, çekinmeden alın Regal'i. Fotolarınızdan göründüğü kadarıyla boy ve hakimiyet olayını da çözmüşsünüz.Verdiğiniz adresteki cruiser,bizim Regal'in ikizi gibi.Ama su soğutmalı değil.Egzos ve motor bloğunu da saymazsak aynısı. :king:
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
209
watercolours kusura bakma uyarı gelmediği için görmemişim ciddi anlamda güzel bi bayilik açmayı düşünüyoruz teknik servis ve aksesuar da olacak önceleri biraz kararsızdım sarıkayalardan alper beyle yaptığımız görüşme ve geleceğe dönük planlarını gördükten sonra kesin kararımı verdim bu ay içinde denizli ziyaretim olacak ileriye dönük planları konusunda ise sadece size şunu söyleyebilirimki regal raptor bugünde yarında değerli olucak yatırım yapılıcak en iyi makine olarak kalmaya devam edecek kanuni nin bunca zamandır yapamadığı şeyleri yapma hazırlığındalar biraz ticari bilgi olduğu için alper beyden izin almadan ayrıntıya giremiyorum :salut: ama emin olun marka olmak onların düşündükleriyle olur diyebilirim :cat: ANKARA içindeki arkadaşlarla oluşumun başından sonuna kadar beraber olmak sizlerin fikirleri ile hareket etmek isterim ayrıca siz toplu alım olayında netleşip elime ii bi koz verirseniz bunu denizli ziyaretimde masaya yatırıp yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalışacağım sarıkayalar unutmamalıki tv de verecekleri 100 milyarlık bir reklamdansa sizler gibi kaliteli bilinçli motorcu arakadaşların altında regal raptor olmasını tercih etmeliler :thumleft: :king:
 
Katılım
30 Nis 2004
Mesajlar
57
selam arkadaşlar regal muhabbettinizi 78 sayfasınıda okudum güzel motor sohbetiniz ve dayanışmanızda süper şu 2006 model dediğiniz linki verilen yabancı sitedeki gidonu kısa olan üzerinde bikaç değişiklik yapılmış olan motor seri ismi DD250 B ise motor B serisi ocak ayının sonunda türkiyeye gelicekmiş sarıkayalarda satışa sunulucakmış ve ayrıca aynı modelin 400 cc sini üretmek gibi bir proje yokmuş yani 400cc olmayacak bilmiyorum haberiniz varmıydı sayfalarda göremedim ama gözümden kaçmış da olabilir bilgiyi paylaşmak istedim sizinle herneyse yakındada dd250 b yi internet sitelerine resmini koyacaklarmış hepimiz göreceğiz bilgiyi sarıkayalardan aldım bu arada herkese kazasız ve mutlu sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
23
Arkadaşlar 3250 lerdeyim yağmur çamur demiyorum geziyorum :)
Bugün bişey oldu sizlerle paylaşmak ve bilgisi olan varsa yorumunu almak isterim Hava çok güzeldi dayanamıdım motoru çalıştırdım problemsiz 2 dakikalık bi yola gittim stop etttim tekrar çalıştırmak istedim ama elektirik ateşlemesi çalışmadı
orda kaldım sandım defalarca denedim tık yok sonra viseti boşa aldım öyle çalıştı sonrakilerde aynı şekilde normalde şu ana kadar vitesteykende marş alıyodu niye böyle oldu anlamadım ama bence sakıncası yok tersine daha güvenli tabi trafikte stop etmediği sürece ayrıca sabahları yaklaşık 2 dakika jiglede çalıştırdıktan sonra jigleyi indirip sürekli gaz veriyorum ve devriyaj ile yüksek gaz vererek basıp gidiyorum kapalı otopark olduğu için egzos dumanı problem oluya diğer araç sürücüleri için tabi sizce bi sakıncası olabilirmi
Shemoto motoru çok güzel test etmişsin alıcak arkadaşların işine yarıyacak verdiğin değerli bilgiler bu arada seneye bari kalabalık bi gurup oluşturalım gezelim biraz yaaaa su soğutmalılarımızla ege turu falan yapalım ankaraya arkadaşları ziyarete gidelim.
bu arada great abinin videosu media player ilede açılıyor.
regalleee uçucaksınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst