saol selçuğum eyvalla teşekkür ederim:cat::rendeer:Nice mutlu senelere abim
çok teşekkür ederim hep beraber inş.:cat:Sevgili Kardeşim,
Sağlıklı ve mutlu uzun ömür dilerim.
teşekkürler:cat:doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
eyvalla kardeşim saol:cat:İyiki doğdun Alper abii ..![]()
teşekkür ederim çiçekciğim hep beraber inş.:cat:Nice senelere alpertimcaan:rendeer:
saol abim teşekkürler:cat:Mutlu yıllar kardeşim. Sevdiklerinle nice yıllara:rendeer:
saol barış abim çok teşekkürler:cat:Alpercim öptüm canım nice yıllara :rendeer:
teşekkürler:cat:Nice Yıllara
teşekkürler kardeş:cat:nice mutlu yıllara
teşekkür ederim abi hep beraber inş.:cat:sevgili alp nice mutlu yıllara sevdiklerinle sevenlerinle beraber..doğum günün kutlu olsun..sevgilerimle:rendeer:hoşca kalın
seninde doğum günün kutlu olsun kardeş nice senelere :rendeer:aynı gün doğduğumuz için ikimize de nice uzun yılları iki teker üzerinde kazasız belasız geçirmemiz dileklerimle:rendeer:
teşekkürler:cat:nice senelere.
sevdiklerinle beraber bir ömür boyu mutlu yıllar
teşekkürler kardeşim saol:cat:Dogum günün kutlu olsun alper. Nice mutlu yıllara:rendeer:
evet gayet güzelBöyle bir günde doğmuş olmak özel birşey olsa gerek.Doğum günün kutlu olsun.
saol ümmet abim teşekkürler:cat:alpercim doğum günün kutlu olsun,herzaman böle genç ve yakışıklı kalman dileklerimle
doğum günümü en çok kutlayan kardeşim çok teşekkürler:rendeer:4 gündür paso doğum gününü kutluyorum ama, buradan da kutlu olsun:rendeer:
Rüzgarlı yıllar dilerim...:cat:
teşekkürler kardeşim saol:cat:çok güsel bir doğum günü kutladık nice yıllara alper-tim
teşekkürler kardeşim saol:cat:hepi bört dey tu yu!
alper![]()
teşekkür ederim kardeşlerim :cat:Mutlu motosikletli ve sağlıklı nice senelere :rendeer:
yeşim•emre
kaç kere üflücem bi resim çekemedinizalper şu mumlara bir daha üflesene... İ İ İ
teşekkür ederim kardeşim hep beraber inş.:cat:Doğum günün kutlu olsun Alper. Nice yıllara. ::wish::
teşekkür ederim saol:cat:Mutlu yıllar, her doğum günün böyle kutlanır işşallaa tü tü tü şenlik menlikköprüden geçerken sağa çektim motoru ışıkları izledim ne güzel bi günde doğmuşsun be :rendeer: