Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
pistolz

hımm motorun buji nedeni dışında sabahları çalışmama gibi bi sorunu var galiba ben mi yanlış anladım

Dostum bu sorun bugüne kadar sadece kaldera ile Gencadam da oldu... :silent:
Başka sabah çalışmama sorunu olan var mı arkadaşlar?... Yaklaşık 10 günden beri motoru kullanmıyorum... Yarın sabah sınava giderken bakacağım bakalım... Çalışma problemi olacak mı? :)

cyunus
arkadaşlar,
ysiganik demiş ki:
Lastiği değiştirmemin sebebi tamamen güvenlik açısından sonuç olarak çin malları motorların lastikleri çok kaliteli değil yoltutuşu problemli.

motoru kullananlar bu konuda ne düşünüyorlar.

Ben de motoru ilk aldığım zamanlar lastiklerini değiştirmeyi düşünmüştüm nede olsa Çin malı demiştim kendi kendime ama değiştirme işini hep ertelemiştim... İyiki de ertelemişim... Hiçbir problem ve performans kaybı hissetmedim... Şuan 3000km.yi geçtim, sadece tekerleğin üzerindeki lastik iğneler kayboldu okadar... Dişler olduğu gibi duruyor...normal arabaların tekerlek ömrü 50.000 Km. dir ama bu Çin mallarının ne kadardır ve kaç km. sonra diş derinlikleri azalmaya başlıyor bilemiyorum... Belki 3000km. konuşmak için erken ama bence yepyeni lastiği değiştirmeye gerek yok... Ama aşındıktan sonra da Çin malı lastik kullanın demek istemiyorum... Maddi gücü olan kaliteli, yağmurda ve asfaltta daha iyi tutunan bir marka alabilir tabiiiii... :cat:

rainman
arkadaslar yarın yagıs yok bulusma gerceklestirecekmiyiz

Ben de yağış yok olarak hava raporlarına baktım, hatta güneşli bile diyor!!! Şu ana dışarda (cats and dogs) felaket yağmur var...
Bakalım evden çıkarken karar vereceğim... Duruma göre motorla sınava gideceğim...
0532 645 3 2 1 0..... numaram burada... Yarın telleşelim derim... duruma göre de Carrefour civarlarında buluşulabilir diyorum...
Arar yada SMS atarsanız buluşma işi daha iyi organize edilebilinir..

Sınava girecekler için kolay gelsin... :king:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
pistolz' Alıntı:
hımm motorun buji nedeni dışında sabahları çalışmama gibi bi sorunu var galiba ben mi yanlış anladım :sunny:

Evet pistolz, doğru. Ama problem anladığımız kadarıyla aküden kaynaklanıyor, bujiden değil. Şansıma böyle bir sorun yaşadım.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
En sonunda buluştuk... :mrgreen:

işte size fotolar...

img4945a2gd.jpg

img4941a4wg.jpg

img4942a7gt.jpg

img4944a4jt.jpg

img4948a4ps.jpg

img4949a1jq.jpg

img4950a3qw.jpg


:king:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar, sınav süreci boyunca raptorun tanıtımını ,ve tüm teknik detaylarını anlattık yine hep beraber.yoğun bir ilgi ile karşılaştık her zamanki gibi.en gencinden en orta yaşlısına kadar anlattık durduk raptoru insanlara..
sınava giren diğer arkadaşlarda orada olabilselerdi çok hoş olurdu.
ben şimdiden burada yazıyorum..ehliyetler alındıktan sonra eğer düzenlenecek bir gezi olacaksa bu gezinin şehir dışı olması taraftarıyım.şahsen ben hem motorun uzun km limitlerini görmek isterim.hemde yol yapmış oluruz.şehir içinde kalabalık trafikte sinir oluyorum..meğer motorları hiç ciddiye almazlarmış en yayasından araç kullanan en öküzüne kadar...ben ilk fırsatta çıkacam yola..
bilmem kışın hiç abant ta bulundunuzmu mesala.karların içinde ateş yakıp gitar eşliğinde sıcak şarap içer kafaları dağıtırdık,veya şöminenin başında uzun sohbetler yapardık..yada bolu dağında koru otelde,yedi göllerde,ne bileyim bartın,da inkumu,nda..amasrada mesela.fatih sultan mehmet buraya gelince lalasına .lala,lala çeşmi cihan buramı ola ,,yani dünyanın en güzel yeri burasımı diye sormuş.. veya bursa da çekirgede çelik palasta.buralar harika aktiviteleri olan bir gecelik konaklamayla gidip gelinebilecek yerler.yada çanakkale... motorlarla zevkli bir yolculuk olur..neyse alternatif çok.....
ben ilk fırsatta toz olucam....kar kış bilmemne hiç umurumda değil.severim karda buzda uğraşmayı..katılımcı olurmu hiç fikrim yok..ama dediğim gibi ben uzayacağım.. :thumleft:
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Vaybe sonunda buluştuk :flower: fotolar çok güzel olmuş GreatWhiteShark eline sağlık

çeşke daha kalabalık olabilseydik idahakine işallah

Biz gruptan ayrıldıktan sonra kadiköye gittik Erkan askere gittiği için motoru bana bıraktı şu an iki Raptorum var biri kırmızı biri siyah İşyerindekiler kafayı yiyecek :thumleft:

Yağmur yağmadığı sürece Karkış farketmez uzun yola varım arkadaşlar Abant çok güzel olabilir :cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
sevgili arkadaşlarım...
Gencadam' Alıntı:
kaldera, Abant fikrine ben de katılıyorum. Nasıl olsa Sakarya'dayım, otobanda katılırım gruba. Uzun yola çıkma fikri bence güzel bir fikir. Ama Ocak 15'den sonra olsun :queen: ehliyetimi alayım önce :)
doğrusuda bu zaten arkadaşım.ehliyetsiz yola çıkmak hiç hoş değil ..haklı olduğunuz her yerde kafadan haksız konumdasınız.ne gereği var tedirgin,ürkek olmanın.inşallah herkez alır da rahat eder..alın ehliyetlerinizi bakın yolda gidişiniz değişecek.yoldaki öküzlerle daha rahat mücadele edeceksiniz...
gezi olayına gelince....
ben böyle bir gezi tertip edelim demiyorum kesinlikle.kendi adıma yapacaklarımı paylaşmak istedim sadece.sebebide şudur...
böyle bir gezi daveti yapılır buradan.ama ben burada değilimdir,yada zamanım yoktur müsait değilimdir çok istememe rağmen katılamayabilirim çünkü zamanımın meçhul o yüzden.zaten hepiniz beni anlamışsınızdır iş konusunu falan...amaaaa ilk fırsatta dediğim gibi toz olacağım.gideceğim zaman yazarım burdan varmı gelen benimle diye .. uzar gideriz..çünkü motorda her şeyi unutuyorum.ne iş stresi ne bilmemne.düşünün cep telefonu çalıyor açmak zorunda değilsiniz..benim için ne kadar hoş bir şey..ama araba öylemi yolda giderken kafamda bin tane matematik,bin tane tilki...neyse..
yada sizler şehir dışı bir gezi yapalım dersiniz..bende uygun olursam en önce ben yazarım adımı.yani anlatmak istediğim bunlar.buradan yazıp,kendi oyunbozanlık ediyor dedirtmem kendime...
bu arada gençadam ....sakaryanın nerelerindesin,seyahate cıktığımda iki günüm oralarda geçiyor.belki görüşebiliriz :king:
Raptor_SS' Alıntı:
Biz gruptan ayrıldıktan sonra kadiköye gittik Erkan askere gittiği için motoru bana bıraktı
erkan dostumuzun nereye gideceği belli oldumu asker olarak acaba?ayrıca içimizde en şanslımız sensin dostum.yedek raptorun var,harika bir şey bence :queen:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
watercolours

ya, regal'den memnun musunuz

Yazılardan anlaşıldığı üzere memnun olmadığımız kanısına kapılmamışsındır umarım...
Diyoruz ya kategorisinde en iyi makina... :bounce:

Raptor_SS

popileritede Junlini geçmişiz

Dostum sen de gizliden gizliye rekabet başlatıyorsun gibime geldi...:mrgreen:

Dün akşam motosiklet.net forumlarını takip edipte üye olmamış olan bir bayan aradı...
Sorusu bu makinayı kullanan bir bayan var mı?
Ben de dedim ki bildiğim kadarı ile yok... Siz alırsanız ilk olacaksınız ve ününüz tüm TÜRKİYE'ye yayılacak :queen: dedim... Bence bir bayan bu motoru kullanabilir... Yanılıyor muyum dostlar?
Bildiğim kadar kardeş motor olan Jinlun 250 yi kullanabilen bayan arkadaşlar var...
Regal Raptor'u kullanabilen neden olmasın... :cat: Haydi buradan kendisine destek olalım derim... :rendeer:

Arkadaşımıza buradan tekrar sesleniyorum... ÖÖÖÖÖÖöööleeee üye olmadan gizli gizli okumaaaa... Hadi üye ol ve tanıyalım bakalım gizli Regal Raptor hayranı bayan arkadaş kimmiş.... Tanısın tüm Türkiye... :flower:

:king:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
34
Bilgi talebime yanıt veren arkadaşlara teşekkür ederim... Korkularım büyük ölçüde bitti, tabii her ihtimale karşı vitesli motorsiklet ile çalışma yapmam gerektiğini düşünüyorum.. sınavda karşıma çıkar falan, böyle öküz - tren ilişkisine benzemesin :sunny:

watercolors, sen de Ankara'da olduğuna göre bir ara buluşup Regal Raptor'u görmeye gidelim.. bayii marinmak ltd. tel: 440 44 52, pazarlık veya ödemede kolaylık imkanı gündeme gelebilir.. ne demişler; birlikten kuvvet doğar..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
@cagyap,
iyi fikir. ben sarıkayalar'ın sitesinden ankara'da iki bayi olduğunu öğrendim. biri nallıhan'da, diğeri ile ilgili semt veya ilçe bilgisi yok. inşallah merkezdedir. gidemem nallıhan'a kadar. iş güç var.
aslında bir arkadaşım da regal almak istiyor ancak o mayıs'tan önce alamayacağı için pazarlıkta etkili bir faktör olamaz ne yazık ki.
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
34
Watercolors,
Sarıkayalar'ı telefonda 2 kez, e-posta ile de 1 kez uyarmama rağmen Ankara bayii bilgilerinde yaptıkları hataları düzelttiremedim. :sunny: Dikkat edersen Nallıhan alan kodu İzmir'e ait, diğer bayii telefonu ise faksa bağlı.. 3 - 4 aramadan sonra vazgeçtim ve firma adını google üzerinden arattırarak üstte verdiğim telefona ulaştım.. organizasyon hala tamamlanamadığından aralık 2. hafta gibi ellerinde motor olacakmış.. Mağaza (herhalde) Hilal Mahallesi'nde, Birlik Mah. civarı sonuç Çankaya dahilinde ve merkez.. ulaşım kolaydır.. Bana garip gelen ise; düşün forumdaki arkadaşlar alalı nerdeyse 1 sene olacak, burda hala satışa sürülmemiş.. :pr: 06 lakaplı arkadaş ta herhalde başka bir şehirden almıştır..

Bu arada sınav günü çekilen fotoğraflar çok iyiydi, insan gıbta ediyor, ediyor, hayallere dalıyor.. siz gene de mavi boncuk takın, nazarım falan değmesin.. (maaşallah + darısı bize inşallah)
Hepinize kazasız, belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
raptoru gördüm güzel makine ancak hoyusung gv 250 süper
Ama fiyat farkıda süper :bounce: :bounce: :bounce:

Bugun motorum 1300km oldu
km. de nekadar yaktıgını hesaplamaya calısıyordum evvelden rezerve gelene kadar 275km civarı idi bugun 335 e geldi ve hala reserve geçmedi yolda tırstım :santa: (kafamda karıştı rezerv aşapı doğrumu yukarı doğrumu) :sunny: :sunny: panikledim gittim doldurdum 28 YTL ye fullendi bu hesap ile km'de 0,0836YKR yakıyor :queen: :queen: :cat:
bu oldukça iyi oldu iki depo once km 0,110 ykr idi.
Genelde sehir içi kullandım. ancak yolumun bir kısmı otoban
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
neden REGAL Raptor?

Mr. Shark and
SEVGİLİ RAPTORCULAR!!!!!! :king: hepinize kucak dolusu sevgiler ve saygılar! Mr.Shark’ın bahsettiği bayan benim. Beni de aranıza alır mısınız?

Bu arada Sarıkayalara benden de bir serzeniş oldu araştırma safhasında…İngilizce bir serzenişdi bu… çünkü “İstanbul servisleriniz nerede sitede bulamıyorum ?” özetli türkçe soruma İngilizce olarak sadece çok hoş(!) 1 hoş geldin cevabı vermişler…. default olarak yani… ..ben buradan şu sonucu çıkarıyorum arkadaşlar derdimiz olursa bundan sonra İngilizce anlatcaz herhalde….ama sonuç alırmıyız bilemiyorum henüz ….
Ben bi tane gönderdim…. onlara bu soruyu sormak zorunda kalışımın ve niye cevap alamadığımın nedenini ortaya koyan bir mail ….sizinle de paylaşmak istedim umarım bi sakıncası yoktur

To Whom It May Concern,
First of all, the purpose of this mail is not being didactic this is just an example of customer demand. I really thank you for your welcoming “welcome mail without reply” to my question and request... but now it is too late to answer them and then I have some suggestion for you. I was very disappointed while I was visiting your website. Loading….Loading…Loading …..but really nothing is inside…almost empty. You really should take into account Technologic developments SERIOUSLY… like E-CRM, E-business, E-commerce ( means using WEB based marketing and sales solutions) while you are developing, formulating your Marketing Strategy and Advertising Methods dealt with your existing and new products IMMEDIATELY!!! considering, clearing and restating the company mission if you want to sell more products and to be more reliable for potential new customers and have sustainable reputation in this highly competitive motorcycle market.

On the WEB based competitive market you are loosing your reliability at first sight because of the insufficient, raw website about the products and the company. Your web site also hasn’t got user friendly design….. For potential customers WHO ARE VIRTUALLY NEW GENERATION, the primary resource for any research has been INTERNET not mass-media Ads almost for 10 years. We (new generation customers) don’t make buying decision on products just by mass-media ads and brand familiarity. After watching advertisements we make comparative deep research especially on internet then we choose the dealers nearby we want go and go exhibitions and communicate with the users of the products…. …..You really should pay more attention to the content of your website such as Technical specifications, company trustworthiness, addresses and telephones which you should supply clearly and correctly, etc… Before preparing the content , please empathize with the customers( use empathy)…. take into consideration customer needs and preferences from the customer’s point of view… and think of your website as a portal for your existing and potential new product users…. maybe… for all motorcycle owners…why not?

Furthermore …please do not copy the Chinese web site…please choose the way of tailoring it considering new generation Turkish customers and Turkish culture and habits for local market.
I have already read your mission that is “taking part into the international market as well as local market with the customer oriented focus, view” but …. I can only see that is “just words” I could not feel any focus on us (customers) actually when I met you on internet .... and I noticed that you have “a product oriented mission” too. Your motto: “As we always say, We just have begun business, without reckoning the past 45 years.” YES!, we have just met! and Where do we know that your past 45 years experience? It seems like ironic. You should show evidence and prove this.

I hope that you already know all these needs that I mentioned …..IF SO…. please get into immediate action to satisfy them as soon as possible because we (potential new customers who are new generation) really need THAT! and we don’t easily accept the excuses without any acceptable reason and compensation and we do not forgive any careless reply to our mails containing our demands, needs, suggestions, …etc

The summary of this long mail is….…In short “Why should we buy your products?” persuade us…..

Thank you for your time and interest
Best regards

Y.G ……………………….(a potential customer who decided to buy a motorcycle)


Bu arada Raptorla ilgili forumlara emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Seviyeli ve kaliteli bir platform oluşturmanız ve bunu korumaya çalışıyor olmanız takdir edilmeli bunun için ayrıca teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
16
ya o diyil de benim kafam şu sabahları ilk seferde çalışmama mevzusuna takıldı. buji zırt pırt kurum yapmıyor mu yani artık japon bujilerle değiştirince kalktı mı artık o buji sorunu :silent: uzun zamandır kimsenin bahsettiği yok.

asıl kafamdaki problem çalıştırmayı deneyip de iki seferde çalıştırılması başarılamayan bi motor olup olmadığı. o yüzden şu sabah çalıştırılma konusunda başka birileri yorumlarda bulunabilir mi bana özelden de durumu izah edebilirsiniz ama mutlaka konusunda geniş bi açıklama rica ediyorum kullanıcı arkadaşlardan çünkü benim kafam o noktaya takıldı kaldı :sunny:
white senin motor nedense dier motorlardan şasi olarak daha bi farklı duruyo sanki gidonu sanki daha deişik ya da ben mi uyduruyorum :)
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
4
Cyunus..
biraz gec olacak ama cevap vermek istedim... benimde boyum 1.63... motorda gayet rahatim... hicbir sorun olmuyor.. gonlun rahat olsun o konuda...

Shemoto
hosgeldin.. umarim sende kisa surede raptor dahibi olursun..

Pistolz...
Walla ben kendi motorumda yasadigimi anlatayim....Oncelikle japon bujiler ve tavsiye uzerine 95 oktan benzin kullandigimi belirteyim... Motor acik bir garajda ustu brandali olarak duruyor...
Acikcasi motoru hergun kullanan bir insan degilim.. genelde havalara bagli olarak kullaniyorum.. bazen 10 gun yattigi oluyor motorun.... mesela 10 gun gibi bir zamandan sonra calistirmak istedigimde bazen 1'den fazla mars basmak gerekebiliyor.....2 bilemedin 3 .... ama su ana kadar calismamak gibi bir sorunu hic olmadi... Ama calistirirken kesinlikle gaz vermeden sadece jigle ile calistirmak gerekiyor ve calisinca en azindan bi 5 dakika isinmasi lazim motorun... sonrasinda gazla git...tikir tikir isliyor... hava sogukken bile genelde ilk marsta calisiyor.. (jigle acik olarak tabiiki) Guzel havalarin oldugu donemlerdede 3-4 gun ara sonrasinda jiglesiz de calisti.. bilgin olsun....
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
SHEMOTO

Kayıt: Nov 29, 2005
Mesajlar: 1
Nereden: ISTANBUL- Yeşilköy
Motosikleti:
Tarih: 2005-11-30, 01:04:08

Mr. Shark and
SEVGİLİ REPTORCULAR!!!!!! hepinize kucak dolusu sevgiler ve saygılar! Mr.Shark’ın bahsettiği bayan benim. Beni de aranıza alır mısınız?
Ben 162 boyunda 51 kilocuk …160kg lik Sıvı Soğutmalı Reptor almak isteyen bir hatunum….
veeeee…benim Reptor almaya karar veriş hikayem… merak eden olursa diye...

Aramıza hoşgeldin... :rendeer:
Umarım en kısa zamanda senin de bir Regal Raptor'un olur...
Önce üzerine bir otur ve çalıştırmadan ileri ve geri biraz git bakalım hakimiyetin nasıl... ona göre daha rahat bir karar verebilirsin...

Bu arada avatardaki foto sen misin? Yüzün bembeyaz olmuş... iyisin değil mi? :p

Tekrar aramıza hoşgeldin... :female:

emre_23ankr

Kayıt: Oct 14, 2005
Mesajlar: 18
Nereden: ANKARA
Motosikleti: YOK...bi b.ka benzeyenini arıyor!
Tarih: 2005-11-29, 23:56:22

sakın regal raptor alma motor çok alçak ve göründüğünden daha küçük
ama yinede sen bilirsin
bu arada burda bir keeway gördüm yakından inceledim görünüş ve malzeme olarak hoşuma gitti boyutları hakeza öyle yüksek oluşuda güzel

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dostum sen cruiser alacaksın... Yerden ne kadar alçaksa o kadar makbuldür bu motorlar... insanlar puan bile verirken motorun yere ne kadar alçak olduğuna ve boyunun uzunluğuna bakarak mukayese yaparlar... keeway 'i yerden yüksek demişsin. Evet doğru! Yerden yüksek olduğu için çoğu kişi tercih etmiyor zate... Motorun üzerinde bi de uzun boyluysan tam bir kelebek gibi duruyorsun... Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi? :bounce:
Haa bu arada boyutlarını beğendiğin keeway ile boyunu kısa bulduğun regal'i kıyaslayacak olursak Regal Raptor'un boyu daha UZUN dostum emre_23ankr :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
Boy kilo açısından Raptor bana uygun mu ?

cyunus' Alıntı:
great abi, bir bayan arkadaşın motoru kullanıp kullanamayacağını kendisine sorduğunu belirtiyor. benim de aklıma bu bağlamda bir soru geldi.

donald duck, motorsiklet teorisinde diyor ki: "hangi motor", cevap olarak da, motorun üzerine oturun. iki ayağınızı yere basın ve motor boşta iken ileri ve geri ittirmeye çalışın. eğer bunu yapabilirseniz, o motoru rahatlıkla kontrol edebilirsiniz.

şimdi, ben 1,63 boyundayım. daha motoru görme şansım olmadğı için, acaba ayaklarım yere basabilecek mi. yada parmak uçlarım ile kontrol edebilecek miyim. var mı içimizde 1,63 boyunda olan bir arkadaş. daha önce boy olarak büyük boy olanlarda motorun görüntüsünün nasıl olacağına dair bir soru gelmişti ama, küçük boylu olanlar ile ilgili bir soru gelmemişti.

aynı problem, bayan arkadaş için de geçerlidir. ayakları yere basabiliyorsa.. kullanabilecektir. çünkü motor hareket ettirilince bir problem yaşanmıyor. küçük boylu olanlar ile ilgili tek problem, motor durdurulunca, ayakların yere basması ile ilgili yaşanıyor.

bu problemlerin olmaması için de, motor üreticileri sele nin alçak tutulmasına çalışırlar. bu nedenle, ben motora daha hiç binmeden.. duck amcanın testini yapmadan bu motoru sürebilirim diye almış oldum.

bir yanlışım var ise düzeltin arkadaşlar.



cyunuscum.... sorry :( ......SAYIN CYUNUS

merhaba o bayan benim.... :king:
benim asıl merak ettiğim boy değil kiloydu netleştiriyim dedim :) ... motorun çok alçak olduğunu zaten fotolardan ve teknik bilgilerden biliyordum..(UK deki air cooled 250E Seat height =70cm Burdaki aynı değilse... bilgilendirin arkadaşlar) ama önemli olan dengeli olup olmadığı.... benim endişem buydu...

Eğer yakın zamanda Raptoruyla yolu yeşilköy taraflarından geçen bir arkadaş olursa ve endişemi gidermekte yardımcı olmak isterlerse...çok sevinirim :D :rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
pistolz' Alıntı:
ya o diyil de benim kafam şu sabahları ilk seferde çalışmama mevzusuna takıldı. buji zırt pırt kurum yapmıyor mu yani artık japon bujilerle değiştirince kalktı mı artık o buji sorunu :silent: uzun zamandır kimsenin bahsettiği yok.

asıl kafamdaki problem çalıştırmayı deneyip de iki seferde çalıştırılması başarılamayan bi motor olup olmadığı. o yüzden şu sabah çalıştırılma konusunda başka birileri yorumlarda bulunabilir mi bana özelden de durumu izah edebilirsiniz ama mutlaka konusunda geniş bi açıklama rica ediyorum kullanıcı arkadaşlardan çünkü benim kafam o noktaya takıldı kaldı :sunny:
white senin motor nedense dier motorlardan şasi olarak daha bi farklı duruyo sanki gidonu sanki daha deişik ya da ben mi uyduruyorum :)
Şu sabahları çalışmama olayına değinmek istiyorum arkadaşlar ben motordada ilk zamanlar oldukça sorun çıkarmıştı ama şu an hiç bir problem kalmadı 1. veya 2. marşta çalışıyor ve 2-3 dk ısınca motor henem full performans gidiyor ne tekleme var nede gaz yememe gibi bi durum Nazar değmesin :flower:

ama sasıl düzeldi bende bilmiyorum iki sebebe bağlıyorum olayı bir doğru numaralı kışlık NGK (yaz için üretilenide var) iki kullana kullana motoru tanıdım artık neye nasıl tepki vereceğini daha iyi biliyorum yani aynı dilden konuşuyoruz artık :bounce:

SHEMOTO Hoşgeldin :king: bende bu motoru uzun yolda sorunsuz kullanabilmek için tercih ettim ve de ilk dememde hiç sorun yaşamadım (Bursa 250 KM) umarım biran önce motoru alırsın ve sende bizim yaşadığımız bu mütiş zevki tadarsın :thumleft: :thumleft:




emre_23ankr & ceash sanırım yanlış yerde yazıyorsunuz burada yazan herkes konu ile alakalı . Başka yerde birbirinize istediğinizi söyleye bilirsiniz tabi Raptorla ilgili düzeyli birşekilde dile getirmek istedikleriniz varsa buyrun yazın :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
209
Arkadaşlar size bu mesajı yazarken inanılmaz heyecanlıyım birincisi regal raptor un gözünüz kapalı alabileceğiniz bir motor olduğuna emin olun motorunuzun 400 cc lik abisininde önümüzdeki yılın sonuna kadar belkide daha önce gelebileceğini bilin istedim gelelim en önemli kısıma Ankara geç olsada diğer illerden hızlı girecek bu bayilik işine özellikle Ankara lı arkadaşlar özel pistte deneme sürüşü yapıp canınız istediğinizde diğer motorcu arkadaşlarla zaman geçirip servis hizmeti alabileceğiniz bir satış noktanızda olabilir desem bu bayilik den öte sizlerin bi araya gelebileceği bi açık hava kafe olacak sizler yaz aylarında pazar sabahı dostlarınızı görmeye çıkıp gelebilecek buluşmalar motor sohbetleri yapabileceksiniz desem ne dersiniz belki forumu kirletiyorum ama dayanamadım yazdım herkesten özür dilerim daha fazla bilgi için ilgilenen arkadaşları [email protected] msn inde bekliyorum saygılar :king: :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
23
Shemoto aramıza hoşgeldin.
Şu motorun çalışmama sorunuyla ilgili bende bikaç şey yazayım dedim.

Biçok arkadaştaki gibi benimde ilk motorum, geçen hafta çarşamba akşamı iş dönüşü garaja girip motorumu çalıştırdım, son günlerde inatçılık yapıyodu başıma gelicekleri seziyo gibiydim. neyse jikleyle bi kaç denemede çalıştırdım yaklaşık 5 dak. kadar jiklede çalıştı, fakat devirde çalıştı jikleyi bırakınca jikle bildiniz gibi orta seviyede kalıyo ve ortada kalınca makine stop etti ve o akşam bi kaç deneme daha yaptım ve malesef çalışmadı bende fazla zorlamadım daha sonraya bıraktım.
neyse c.tesi sabah oldu önce avrupa yakasına geçip daha sonrada diğer regalci abilerimle 12 gibi buluşacaktım garaja indim ama bi türlü çalıştıramadım regalimi
iş biraz inata bitti ha çalıştı ha çalışıcak derken bayağı bi zorladım marşa bastım yani normal olarak akü bitti sonra bi motorcu abi buldum karayollarında işinde usta bi abim (regalin sınıfında en diğer çinlilere nazaran daha kaliteli olduğunundan bahsetti, kendiside motorun yapısını incelemiş hatta motor üzerinde bulunan bağzı parçaların suzuki için de üretildiğinden bahsetti ) aküyü şarj ettik ustam aküyü tak çalışması lazım dedi, neyse geldim takdım yine tık yok, sonra bujilere bakmam gerektiğini biliyordum sağolsun arkadaşlar tecrübelerini paylaşmışlardı vakti zamanında neyse söktüm gerçekten kurum bağlamıştı biraz benzin akıttım yedek depo hortumundan sildim taktım yine olmadı sonra yeteri kadar temizlemedimi düşündüm bu sefer ufak bi kaba biraz benzin doldurdum (not: bu ufak kap anahtarların kilit kapağı) bujileri içine koydum bi kaç dakika bekledim sonra titiz bi şekilde en ince noktasına kadar silmeye çalıştım sonra taktım canavar gibi çalıştı lakin motora çok benzin gittiği içinmidir bilimiyorum jiklede çalışmıyordu sadece gaz yedirebiliyordum neyse toparlandım biraz ısınma turları falan derken motor kendine geldi şu an canavar gibi ilk marş ta alıyo. bu arada bujileri sökmekte ayrı bi keyifmiş :)
dün akşam mahallede bi keyif turu attım 5 dak.
hava hafiften çiseliyodu ben 30 km ile semdimde bir iki turladım. yani kurummuş falan gözümü korkutmuyo en kötüsüde buluşmaya gidememiş olmamdı :salut:
neyse ama nasılsa hava yine açar ve daha kalaabalık bi gurup buluşuruz .
Great ve diğer abilerime ç.tesi günü arayıp ilgilenmelerinden ötürü ayrıca teşekkürü borç bilirim.
raptor_ss abimede derneği kur :cat: oyum sana abi :thumleft:
kalın sağlıcakla :)
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Evet dostum aynı ilk günlerdeki gibi parlıyor ve daha paslanma belirtileri de görmedim doğrusu...

Sağlık raporunun bir tarihi var... 6 ay mı 2 ay mı bilemiyorum ama 1 yıl önceki sağlık raporu kesinlikle olmaz.. Ama burası Türkiye yine de bilmiyorum... :santa:

Motora herhangi bir katkı yağı falan koymadım... Koyan arkadaşlar yardımcı olabilirler...

Motoru aldığımızda orjinalde antifriz vardı tabii... Arasıra antifriz deposunu gözle kontrol etmen lazım... Eksiltiyor mu eksiltmiyor mu diye... Ben de daha şimdiye kadar eksilme olmadı... Sadece ilk serviste Ali usta az biraz eklemişti o kadar...
Son 2600km. de gram eksilmedi.... Şuan 3200 km. deyim.... :queen:

:king:

Bu arada Batı yakasındakilerin kurslarını batı yakasından seçmek istemelerini anlıyorum fakat ben Doğu yakasından seçtim...
Gelişimi seçmemin sebeplerinden birisi tabiiki fiyatının diğer kurslara oranla büyük fark teşkil etmesiydi ama diğer önemli sebebi ise oldukça ilgili olmalarıydı... Savcılık kağıtlarım ve Ziraat Bankası harçlarını bile onlar yatırdılar... Demek istediğim Bakırköy gibi biryerde oturan sınava taksiyle bile gidip gelse karlı çıkar bu işten derim...

:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst