d.günün kutlu olsun alper-tim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Doğum günün kutlu olsun Alper....

Nice mutlu sağlıklı iki teker üzerinde seneler diliyorum...

:rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet resimler nerde kaç kere üfledin o mumlarıya mumlar eridi artık resimleri istiyoruz arkadaşlar alperin o surat ifadesi 333 heheheheh:p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
dogum gununuz kutlu olsun tekrar :rendeer:

sönmeyen mumlar hehe çok güzeldi
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Doğum günün kutlu olsun Alper....

Nice mutlu sağlıklı iki teker üzerinde seneler diliyorum...

:rendeer:
çok teşekkürler kardeşim saol:cat:
evet resimler nerde kaç kere üfledin o mumlarıya mumlar eridi artık resimleri istiyoruz arkadaşlar alperin o surat ifadesi 333 heheheheh:p

iyi makara oldu size hee:p:p:mrgreen::mrgreen::queen::queen:

işte resimler ama çok yok bende sizdeki resimlerde gelsin lütfen bakim nası çıkmışım:queen:























































dogum gununuz kutlu olsun tekrar :rendeer:

sönmeyen mumlar hehe çok güzeldi
teşekkür ederim saol:rendeer:
yaw ben seni niye hatırlamıyorum:)
en güzeli gökhanın getirirken mumları üflemesiydi...

hehehehehe:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
sizin oldugunuz tarafta degil diger uctaydım ben Cem abinin kızı (pikaçu :) ) var yanımda :) karanlık cıkmısız :S nese önemli degil yaw hatırlamanız önemli olan orda olmaktı :p
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
dündü sanırım hatta seni bir ara dolmabahçenin önündede gördüm koşturmaca içinde ama tanışmak kısmet olmadı..

mutlu, huzurlu ve çift tekerlekli nice yıllara..

boys_birthday_cake_24.jpg
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
sizin oldugunuz tarafta degil diger uctaydım ben Cem abinin kızı (pikaçu :) ) var yanımda :) karanlık cıkmısız :S nese önemli degil yaw hatırlamanız önemli olan orda olmaktı :p
teşekkür ederim sonuçta sende bizimle birlikteydin:cat:
dün akşam ordan çıkarken bi ara geri döndüm bi kızın elini sıktım ilk yoksa o senmiydin:)
dündü sanırım hatta seni bir ara dolmabahçenin önündede gördüm koşturmaca içinde ama tanışmak kısmet olmadı..

mutlu, huzurlu ve çift tekerlekli nice yıllara..

teşekkür ederim saol
umarım tanışırız bi gün:cat:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Alpercim, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim :rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
alper'cim nice nice senelere sağlıkla allah şanssızlık vermesin:rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst