d.günün kutlu olsun alper-tim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
sevgili alp nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..doğum günün kutlu olsun..sevgilerimle:rendeer:hoşca kalın
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
aynı gün doğduğumuz için ikimize de nice uzun yılları iki teker üzerinde kazasız belasız geçirmemiz dileklerimle:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Böyle bir günde doğmuş olmak özel birşey olsa gerek.Doğum günün kutlu olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
alpercim doğum günün kutlu olsun,herzaman böle genç ve yakışıklı kalman dileklerimle
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
4 gündür paso doğum gününü kutluyorum ama:p, buradan da kutlu olsun:rendeer:
Rüzgarlı yıllar dilerim...:cat:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güsel bir doğum günü kutladık nice yıllara alper-tim
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
:rendeer:Nice mutlu senelere abim
saol selçuğum eyvalla teşekkür ederim:cat:
Sevgili Kardeşim,
Sağlıklı ve mutlu uzun ömür dilerim.
çok teşekkür ederim hep beraber inş.:cat:
doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
teşekkürler:cat:
İyiki doğdun Alper abii .. :)
eyvalla kardeşim saol:cat:
Nice senelere alpertimcaan:rendeer:
teşekkür ederim çiçekciğim hep beraber inş.:cat:
Mutlu yıllar kardeşim. Sevdiklerinle nice yıllara:rendeer:
saol abim teşekkürler:cat:
Alpercim öptüm canım nice yıllara :rendeer:
saol barış abim çok teşekkürler:cat:
teşekkürler:cat:
nice mutlu yıllara
teşekkürler kardeş:cat:
sevgili alp nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..doğum günün kutlu olsun..sevgilerimle:rendeer:hoşca kalın
teşekkür ederim abi hep beraber inş.:cat:
aynı gün doğduğumuz için ikimize de nice uzun yılları iki teker üzerinde kazasız belasız geçirmemiz dileklerimle:rendeer:
seninde doğum günün kutlu olsun kardeş nice senelere :rendeer:
nice senelere.
sevdiklerinle beraber bir ömür boyu mutlu yıllar
teşekkürler:cat:
Dogum günün kutlu olsun alper. Nice mutlu yıllara:rendeer:
teşekkürler kardeşim saol:cat:
Böyle bir günde doğmuş olmak özel birşey olsa gerek.Doğum günün kutlu olsun.
evet gayet güzel:) teşekkürler:cat:
alpercim doğum günün kutlu olsun,herzaman böle genç ve yakışıklı kalman dileklerimle
saol ümmet abim teşekkürler:cat:
4 gündür paso doğum gününü kutluyorum ama:p, buradan da kutlu olsun:rendeer:
Rüzgarlı yıllar dilerim...:cat:
doğum günümü en çok kutlayan kardeşim çok teşekkürler:rendeer:
çok güsel bir doğum günü kutladık nice yıllara alper-tim
teşekkürler kardeşim saol:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu motosikletli ve sağlıklı nice senelere :rendeer:
yeşim•emre
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Doğum günün kutlu olsun Alper. Nice yıllara. ::wish::
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
Mutlu yıllar, her doğum günün böyle kutlanır işşallaa tü tü tü şenlik menlik :) köprüden geçerken sağa çektim motoru ışıkları izledim ne güzel bi günde doğmuşsun be :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hepi bört dey tu yu!

alper :p
teşekkürler kardeşim saol:cat:
Mutlu motosikletli ve sağlıklı nice senelere :rendeer:
yeşim•emre
teşekkür ederim kardeşlerim :cat:
alper şu mumlara bir daha üflesene... İ İ İ
kaç kere üflücem bi resim çekemediniz :p
hakkaten nerde resimlerim
Doğum günün kutlu olsun Alper. Nice yıllara. ::wish::
teşekkür ederim kardeşim hep beraber inş.:cat:
Mutlu yıllar, her doğum günün böyle kutlanır işşallaa tü tü tü şenlik menlik :) köprüden geçerken sağa çektim motoru ışıkları izledim ne güzel bi günde doğmuşsun be :rendeer:
teşekkür ederim saol:cat:
her sene böyle kutlanıyor zatem:p


arkadaşlarım,kardeşlerim yoldaşlarım dün şehitlik dönüşü toplandığımız yeşil mavi cafede bana hazırlamış olduğunuz süpriz doğum günü için hepinize teşekkür ederim hayatım boyunca bu şekilde bir doğum günü kutlamam olmamıştı hepinize ayrı ayrı teşekkürler beni çok mutlu ettiniz iyiki varsınız allah hiç birinizin acısını göstermesin allah tekerinizi düz bastırsın çok çok teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst